Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 32:sta
  1. #1
    Ktm Adventure 990 vai Ducati Multistrada 1100? Siis komeat pyörät valinnoissa
  2. #2
    kysytki tollasta
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  3. #3
    Eli siis vastaus on kaunis Multistrada
  4. #4
    miksi ostaa pizzamopoa jos on moottoripyöräkin tyrkyllä

    (vitsi vitsi...)
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 09.10.2012 klo 13:53.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  5. #5
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    miksi ostaa pizzamopoa jos on moottoripyöräkin tyrkyllä
    Muistaakseni eräs nykyinen KTM kuski kehui pizza mopoa maasta taivaisiin Klaukkalan Shellin pihassa muutama vuosi sitten
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  6. #6
    Lainaa dYNY kirjoitti Katso viesti
    Muistaakseni eräs nykyinen KTM kuski kehui pizza mopoa maasta taivaisiin Klaukkalan Shellin pihassa muutama vuosi sitten
    ähäps, tässä oli kyse Streetfighter S mallista joka jäi auttamatta kakkoseksi heti kun olin SDR:n päässyt ajamaan
    (puhumattakaan siitä että parempi oli 10 000 € edullisempi)
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  7. #7
    Lainaa Emy kirjoitti Katso viesti
    Ktm Adventure 990 vai Ducati Multistrada 1100? Siis komeat pyörät valinnoissa
    Entä SMT?
    jamaha 02 --> riumppi 11

    Blue's brother
  8. #8
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    ähäps, tässä oli kyse Streetfighter S mallista joka jäi auttamatta kakkoseksi heti kun olin SDR:n päässyt ajamaan
    (puhumattakaan siitä että parempi oli 10 000 € edullisempi)
    Hihihihihiiii...

    Et sä nyt vielä oo niin wanha, että muistin pitäis pettää noin pahasti....
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  9. #9
    Lainaa jyke kirjoitti Katso viesti
    Entä SMT?
    Miksei SMT:kin, tai SM varusteilla. Adventure kiinnostaa ehkä enemmän nyt.
  10. #10
    Adve sanoisin. Ja jos lisämaustetta haluaa ajamiseen niin sitten lisäksi kirjain yhdistelmään R. (allekirjoittanut vois luopua yhdestä sellaisesta namupalasta sopivalla nipulla euroja
  11. #11
    Multistrada toimi matkakäytössä oikein mainiosti ja eipä tuolla nurkkapyöräilykään hullumpaa ollut. Istuinkorkeus rupesi tuolloin vaivaamaan ja olisi se Kotarissa ollut vieläkin suurempi.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  12. #12
    Lainaa aj@ kirjoitti Katso viesti
    Multistrada toimi matkakäytössä oikein mainiosti ja eipä tuolla nurkkapyöräilykään hullumpaa ollut. Istuinkorkeus rupesi tuolloin vaivaamaan ja olisi se Kotarissa ollut vieläkin suurempi.
    Kummassakin riittää ihan ok jalat maahan, Adventuren R-mallin kanssa on vähän kurottamista jo. Pidän tuosta Ducatin koneesta, mukavan leppoisa. Toisaalta Adventurella pääsee vähän huonommille teille(?).
  13. #13
    Ja kotarilla sieltä pääsee itse ajamalla poiskin
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  14. #14
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Ja kotarilla sieltä pääsee itse ajamalla poiskin
    KTM = Kiva Työntää Metsässä.
    Turbo Bandit
  15. #15
    Odota tuota 1190 Adventurea, varmasti ihan levoton laite ja samaa hintaluokkaa kuin multistrada.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  16. #16
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Odota tuota 1190 Adventurea, varmasti ihan levoton laite ja samaa hintaluokkaa kuin multistrada.
    Varmasti upea pyörä tuo uusi Adventure. Ei vaan nyt varaa siihen, hinta tulee olemaan varmaan parinkympin tienoilla. Siksi katselen vähän vanhempia laitteita. Adventure ei ole kaunotar, eikä Multistradakaan, muut ominaisuudet kyllä kummassakin kohdallaan. Kuinkahan paljon Adventuressa on loppujen lopuksi noita "maasto-ominaisuuksia" enemmän kuin Multissa...?
  17. #17
    Lainaa Emy kirjoitti Katso viesti
    Varmasti upea pyörä tuo uusi Adventure. Ei vaan nyt varaa siihen, hinta tulee olemaan varmaan parinkympin tienoilla. Siksi katselen vähän vanhempia laitteita. Adventure ei ole kaunotar, eikä Multistradakaan, muut ominaisuudet kyllä kummassakin kohdallaan. Kuinkahan paljon Adventuressa on loppujen lopuksi noita "maasto-ominaisuuksia" enemmän kuin Multissa...?
    Paljon.. mutta toinen on katupyörä ja toinen on raskas offroad pyörä, jolla voi myös ihan hyvin ajaa kadulla. Ducati varmasti parempi kadulla, mutta ei sillä hirveästi metsään ole asiaa. Mutta tämähän on siitä kiinni mitä pyörällä tekee.. itse arvostan katupyörässä monipuolisuutta ja siksi onkin nykyisin alla 690 enduro + siihen motovanteet

    Multistrada ja SM-T varmaankin paremmat vertailukohdat.

    Advrider foorumilta poimittu kommentti:

    "I can post you pics of an R1 riding in mud... but it doesnt make it an offroad bike. "

    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  18. #18
    Pari kivaa linkkiä video vertailuun adventure pyörien offroad käytöstä, mukana tosin ei ole ducatia

    http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...test-part-one/

    http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...e-test-part-2/
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  19. #19
    Pitääkin katsoa nuo testit. LC8 on kyllä oikein tuttu koneena, olen aina tykännyt siitä. Tuo 690 on vähän pienehkö 2-päällä reissaamiseen, muutenhan pyörä olisi unelma.
  20. #20
    Mulla olis Honda VFR 800 Crossrunner 2011 käy monellaisee ajoo,nettimotossa myynnissä 10500e.
  21. #21
    Reps! Yamaha laski öljyt alleen!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #22
    Kohdasta 6:00 alkaen ammattilaiset asialla!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  23. #23
    Vaihdoin Adven Multistradaan (1200s) tossa keväällä kun Itävallassa eivät näyttäneet saavan valmista aikaiseksi.

    Multilla pärjää oikein hyvin niin kauan kun tien pinta on kova. Tyypillisellä suomalaisella soratiellä on irtomurua ja se on noille leveille kumeille myrkkyä. Karkeampia kumeja ei löydy kun takis on 190/55-17. Enduro-vakioasetuksella tehot putoaa 100 hv paikkeille (Advesta lähti 90 hv takikselta), mutta se tuntuu nuhaiselta eikä oikein kiihdy iloisesti yli 120 vauhdissa. Sitten kun rukkasin täystehot käyttöön, alkoi latu maittaa, mutta pehmeähköllä soralla parin rankan vispauksen jälkeen totesin että kyllä asvalttikumeille toi 100 hv taitaa soralla riittää. Siis ainakin mulle. No tietysti 1100 Multissa ei ole liian tehon kanssa ongelmia.

    Asvaltilla Multistrada on ihan omiaan eikä tien kunnosta tarvitse välittää. Tosin sama koskee myös Kotaria.

    Kummallakin on hyvä ajella kakspäällä. 1100 Multi antanee Kotarille tehoissa hieman tasoitusta, mutta koneen luonne on paljon mukavampi.

    Jos siis asvalttikurvailut on mielessä niin Multi. Nopeille sorateille taas ei Kotaria parempaa vaihtoehtoa ole saatavissa (sanokoot GS-miehet mitä lystäävät). Kotarin työkaluilla pääsee pitkälle, Multin välineillä ei saa edes pyörää irrotettua. Kotarin katteet on Multiin verrattuna todella helpot irrottaa, mikä näkyy myös huoltojen hinnoissa.
    Viimeksi muokannut: Kotarikuski; 09.10.2012 klo 23:57.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  24. #24
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Kohdasta 6:00 alkaen ammattilaiset asialla!
    Sun pitäisi mennä näyttämään mallisuoritus. En tosin tiedä millainen ässä olet maastossa, mutta puheista päätellen Tiaisen tasoa...
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  25. #25
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Kohdasta 6:00 alkaen ammattilaiset asialla!
    Märkää, mutaa, ylämäki, kiviä + 250 kg painoinen pyörä on aina hyvä yhdistelmä ja vieläpä todella helppo viedä tuommoisessa paikassa
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  26. #26
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Vaihdoin Adven Multistradaan (1200s) tossa keväällä kun Itävallassa eivät näyttäneet saavan valmista aikaiseksi.

    Multilla pärjää oikein hyvin niin kauan kun tien pinta on kova. Tyypillisellä suomalaisella soratiellä on irtomurua ja se on noille leveille kumeille myrkkyä. Karkeampia kumeja ei löydy kun takis on 190/55-17. Enduro-vakioasetuksella tehot putoaa 100 hv paikkeille (Advesta lähti 90 hv takikselta), mutta se tuntuu nuhaiselta eikä oikein kiihdy iloisesti yli 120 vauhdissa. Sitten kun rukkasin täystehot käyttöön, alkoi latu maittaa, mutta pehmeähköllä soralla parin rankan vispauksen jälkeen totesin että kyllä asvalttikumeille toi 100 hv taitaa soralla riittää. Siis ainakin mulle. No tietysti 1100 Multissa ei ole liian tehon kanssa ongelmia.

    Asvaltilla Multistrada on ihan omiaan eikä tien kunnosta tarvitse välittää. Tosin sama koskee myös Kotaria.

    Kummallakin on hyvä ajella kakspäällä. 1100 Multi antanee Kotarille tehoissa hieman tasoitusta, mutta koneen luonne on paljon mukavampi.

    Jos siis asvalttikurvailut on mielessä niin Multi. Nopeille sorateille taas ei Kotaria parempaa vaihtoehtoa ole saatavissa (sanokoot GS-miehet mitä lystäävät). Kotarin työkaluilla pääsee pitkälle, Multin välineillä ei saa edes pyörää irrotettua. Kotarin katteet on Multiin verrattuna todella helpot irrottaa, mikä näkyy myös huoltojen hinnoissa.
    Ugh.. empä hoksannukkaan, että tässä oli puhetta vanhemmasta multistradasta
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  27. #27
    Jos pitäisi tuo oma puksutin johonkin isompaan ja useampi sylinteriseen vaihtaa niin LC8 adventure kaksilla vanteilla olisi vahvoilla, 19/17 vanteet päällystelle ja SE:n kapeat 21/18 vanteet soralle.
    Jos siis käyttö olisi suunnille yhtä sekavaa kuin nytkin.
  28. #28
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Märkää, mutaa, ylämäki, kiviä + 250 kg painoinen pyörä on aina hyvä yhdistelmä ja vieläpä todella helppo viedä tuommoisessa paikassa
    Em mä sitä epäile hetkeäkään Lähinnä kiinitin huomiota siihen kuinka pyöriä käsiteltiin/yritettiin käsitellä Näytti lähinnä siltä kuin tämmönen kyykkykuski ajaa ekan kerran elämässään enskalla mudassa
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  29. #29
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Ugh.. empä hoksannukkaan, että tässä oli puhetta vanhemmasta multistradasta
    Vanha, vanha. Uusi on liian komean näköinen
  30.  
  31. #30
    Lainaa Emy kirjoitti Katso viesti
    Vanha, vanha. Uusi on liian komean näköinen
    Jos tolle kilpailijan haluaa niin SMT. Saa kaikki olennaiset osat 17 tuuman vanteilla. Parempi kakspäällä kuin ADV joka on vähän lulla mutta menettelee kun vääntää esijännärit tappiin. Ja Jarrut SMTeessä on kertaluokkaa paremmat. Jos soralla meinaat vähänkään kurvailla enempi niin siellä toi 21/18 rengastus on sitten omiaan, vaihtoehtoja löytyy asvaltti-täyssoralinko linjalla. ADVllä ajelee kaikki normiajot rataaki myöten mutta soratien tullessa aikas moni kääntyy takas.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen