Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
https://kokkonen.zone
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Sen verran pitää viilata, että toi Glymin punainen ei varsinaisesti toimi vahana siinä mielessä, että se ei jätä suojaavaa pintaa/kiiltoa. Päälle pitäisi aina pistää ns. normaali vaha jos tahtoo vahan suojaavat vaikutukset ja muut hyödyt.
Loistava aina pohjien preppaukseen ja puhdistukseen kylläkin mutta ei sitä vahaksi oikeen voi kutsua.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Onko tuohon pyörän pesemiseen joku järkisyy? Jos fillari on koko kesän rapainen normaalista käytöstä, miksi sen pitää kiiltää joulunpyhinä?
Triumhin manuaalissa toki kehoitetaan pesemään pyörä jokaisen käyttökerran jälkeen huolellisesti, jotta ei ruostu, mutta eihän tuollainen ole ihmiselle mahdollista. Jos ei xc-tittelillä varustettu pyörä kestä kuivassa tallissa muutamaa hiekanmurusta niin paskan möivät.
Minulle ja varmasti monelle muullekin tuo pyörän puhtaanapito on myös ajokauden aikana suoritettava toimenpide. En ihan joka viikko pese pyörää, mutta ei se kaukanakaan ole. Vahattua tulee vähintään kuukausittain. Näin siis kesällä.. tallissa seisoessa riittää se yks pesu ja vahaus aluksi.
Meitä on moneksi![]()
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä