Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 47:een 47:sta
  1. #31
    Lainaa Tiimeli kirjoitti Katso viesti
    Jurvelolle tiedoksi muutama asia kun näyttää noin nyppivän.
    Ajokilometreistä on huoltodokumentit.
    Ja sitten tästä kustannuspuolesta sen verran että kustannusarvio on viime syksyltä merkkiliikkeen tekemänä jossa mukana kaikki tarvikkeet ja työt.
    En ymmärrä mikä tässä nyt närästää kun yritän vain pitää puoliani tehtaan mahdollisen valmistusvirheen vastuusta. Pyörän minulle myynyt liike on asiallisesti suhtautunut tilanteeseen ja uskon että asia saa onnellisen lopun kunhan nyt vain ammattilainen sen äänilähteen paikallistaa.
    On hieno juttu että tälläkin palstalla liikkuu tee se itse-kavereita. Osaan itsekin tehdä kaikenmoista mutta perään tässä nyt tehtaan vastuuta asiaan ja sillä selvä.
    Kerro meillekkin mikä mp-liike hoitaa noin loistavasti asiansa. Minä ainakin alan jatkossa käyttämään ko liikkeen palveluita välittömästi. Mikäli virhevastuuseen saa 2004 mallisen mopon konevian suoraan liikkeen / maahantuojan maksettavaksi.
    XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
  2. #32
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    Tässä ei nypi mikään muu kun se että yrität saada takuun kannalta todella vanhaan pyörään vielä korjauksia takuun puitteissa, olisit selvittänyt kyseisen mallin viat ennen ostoo.
    Onkohan tämä nyt sinun pussistasi pois vai oletko siellä toisella puolen sitä paljon parjattua marmoritiskiä..
  3. #33
    Lainaa Jukka kirjoitti Katso viesti
    Kerro meillekkin mikä mp-liike hoitaa noin loistavasti asiansa. Minä ainakin alan jatkossa käyttämään ko liikkeen palveluita välittömästi. Mikäli virhevastuuseen saa 2004 mallisen mopon konevian suoraan liikkeen / maahantuojan maksettavaksi.
    Toki kerron kunhan prosessi on valmis..
  4. #34
    Lainaa BlackCat kirjoitti Katso viesti
    Onpa tosi vähän ajettu tuon ikäiseksi vehkeeksi, yleensähän tuollaisella matkapelillä tulee jo vuodessa tuon verran kilometrejä jos ei paljoa ajele.
    Niinpä niin..jos ajatellaan että ajokausi Suomessa on noin 5kk, niin sehän tarkoittaa 170 km. joka ikinen päivä toukokuun alusta syyskuun loppuun.
    Tietenkin jos ei ole elämässä muuta niin voipihan sitä noinkin paljon ajella..
  5. #35
    Lainaa Tiimeli kirjoitti Katso viesti
    Niinpä niin..jos ajatellaan että ajokausi Suomessa on noin 5kk, niin sehän tarkoittaa 170 km. joka ikinen päivä toukokuun alusta syyskuun loppuun.
    Tietenkin jos ei ole elämässä muuta niin voipihan sitä noinkin paljon ajella..
    Halloo, helposti tulee ton verran, ihmiset ovat nykyään aika moni pitkällä töissä, ei 200 km päivä ole mitään työmatkoissa osalla ihmisiä.

    Kun lasketaan sun mopon ajomäärää niin se on pikkasen vaikeeta kenenkää uskoo sitä vaikka olis mitä huoltolappuja, ne kun on niin helppo korjata mieleisekseen koska vaan.

    26000km/(5kk*30pv*9 kesää)= reilu 19 km päivä, vai onko ajettu vaan 1 kesä ja lopunaikaa vinguttu takuuta.

    joo, ostetaan pois toi jammu kun omistaja ei tykkää ajella sillä, vinkuu vaan tehtaan takuuta vanhaan mopoon, 5000 pois päivän hinnasta niin omistaja on tyytyväinen. Tolla jos sen saa niin mä teen sen kannen siihen

    Palaan jonkun kommenttiin.... jos mopo on noin vanha ja ton verran ajettu niin mitä mopolla tekee, ai niin tappelee takuu asioissa, unohdin ihan.

    Itellä kuitenkin tulle vähintään se 10 000 per kesä, pieni pyrähdys kroatiaan ja takasin on jo 6000 km.
    Viimeksi muokannut: jurvelo; 25.06.2013 klo 23:38.
  6. #36
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    Halloo, helposti tulee ton verran, ihmiset ovat nykyään aika moni pitkällä töissä, ei 200 km päivä ole mitään työmatkoissa osalla ihmisiä.

    Kun lasketaan sun mopon ajomäärää niin se on pikkasen vaikeeta kenenkää uskoo sitä vaikka olis mitä huoltolappuja, ne kun on niin helppo korjata mieleisekseen koska vaan.

    26000km/(5kk*30pv*9 kesää)= reilu 19 km päivä, vai onko ajettu vaan 1 kesä ja lopunaikaa vinguttu takuuta.

    joo, ostetaan pois toi jammu kun omistaja ei tykkää ajella sillä, vinkuu vaan tehtaan takuuta vanhaan mopoon, 5000 pois päivän hinnasta niin omistaja on tyytyväinen. Tolla jos sen saa niin mä teen sen kannen siihen

    Palaan jonkun kommenttiin.... jos mopo on noin vanha ja ton verran ajettu niin mitä mopolla tekee, ai niin tappelee takuu asioissa, unohdin ihan.

    Itellä kuitenkin tulle vähintään se 10 000 per kesä, pieni pyrähdys kroatiaan ja takasin on jo 6000 km.
    Niinpä niin.
    Kun kerran noin rypistää niin kerrataanko matikan alkeita vähäsen..
    Sanoit tuossa aiemmin että helposti tulee vuodessa tuo 26 000 km, no kuinkas monta kesää yhteen vuoteen mahtuu?? Itse ajelet kertomasi mukaan sen 10 000 km per kesä ja eikös siitä tule 10 000 km. per vuosi samalla?
    Pyörällä oli ajettu 15 000 km. kun ostin sen 2011 loppukesästä,nyt mittarissa 30 000 km. Ajan sillä koko ajan tietenkin edelleenkin kannen äänistä huolimatta.
    Jotain outoa tässä on kun täytyy vedellä hernukoita nenään tämmöisestä asiasta.
    Jätän kuitenkin nuo vaativammat remppahommat suosiolla ammattilaisten käsiin.
    Etkä näy vieläkään tajuavan että tämä on periaatekysymys samalla. ja jos sulla on kokemusta tekaistuista huoltokuiteista niin ikävä juttu.
  7. #37
    Lainaa Tiimeli kirjoitti Katso viesti
    Niinpä niin.
    Kun kerran noin rypistää niin kerrataanko matikan alkeita vähäsen..
    Sanoit tuossa aiemmin että helposti tulee vuodessa tuo 26 000 km, no kuinkas monta kesää yhteen vuoteen mahtuu?? Itse ajelet kertomasi mukaan sen 10 000 km per kesä ja eikös siitä tule 10 000 km. per vuosi samalla?
    Pyörällä oli ajettu 15 000 km. kun ostin sen 2011 loppukesästä,nyt mittarissa 30 000 km. Ajan sillä koko ajan tietenkin edelleenkin kannen äänistä huolimatta.
    Jotain outoa tässä on kun täytyy vedellä hernukoita nenään tämmöisestä asiasta.
    Jätän kuitenkin nuo vaativammat remppahommat suosiolla ammattilaisten käsiin.
    Etkä näy vieläkään tajuavan että tämä on periaatekysymys samalla. ja jos sulla on kokemusta tekaistuista huoltokuiteista niin ikävä juttu.

    aina paranee 2004 mallinen 15 000 ajettu vuoteen 2011, maitokauppareissuja tehty, pidä periaattees ihan rauhassa ja ajele vaikka naputtaa, kerran se vaan korkkaa ja sit pääset ostaan koko kannen, joskus periaate voi tulla kalliimmaksi kun suosiolla luovuttaminen. Autohommissa ainakin selviää parin päivän sisällä mikä menee tehtaan good will:iin mikä ei vai meinaakko että faksaavat japaniin asti, taitaa vaan jäädä euroopan takuuvastaavan päätettäväksi, ainakin autopuolella toimitaan näin.
    Miksi muuten kestää näin hemmetin kauan?
  8. #38
    5000 euroa joo.

    ensin laitat tulpat korviin ja ajat sillä kunnes se hajoo oikeesti, tähän menee varmaan 50tuhatta km. Sitten ostat toisen koneen joka maksaa ehkä tonnin ja ajat toisen mokoman,.

    JT
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  9. #39
    Kerron kyllä kaikille miten asia ratkeaa, kannattaa lukea koko ketju läpi niin ei tule asiatonta potaskaa.
    Yllättää miten paljon täältä löytyy solidaarisuutta marmoritiskin toiselle puolen???
  10. #40
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    aina paranee 2004 mallinen 15 000 ajettu vuoteen 2011, maitokauppareissuja tehty, pidä periaattees ihan rauhassa ja ajele vaikka naputtaa, kerran se vaan korkkaa ja sit pääset ostaan koko kannen, joskus periaate voi tulla kalliimmaksi kun suosiolla luovuttaminen. Autohommissa ainakin selviää parin päivän sisällä mikä menee tehtaan good will:iin mikä ei vai meinaakko että faksaavat japaniin asti, taitaa vaan jäädä euroopan takuuvastaavan päätettäväksi, ainakin autopuolella toimitaan näin.
    Miksi muuten kestää näin hemmetin kauan?
    Se miksi kestää näin kauan johtuu seikoista jotka voin kertoa sitten kun koko prosessi on ohi.
    Mutta voin kertoa että se ei johdu minusta.
  11. #41
    Miten musta tuntuu että ruokimme trollia... Vai onko tämä sen yhden ducatimiehen reinkarnaatio ????

    Kun tuntuu että juttu muuttuu joka kirjoituksella
    XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
  12. #42
    Lainaa Jukka kirjoitti Katso viesti
    Miten musta tuntuu että ruokimme trollia... Vai onko tämä sen yhden ducatimiehen reinkarnaatio ????

    Kun tuntuu että juttu muuttuu joka kirjoituksella
    Samaa mieltä, aiemmin totesin että kyseinen henkilö vedättää meitä hölmöjä mutta kivahan sitä on piruuttaan pistää tänne kirjotellen jos se vaikka vetäs herneet neniin.
  13. #43
    Lainaa Jukka kirjoitti Katso viesti
    Miten musta tuntuu että ruokimme trollia... Vai onko tämä sen yhden ducatimiehen reinkarnaatio ????

    Kun tuntuu että juttu muuttuu joka kirjoituksella
    Luettuasi koko tämän ketjun voitko kertoa mikä tässä on joka kerta muuttunut?
    Ihme agressioita täällä.
  14. #44
    Tämä on kieltämättä ihan mielenkiintoinen tapaus. Faktaahan on, että noissa vanhoissa oli huonolaatuisia ohjureita pakoventtiileissä ja niitä on korjattu varsinaisen takuuajan ulkopuolella maahantuojan kustannuksella. Tässä nyt kuitenkin puhutaan takuumielessä (kuten joku jo mainitsikin) TODELLA vanhasta pyörästä. Mihin se raja sitten vedetään? Kymmenen vuotta? Viisitoista vuotta? Pakasta vedetty museopyörä? Hivenen rohkenen epäillä ainakin virallisen maahantuojan halua korjailla omalla kustannuksellaan harmaatuotua, ikäloppua (vaikkakin dokumentoidusti vähän ajettua) pyöräyksilöä, joka ei ole koskaan taloon tuonut penniäkään. Odotan kyllä innolla tietoa tämän jutun kohtalosta. Aikaahan tässä on jo mennyt... kauan.
    "Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
    -lentäjä-
    4PU3-010 A
  15. #45
    Kato jos omistaja odottaa että saa museovakuutukseen
  16. #46
    Aivan käsittämätöntä!! Antakaa nyt herranjumala kaverin yrittää saada tehdasta vastaamaan virheistään! Olkoon "vanha" pyörä ,mutta noilla kilsoilla ei saa vielä vikoja olla. Ehdottomasti pitää tehtaan vastata virheistään. Toivotaan parasta
  17.  
  18. #47
    Lainaa alatar kirjoitti Katso viesti
    Aivan käsittämätöntä!! Antakaa nyt herranjumala kaverin yrittää saada tehdasta vastaamaan virheistään! Olkoon "vanha" pyörä ,mutta noilla kilsoilla ei saa vielä vikoja olla. Ehdottomasti pitää tehtaan vastata virheistään. Toivotaan parasta
    Mukava kuulla välillä asiallisiakin kommentteja aiheeseen liittyen..
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12