Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 181:stä 187:een 187:sta
  1. #181
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Vanteet olen putsannut mineraalitärpätillä ja rätillä. Puhtaaks on tullut ja maali on pysynyt kiinnit. Sen lisäksi vanhat rengaspainojen liimat olen pehmentänyt samalla tökötillä ja raaputellut jollain kohtuu jäykällä ja jonkunlaisen reunan omaavalla muovilipareella pois.

    Oranssit vanteet... a bitch. Pitäisköhän ostaa mustat... BST:ltä.
    Tuota, esim: autoglymin punasella vahalla pyyhkäisee pesun yhteydessä vanteet niin lähtee rasvat veke... ja vaha tulee samalla - ei tartte tärpättejä käyttää
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
  2. #182
    Lainaa flack kirjoitti Katso viesti
    Tuota, esim: autoglymin punasella vahalla pyyhkäisee pesun yhteydessä vanteet niin lähtee rasvat veke... ja vaha tulee samalla - ei tartte tärpättejä käyttää
    toi glymin punainen on siitäkin kiva että sitä voi käyttää "huppuna" ja jättää sen koko talveksi, keväällä sitten pyyhkii pois niin on samalla pölytön ja hyvässä vahassa...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  3. #183
    Lainaa flack kirjoitti Katso viesti
    Tuota, esim: autoglymin punasella vahalla pyyhkäisee pesun yhteydessä vanteet niin lähtee rasvat veke... ja vaha tulee samalla - ei tartte tärpättejä käyttää
    Sen verran pitää viilata, että toi Glymin punainen ei varsinaisesti toimi vahana siinä mielessä, että se ei jätä suojaavaa pintaa/kiiltoa. Päälle pitäisi aina pistää ns. normaali vaha jos tahtoo vahan suojaavat vaikutukset ja muut hyödyt.

    Loistava aina pohjien preppaukseen ja puhdistukseen kylläkin mutta ei sitä vahaksi oikeen voi kutsua.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  4. #184
    Onko tuohon pyörän pesemiseen joku järkisyy? Jos fillari on koko kesän rapainen normaalista käytöstä, miksi sen pitää kiiltää joulunpyhinä?

    Triumhin manuaalissa toki kehoitetaan pesemään pyörä jokaisen käyttökerran jälkeen huolellisesti, jotta ei ruostu, mutta eihän tuollainen ole ihmiselle mahdollista. Jos ei xc-tittelillä varustettu pyörä kestä kuivassa tallissa muutamaa hiekanmurusta niin paskan möivät.
  5. #185
    Lainaa hra1150 kirjoitti Katso viesti
    Onko tuohon pyörän pesemiseen joku järkisyy? Jos fillari on koko kesän rapainen normaalista käytöstä, miksi sen pitää kiiltää joulunpyhinä?

    Triumhin manuaalissa toki kehoitetaan pesemään pyörä jokaisen käyttökerran jälkeen huolellisesti, jotta ei ruostu, mutta eihän tuollainen ole ihmiselle mahdollista. Jos ei xc-tittelillä varustettu pyörä kestä kuivassa tallissa muutamaa hiekanmurusta niin paskan möivät.
    Kait se on kivampaa aloittaa uusi kausi puhtaalla mopolla ja samalla tulee pinttyneet paskat poistettua jos huolella pesee ennen säilöä.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  6. #186
    Lainaa hra1150 kirjoitti Katso viesti
    Onko tuohon pyörän pesemiseen joku järkisyy? Jos fillari on koko kesän rapainen normaalista käytöstä, miksi sen pitää kiiltää joulunpyhinä?
    Lähinnä kai siksi että se paska tuppaa jumittumaan tiukempaan kun sen antaa seisoa...
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  7.  
  8. #187
    Minulle ja varmasti monelle muullekin tuo pyörän puhtaanapito on myös ajokauden aikana suoritettava toimenpide. En ihan joka viikko pese pyörää, mutta ei se kaukanakaan ole. Vahattua tulee vähintään kuukausittain. Näin siis kesällä.. tallissa seisoessa riittää se yks pesu ja vahaus aluksi.

    Meitä on moneksi
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567