Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    Omat jämäöljyt menee ensisijaisesti seuraavaan vaihtoon, mutta joskus tulee vähennettyä purkkeja (kaikissa ajopeleissä eri öljyt) ja loroteltua yhteen kannuun. Siinä on sitten yleismallin öljyä lumilinkoon, sorvin rasvaukseen jne.

    Moottorisahan teräketjuna käytän pyörän ketjusprayta.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  2. #32
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa TunturiTT kirjoitti Katso viesti
    Moottorisahan teräketjuna käytän pyörän ketjusprayta.
    Aika luova ratkaisu

    Mutta eikö helpompi olis laittaa säiliö täyteen teräketjuöljyä ja antaa koneen hoitaa voitelu? Vai onko sulla ketjunvoitelusysteemi jotenki rikki.
  3. #33
    Poistettu käytöstä..

    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  4. #34
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Vähän eppäilinki...
  5. #35
    Yritän käyttää samaa öljyä että purkinpohjat voi hyödyntää seuraavassa vaihdossa
    ja siittä riittää Loobmanniinkin Bilteman täyssynteettistä.
    Nyt sitten pyöräöljyt siirtyi Honda huollon murheiksi noin viideksi vuodeksi ,mä vaan
    Triumph Tiger 800 XRX

  6.  
  7. #36
    Annan jollekkin jolla öljynvaihto lähellä tai vien ekopisteeseen
    1300cc Suzuki
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12