Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    En löytänyt aiheesta aiempaa keskustelua. Eli onko kellään kokemusta/näkemystä sopivasta tuulilasista F800GS:ään pidempiä matkoja varten kahdestaan liikuttaessa? Tällä hetkellä käytössä on tuo peruslasi joka pyörässä on tehtaalta tullessaan. Pitäisi löytää sellainen jolla voisi päästellä moottoritielläkin ilman, että pahin pyörre röykyttää matkustajan nuppia kuten nykyinen tekee...
    Lainaa takki kirjoitti Katso viesti
    Pitäisi löytää sellainen jolla voisi päästellä moottoritielläkin ilman, että pahin pyörre röykyttää matkustajan nuppia kuten nykyinen tekee...
    Kokeile ilman pyörän visiiriä, ei ainakaan pyörteile kypärään
    vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
    Nämä tahtoo mennä aina vähän kokeiluksi, mikä sopii toiselle ei sit sovi kolmannelle... Ite kokeilisin Wunderlichin korkeussäädettävää mallia.
    Lainaa takki kirjoitti Katso viesti
    En löytänyt aiheesta aiempaa keskustelua. Eli onko kellään kokemusta/näkemystä sopivasta tuulilasista F800GS:ään pidempiä matkoja varten kahdestaan liikuttaessa? Tällä hetkellä käytössä on tuo peruslasi joka pyörässä on tehtaalta tullessaan. Pitäisi löytää sellainen jolla voisi päästellä moottoritielläkin ilman, että pahin pyörre röykyttää matkustajan nuppia kuten nykyinen tekee...
    Mulla olis Hämeenlinnassa uudenveroinen matalampi F650GS:n alkuperäinen plexi EUR 50,-. Pyörre jää matalammalle eikä hakkaa kypärään. Kiinnostaako?
    Tännehän tuli ihan mukavasti vastauksia - kiitos näistä! Lähinnä hakusessa ois nykyistä pidempi versio, pidemmillä pätkillä ja sateessa kun haluais jotain suojaakin.

Mietin, että onko jollain kokemuksia tuosta BMW:n omasta touring-lasista tai vastaavista muilta valmistajilta. Tuo Wunderlich oli uusi, täytyy tutustua! Näitähän ei tietenkään pääse missään testaamaan vaan käytännössä joutuu sokkona hankkimaan?
    Sehän ongelma on, että ei pääse kokeilemaan, sen tähden noi korkeussäädettävät ainakin itseä kiinnostaa. Kokeilin sellaista vajaa kymmensenttistä lirpaketta vakion päälle ja se aiheutti tärinää kypärään eli mulla pitäs olla vähintään 15 cm korkeempi, ite olen 180.
    Wunderlichin säädettävä kokeillut, jouduin palauttamaan koska mikään asento ei tuntunut hyvältä, myös 180cm pitkä. --BoTZo--
    Marssi lähimpään kirjastoon ja etsi Moto1 -lehden nro 3/2011. Siinä on Veijo Saanon tekemä pleksitesti F650GS:ään (Twin) eli tulokset pätevät myös F800GS:ään.
    Lainaa mek kirjoitti Katso viesti
    Marssi lähimpään kirjastoon ja etsi Moto1 -lehden nro 3/2011. Siinä on Veijo Saanon tekemä pleksitesti F650GS:ään (Twin) eli tulokset pätevät myös F800GS:ään.
    Kyseisen numeron voi myös tilata moto1 nettisivujen kutta postissa kotiinkin.
    R 1200 GSA LC

Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
    Kiitos näistä! Tuon lehden sai näköjään tilattua sähkösenä versionakin huokeeseen hintaan. Todella kätevää!
  11.  
    Lainaa Botzo kirjoitti Katso viesti
    Wunderlichin säädettävä kokeillut, jouduin palauttamaan koska mikään asento ei tuntunut hyvältä, myös 180cm pitkä. --BoTZo--
    Minua kiinnostaisi myös kokeilla kuinka tuo Wunderlich lärpäke toimii f800ässässä. Eli jos joku lärpäkkeen hankkinut ei ole siihen tyytyväinen omassa pyörässään, niin nyt on mainio tilaisuus laittaa vahinko kiertämään ja tarjota sitä minulle. Mulla alustavana ajatuksena pitää sitä kiinni vain kuukausi keväällä ja syksyllä. Näinollen ei ole niin väliä vaikkei täydellisesti toimisikaan. Pääasia että saisi pikkasen lisäsuojaa huhti ja lokakuussa. Ei muuta kuin privaviestiä tulemaan kiitos.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>