Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Syksy tulee ja illat pimenee ja sisäinen harrastelijamekaanikko heräilee kesähorroksesta.

Tuli hankittua Saksan reissulta Louisilta oheinen 12v-ulostulosarja. http://www.louis.eu/index.php?topic=...nr_gr=10032955
    Oli alta kympin, ei paha. Toimiikohan, siitä ei tietoa..

Mihinkä kohtaan olette asennelleet kyseisiä aparaatteja? Tankoohan ei mahdu. Katteisiinko reikä? Onko joku jopa asentanut sen jarrunestesäiliön kiinnityspulteilla. Esim Oxfordin lämpökahvojen säädin voidaan asentaa jarrunestesäiliön pultteihin(tulee pitemmät pultit mukana).

Photo ois kiva.
    Honda VFR 750 RC36
    Lainaa puhkuri kirjoitti Katso viesti
    Syksy tulee ja illat pimenee ja sisäinen harrastelijamekaanikko heräilee kesähorroksesta.

Tuli hankittua Saksan reissulta Louisilta oheinen 12v-ulostulosarja. http://www.louis.eu/index.php?topic=...nr_gr=10032955
    Oli alta kympin, ei paha. Toimiikohan, siitä ei tietoa..

Mihinkä kohtaan olette asennelleet kyseisiä aparaatteja? Tankoohan ei mahdu. Katteisiinko reikä? Onko joku jopa asentanut sen jarrunestesäiliön kiinnityspulteilla. Esim Oxfordin lämpökahvojen säädin voidaan asentaa jarrunestesäiliön pultteihin(tulee pitemmät pultit mukana).

Photo ois kiva.
    Mullon varaderossa katteissa reikä ja siinä. On se siistein tapa jos sattuu sopiva paikka olemaan.
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
    mä tein tälleen mun zetaan

(kuvassa maski vielä irti)

motonetistä ostettu, venekäyttöön tarkoitettu eli kaikki piuhat, liitokset ja itse plugi on vesitiiviitä, ja sulake valmiina piuhoissa hinta tais olla jotain 7-8e
    ^Mulla on suurinpiirtein samassa paikassa VFR:ssä; katteista ei löytynyt mielekästä paikkaa. Jostain vanhasta muovinpalasta veistettiin siisti kauluri. Ja näyttää kuin olisi ollut aina siinä .
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
    Oma ratkaisu VFR:ään ja hyvin on viimeiset 2 kesää toiminut. Motonetin valikoimasta löytyy tuollainen kohtuulliseen 3,90€ maksava ulosotto

http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=48-2102

Ja sille löytyi omasta mielestä toimiva paikka

Johdot menevät suoraan akulle, joten tuota kautta pystyy myös ctek:llä latailemaan akkua tarvittaessa.
    Honda ST1300A -02
    Honda VFR 750 F -96
    Suzuki GT125-x4 -84
    Lainaa abarth kirjoitti Katso viesti
    Oma ratkaisu VFR:ään ja hyvin on viimeiset 2 kesää toiminut. Motonetin valikoimasta löytyy tuollainen kohtuulliseen 3,90€ maksava ulosotto

Ja sille löytyi omasta mielestä toimiva paikka

Johdot menevät suoraan akulle, joten tuota kautta pystyy myös ctek:llä latailemaan akkua tarvittaessa.
    Kiitoksia vastanneille ja erityiskiitos kuvista. Taidanpa tietää mitä teen kun lumet tulee maahan.

Tuosta ylemmästä kuvasta, millä olet kiinnittänyt puhelimen? Ja mistä kohtaa se on kiinni pyörässä? Porasitko vai onko ruuvi(?) kiinnitys? Onko miten mittareiden tiellä ajon aikana?
    Honda VFR 750 RC36
    Se teline on nippusitelillä kiinni, mä nappaan siitä muutaman kuvan tähän liitteeksi jossain vaiheessa. Eikä ole mittarien tiellä (jos ei sitten ole pakottava tarve ajaa leuka tankissa) eikä tuo latausjohto ole haitannut kääntymistä kumpaankaan suuntaan.
    Honda ST1300A -02
    Honda VFR 750 F -96
    Suzuki GT125-x4 -84
    Suven saldo.
    Tilasin Heinolta keväällä alkup. asennussarjan, hinta 110€, heinäk. lähestyi, ei kuulunut sarjaa->
    pakko oli virtaa saada, eli ostin ja laitoin tarvikesarjan, abaut 40€ ja ulosoton jätin vapaasti erääseen koloon satulan alle. Katselin paikkaa katteesta -> hankala purkaa-> ei aikaa, siis sinne penkin alle.
    Virta on ainostaan navissa (Lumia),joka on tankkilaukussa karttataskussa - ja siitä paketin piuhat korviin - > toimiva kokonaisuus. Ja känny pysyi paikassaan kuivana, eli välttämätön suuntien saaminen pelasi.
    Mitä tapahtui reisussa. Kova alppimyrsky, vettä kuin 5:stä saavista ja ohiajavat autot heitti lisää kuin kerkesivät. Olin tyytyväinen kun ulosoton pesän ja laturin välinen ei-vesitiivis liitos oli kuivassa ja varmassa paikassa, jos olisi ollut katteessa, niin takuuvarmasti vettä sisään ja naviominaisuudet olisi menetetty hetkessä.
    Siis meikän halppislaiskaversio on, penkin alla - ja siellä saa olla, ei elegantein ratkaisu, mutta toimii... jopa toisinaan sattuvissa hemmentinmoisissa vesisateissa.
    <p>.</p>
    Teline on Nokian perus-yleis (CR-39) joka sopii vähän jokaiselle mallille ja pyöri nurkissa ylimääräisenä. Se on kiinni tukevasti nippusiteillä ja itse puhelin pysyy hyvin paikoillaan kun leuat on purisettu tarpeeksi kiinni. Kaikenlaisia teline viritelmiä yritettiin tuolle jalustalle, mutta nippusiteet veivät voiton helppoudessaan.

Sateen sattuessa ajetaan sateessa, ja tuo paikka tuntuu olevan sopivasti katteiden suojassa...ainakin toistaiseksi on selvitty ilman murheita. Tankkaus on oikeastaan ainoa missä kannattaa ottaa pois tai suojata jotenkin, sen verran aina välillä bensaa roiskunut että näytössä jotain ylimääräisiä merkkejä siitä. Virta-avain jää vähän piiloon, mutta sitä kummasti oppii käyttämään.
    Honda ST1300A -02
    Honda VFR 750 F -96
    Suzuki GT125-x4 -84
  10.  
    Kiitos kuvista, taasen.

Olen pitänyt nippusiteillä leikkimistä vähän toisarvoisena mutta siistin näköinen pakettihan tuo on. Aina oppii uutta.

Taidanpa käydä töihin..
    Honda VFR 750 RC36