Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Mulla on kytenyt mielessä tämä jo jonkin aikaa. Mulla on 2001 750 monsteri ja sillä on ajeltu neljä huoletonta kesää.
    Pyörä on kaasariversio ja mulle hiipinyt hinku vaihtaa tähän 900:en moottori. Kannattato moinen ja onko joku moista tehnyt?
    Budjetti on tietty rajallinen, joka heti pistää miettimään mitä tarttee hankki lisäksi, jos ostaa koneen maailmalta.

Eka kriteeri: kannattaako ostaa ruiskukone+ecu+ruiskunrungot+johtosarja vai kannattaako vaan suosiolla etsiä vanhaa kaasarikonetta, johon 750:n kaasarit käy suoraan ja pysyy buddjetti kuosissa.
    Sytytyksen pick-up coilin kanssa tulee varmaan ongelmaa ruiskukoneen kanssa vai tuleeko

Käykö ysisatkun kaasarikoneeseen 750 sytkyn kilkkeet onko tietoa?

Joten onko tää ihan hanurista ajatus!?. Jengi tietty heti ehdottaa, että myy vanha ja osta uus.. mutta mutta kun tää pimeä talvi on niin hiton pitkä.

-kale-
    Lainaa Keila00 kirjoitti Katso viesti
    Mulla on kytenyt mielessä tämä jo jonkin aikaa. Mulla on 2001 750 monsteri ja sillä on ajeltu neljä huoletonta kesää.
    Pyörä on kaasariversio ja mulle hiipinyt hinku vaihtaa tähän 900:en moottori. Kannattato moinen ja onko joku moista tehnyt?
    Budjetti on tietty rajallinen, joka heti pistää miettimään mitä tarttee hankki lisäksi, jos ostaa koneen maailmalta.

Eka kriteeri: kannattaako ostaa ruiskukone+ecu+ruiskunrungot+johtosarja vai kannattaako vaan suosiolla etsiä vanhaa kaasarikonetta, johon 750:n kaasarit käy suoraan ja pysyy buddjetti kuosissa.
    Sytytyksen pick-up coilin kanssa tulee varmaan ongelmaa ruiskukoneen kanssa vai tuleeko

Käykö ysisatkun kaasarikoneeseen 750 sytkyn kilkkeet onko tietoa?

Joten onko tää ihan hanurista ajatus!?. Jengi tietty heti ehdottaa, että myy vanha ja osta uus.. mutta mutta kun tää pimeä talvi on niin hiton pitkä.

-kale-
    Älä osta uutta, osta toinen joku vähän raato Joku ihan erityyppinen rassi
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
    Kaverin 750 Monsteriin vaihdettiin 900 moottori joskus takavuosina.
    Muuten käy heittämällä paikalleen, mutta takavanteen rattaan "piparin" joutuu vaihtamaan koska ketjulinja on eri.
    Tästä asiasta on muistaakseni keskusteltu joskus aikaisemminkin.
    BMW R nineT -17
    Uskoisin että saat vaihdettua ie koneen vaihtamalla vauhtipyörän ja pickupit siitä vanhasta 750 koneesta.
    Ie vm 2001-> olisi siitä hyvä valinta että siinä on päivitetty kampiakselin öljytulppa ja vahvemmat kannenpultit kuin vanhoissa kaasarikoneissa.
  5.  
    ...Ja multa saat sopivasti koneen....