Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
  2. #2
  3. #3
    Loistavaa!

    Kiitos asian eteen töitä tehneille!
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  4. #4
    Hienoa, ainakin joku taho on ymmärtänyt mitä ovat tekemässä (valiokunta). Toivon mukaan järki voittaa mutta aika "hyvin" katsastusala tätä taitaa lobata EU:n puolella (Dekra yms.). Viimeistään ministeri Kyllönen "viisaudessaan" kääntyy hankkeen puolelle.

    Smotolle ISO
    BMW K1300S -13, ex BMW K1200S -07 ex Kawa ZZR600 ex Suzuki PV50
  5. #5
    Hattu päästä, taas kerran. Kiitos aktiiveille.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  6. #6
    Lainaa FinnDRZ kirjoitti Katso viesti
    HYVÄ ME !!!
    Kiitos kaikille mukanaolleille
    Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä

    Beta 350 RR kannonkiertäjä
    Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
    V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN 2000
  7. #7
    OHO! Upeeta!
    SV1000 -03
  8. #8
    Ayeeeee!
    Upeeta mahtavaa! No kohtapuoleenhan se on ite määräaikaistarkastettava
    Street Triple 08
  9. #9
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Järki voitti... vielä
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #10
    Tosi hieno homma! Ja ISO kiitos tämän eteen töitä tehneille
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  11. #11
    Toivotaan, että järki voittaa myös jatkossa
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  12. #12
    On hienoa että jotkuta ajaa meidän etuja ja näkee vaivaa meidän eteen.....Erittäin isot kiitokset ja hatun nostot, niille jotka näkivät tähän asiaan vaivaa

    On tämä hieno tunne....Vaikka en hirveesti tehnyt tämän eteen kuin muutaman kommentin ja olin mukana eduskuntatalon edustalla osottamassa mieltä
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  13. #13
    Hieno homma, kyllä hattua voi nostaa asiaa ajaneille
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  14. #14
    Hienoa, välierävoitto saavutettu

    (herää väkisinkin kysymys mieleen; kuinka paljon olisi eduskunnassa päätettäviä asioita, joihin kansalaiset pystyisivät vastaavanlaisella aktiivisuudellaan ja faktoihin perustuvalla tutkimustiedolla vaikuttamaan).

    Olen itseasiassa hyvinkin ylpeä SMOTON ja kaikkien asianomaisten toiminnasta.

    Tämä on pieni askel kansalle, mutta suuri motoristeille
    T7
  15. #15
    WOW kerrankin on käytetty järkeä päätöksen teossa
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
  16. #16
    en olis ikinä uskonut että suomessa voidaan tehdä jossain valiokunnassa kerrankin järkevä päätös,ilmeisesti smoto on tehnyt todella hyvän ja faktoihin perustuvan järkeenkäyvän vetoomuksen,mutta eiköhän eu määrää jä suomi toteuttaa etulinjassa tänkin direktiivin
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  17. #17
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    ...herää väkisinkin kysymys mieleen; kuinka paljon olisi eduskunnassa päätettäviä asioita, joihin kansalaiset pystyisivät vastaavanlaisella aktiivisuudellaan ja faktoihin perustuvalla tutkimustiedolla vaikuttamaan...
    Paljon. Mutta se ei ole helppoa se. Vaatii mm. uskottavan etujärjestön, joka edustaa laajasti viiteryhmäänsä. Jo sellaisen aikaansaaminen on vuosikausien työn takana.

    Vielä enemmän työtunteja menee sitten itse asioiden tutkimiseen ja tiedon tuottamiseen. Tutkimukset eivät synny tyhjästä eivätkä itsestään.
    High Stuck Are Wit To
  18. #18
    Lainaa mcmies kirjoitti Katso viesti
    Paljon. Mutta se ei ole helppoa se. Vaatii mm. uskottavan etujärjestön, joka edustaa laajasti viiteryhmäänsä. Jo sellaisen aikaansaaminen on vuosikausien työn takana.

    Vielä enemmän työtunteja menee sitten itse asioiden tutkimiseen ja tiedon tuottamiseen. Tutkimukset eivät synny tyhjästä eivätkä itsestään.
    Näin on. No, tässähän on hyvä esimerkki....toivottavasti nuoret aloittavat nyt niin 15 vuoden päästä olis vähän isompi oppositio kyseenalaistamassa/valamassa tervettä järkeä päätöksentekoon...

    Mutta nyt
    T7
  19.  
  20. #19
    Pelottavintahan koko touhussa on se, että siellä päättämässä näyttää olevan sakkia joka ei tajua tällaisia perus asioita ilman että joku käy vääntämässä sen niille rautalangasta. Ymmärän sen, että verotuksen vaikutukset koko yhteiskuntaan ovat vaikeita tajuta ja hallita, mutta mopojen ja jarruttomien peräkärryjen katsastuspakon tarve ja hyödyt pitäisi pystyä päättelemään ihan itse.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...