Sivu: 7 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 665:sta
  1. #181
    Lainaa ozzies kirjoitti Katso viesti
    Ei ne enää taida olla ees suorilla nopeimpia. Tossa aiemmin mainittit auton olevan huomattavasti nopeempi alastaron mutkissa. Miten sitten botnialla,missä ajetaan sama lenkki autoilla ja pyörillä, niin nopein ei ns.formula on pikkasen reilu 2 s. hitaampi kuin pyörä? Ei siellä suoraa ole niin paljoa millä tu ero selittyy?
    vaikka tää nyt on aika muna vai kana kok asia, niin saa olla silti aika pirusti laitettu auto et pärjää. Alla kierrosaikoja Superbike vs FIA GT1-sarja ja Nurburgring ratana. Ja nuo autot alkaa olemaan pikkasen eri laitteita kuin suomen ratoja kiertävät.

    http://gt1world.com/pages/results?se...y0x&type=event

    http://sbk.perugiatiming.com/pdf_fra...A&p_Stampa=CLA
    jami
  2. #182
    Kyllä se suorilla kuitenkin selittyy. Omin silmin kun näkee eron niin sen ymmärtää. Pyörä lähtee sinne lyhyellekin suoralle vilkkaammin.

    Alastarolla samaan kierrosnopeuteen pääsi sellainen maata nuoleva leveä siipiauto, joka hävisi suorilla silmin nähden. Missä se siis voitti?
  3. #183
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Kannattanee kokeilla ajamista liikenneympyrästä suoraan eteenpäin läpi.
    Jos puhe on mutkaan kovaa ajamisesta, niin mitenkä liikenneympyrästä suoraanajaminen liittyy siihen?
    Yhtälailla voin heittää, että kokeile ajamista liikenneympyrästä niin että palaat tulosuuntaan. Vieläpä tyypillisestä ympyrästä jossa kallistukset väärään suuntaan ja tien pinta voideltuna naftalla ym. muilla pitoa lisäävillä tekijöillä.
    Indian Chief Dark Horse
  4. #184
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä se suorilla kuitenkin selittyy. Omin silmin kun näkee eron niin sen ymmärtää. Pyörä lähtee sinne lyhyellekin suoralle vilkkaammin.

    Alastarolla samaan kierrosnopeuteen pääsi sellainen maata nuoleva leveä siipiauto, joka hävisi suorilla silmin nähden. Missä se siis voitti?
    Ihan omin silmin nähtiin. Jätettäiskö noi siipiformulat kuitenkin pois laskuista. Mites se Alastaron ajo olis mahtanu mennä jos pyörää olis ajanu vaikka Korpiaho, joka kuitenkin kyseisenä vuonna oli Mossaa nopeempi varmaankin n. 3s./kierros.
    jami
  5. #185
    Lainaa Betula kirjoitti Katso viesti
    Jos puhe on mutkaan kovaa ajamisesta, niin mitenkä liikenneympyrästä suoraanajaminen liittyy siihen?
    Yhtälailla voin heittää, että kokeile ajamista liikenneympyrästä niin että palaat tulosuuntaan. Vieläpä tyypillisestä ympyrästä jossa kallistukset väärään suuntaan ja tien pinta voideltuna naftalla ym. muilla pitoa lisäävillä tekijöillä.
    Heitä vain. Ota vielä skootteritytöt mukaan ja tankoihin kilon painot.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  6. #186
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Kannattanee kokeilla ajamista liikenneympyrästä suoraan eteenpäin läpi.
    ja nii monta kertaa ajettu... en oo kokeillu autolla
  7. #187
    Mitens muuten vaikuttaa se, että autolla voi vetästä kanttarin yli; eli oikaista rataa
    T7
  8. #188
    Top Gear - John McGuinness vs. Stig McLaren MP-12C GT3-vehkeellä.

    McG 1:17,4
    Stig 1:13,2

    Vertailun vuoksi vakio McLaren 1:16,2, joka on tähän asti nopein katuauto, jossa on katto kuskin pään päällä.
    Tomorrow is just your future yesterday.

    K1 Gixxeri
  9. #189
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Heitä vain. Ota vielä skootteritytöt mukaan ja tankoihin kilon painot.
    Niin heitinkin

    Sulla ilmeisesti joku skootterityttöfetissi? Saaks käyttää kahden kilon painoja jos kilosia ei löydy?
    Indian Chief Dark Horse
  10. #190
    Lainaa Reisi kirjoitti Katso viesti
    Top Gear - John McGuinness vs. Stig McLaren MP-12C GT3-vehkeellä.

    McG 1:17,4
    Stig 1:13,2

    Vertailun vuoksi vakio McLaren 1:16,2, joka on tähän asti nopein katuauto, jossa on katto kuskin pään päällä.
    Kovaa kyllä menee pyörällä, taitaa olla suht osaava kuski
    Mutta silti, tuossa McLarenissa ei ole takaspoileria lainkaan vakiona ja menee kovempaa..
    edit: siellä onkin piilossa jonkinlainen takaspoikka mikä nousee tarvittaessa. Mutta lasketaanko tuo sitten orgissa siipiautoksi? =)
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Mc...Düsseldorf.jpg
    Ja kun kiihtyvyydessä jää jo vakiopyörille niin mutkiin on mentävä reilusti kovempaa
    Viimeksi muokannut: jyk4; 01.10.2012 klo 23:38.
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  11. #191
    Lainaa jyk4 kirjoitti Katso viesti
    Kovaa kyllä menee pyörällä, taitaa olla suht osaava kuski
    Mutta silti, tuossa McLarenissa ei ole takaspoileria lainkaan vakiona ja menee kovempaa..
    edit: siellä onkin piilossa jonkinlainen takaspoikka mikä nousee tarvittaessa. Mutta lasketaanko tuo sitten orgissa siipiautoksi? =)
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Mc...Düsseldorf.jpg
    Ja kun kiihtyvyydessä jää jo vakiopyörille niin mutkiin on mentävä reilusti kovempaa
    Ei kai se mikään siipiauto ole. Radasta riippuu hyvinkin pitkälti. Onko se nyt sitten niin että mitä tiukempia mutkia on, niin auto on vahvoilla, koska noi FIA GT1 ajavat vastaavat autot ja sitä varten rakennetut ei pärjää SBK pyörälle ns. isoilla moottoriradoilla kuten nyt esim. nurburgring. Pari viestii ylemmäs niin löytyy aikoja tältä vuodelta. Mut anyway, kyllä noilla autoilla helvetin kovaa pääsee jokatapauksessa. Toki alunperin oli kyse jostakin m3, mitä ei voi verrata mitenkään tohon McLareniin.
    jami
  12. #192
    Kyllä se niin on. Ja top gearin testiratahan on juuri tuollainen syherö. Silti siellä Steve Brogan käskytti vakiota s1000rr kovempaa kuin yksikään koppiauto oli saatu sitä ennen menemään. Siis siinä ariel atom V8:ia vastaan käydyssä kilpailussa.

    http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...op-gear-track/

    Mutta ilmeisesti tuo BMW:n aika on ollut 1:16 alkuinen, jos Atomilla ajettu 1:15 alkuinen, ja eroa ollut alle sekunti. Eli tuolle vakio mclarenille pärjäisi juuri ja juuri syheröllä. Ja tuollaisella radalla kiihtyvyydellä ei niin älyttömästi ole merkitystä, tai toki on ulostuloissa mutta lähinnähän siinä ollaan jo jarrulla hetikun kaasuun ehditty hipaista. Pari suoraahan tossa oli, jossa Brogan ehti pyykäistä Atomista ohi bemarillaan, vaikka tehopainosuhde pitäisi kuskin kanssa olla n. 1:1 noilla vehkeillä. Jos 100-200km/h kiihtyvyys on vakiolla bemarilla ja kisakuskilla 3,5s paikkeilla(0-200 6,5s) ja jollakin tehokkaalla ratakäyttöön suunnatulla superautolla vaikkapa tuplaten eli 7s, ei kovin kummoisia eroja saada jos radan keskinopeus on huomattavasti alle 150km/h. Isolla radalla jos kiihtyvyysero 100-250km/h on vaikkapa 7-8s vs. 20s, alkaa se jo oikeasti näkymään jossakin.

    Kohta tämä threadkin on 80-sivuinen Minusta kohtuullinen ratkaisu on löytynyt, se on sitten jokaisen itse pääteltävissä mikä on totuus ja missä erot tulevat. Laittaisivat "Stigin" Man-saarelle TT-ajoon McG:tä vastaan, niin näkisivät mikä on miehiään ajamaan niissä olosuhteissa Siellä tuskin häntä nopeampi on kukaan, sama mikä on alla.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 02.10.2012 klo 00:20.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  13. #193
    Juurikin näin. Ja alkuperäiseen kysymykseen se vastaus on tullu jo kauan sitten, eli alustasarjalla ja leveillä renkailla varustettu Bmw, oli sitten m3 tai m5/6 niin ei taida sellasta mutkaa olla missä se olisi nopeempi(paitsi ehkä liikenneympyrä jos sitä ajetaan muutama kierros ympäri)
    jami
  14. #194
    Kuulostaa vähän siltä, että tämä foorumi on täynnä mopokuskeja, jotka jättävät auton kuin auton radalla. Koska mopo nyt vaan on niin pirun nopea radalla ja helppo viedä äärirajoille. Kuinkahan moni pääsee Civic Type-R vauhtiin Ahvenistolla 1:27,54?
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  15. #195
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Kuulostaa vähän siltä, että tämä foorumi on täynnä mopokuskeja, jotka jättävät auton kuin auton radalla. Koska mopo nyt vaan on niin pirun nopea radalla ja helppo viedä äärirajoille. Kuinkahan moni pääsee Civic Type-R vauhtiin Ahvenistolla 1:27,54?
    Heh, ja ton ajoi joku kulmabaarin perusrauski ?

    Tuohon mainitsemaasi tulkintaan johtaa luultavasti se, että et ole erotellut kahden eri kysymyksen luonnetta.
    (toinen syy on se, että tää on mopofoorumi)

    1) Kummalla pystyy ajamaan lujempaa
    2) Kummalla ajetaan lujempaa

    Joskus vastaus on sama, muttei aina.

    Kovaa on muuten Honda lentänyt.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #196
    Niin eikai kyse ollutkaan ajaako joku henkilö x pyörällä kovempaa mitä henkilö y autolla, vaan kummalla ne on mahdollista ajaa kovempaa. Silloin kuskin täytyy pystyä viemään se ajoneuvo äärirajoille. Ihan sama homma se on autolla, jos ei ole tekijämies niin ei siitä vittuakaan tule jos laitetaan type-R:n puikkoihin ja pitäisi ajaa alle 1:30 Ahvenistolla. 95% kuskeista olisi joko a) huomattavasti hitaampia tai b) kaiteessa/katollaan lepikossa.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  17. #197
    Niin ja eiköhän ton väittelyn voisi jo kohta lopettaa, riittävän hyvä vastaus alkuperäiseen kysymykseen on 50/50, riippuen mutkan ominaisuuksista ja olosuhteista, kummalla VOI ajaa nopeammin. Jos auto on vaikkapa Mclaren tai Pagani Zonda, voi se olla tiukissa mutkissa jo pyörää selvästi nopeampi. Se minkä verran noita tuolla kaduilla näkyy taikka radoilla, onkin asia erikseen. Nopein bemarin vakiopyörä siis vei nopeinta(mutkissa) bemarin autoa 6/13 mutkassa ja auto 7/13. Niin ja nuokin oli siis apexi nopeuksien perusteella, eli ei välttämättä päde ajallisesti mutkasta sisään-mutkasta ulos. Vaan alin nopeus. Pyörä vahvempi nopeissa pääasiassa ja auto hitaissa mutkissa. Ton m3:sen sanottiin olevan ringillä enemmän kuin 3s nopeampi mitä m5, eli mutkanopeudessa lienee eroa.


    Sitä odotellessa että joku autofoorumilta bongaa tän threadin ja leviää keskustelu muuallekin. Sitten sitä on viihdettä netti pullollaan perjantai-iltojen ratoksi Muistelee kaikkia helmi kommentteja vuosien takaa; kuinka mutkanopeus on suoraan verrannollinen renkaiden kosketuspinta-alaan, 750 gsx-r jää 140km/h jälkeen e30 m3:lle, r6 ei kulje 200km/h tai kuinka 2litran primera vie pyörää kuin pyörää tiellä 1835. Kyllä sitä osataan muuallakin kun täällä orgissa Orgin hengessä joku voisi herätellä legendan eloon, kun ei ole lossikuskin seikkailuista tiellä 1835 kuulunut aikoihin. Siellä sitä on varmasti monet takavalot näytetty motoristeille vuosien varrella.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 02.10.2012 klo 01:13.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  18. #198
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Mitens muuten vaikuttaa se, että autolla voi vetästä kanttarin yli; eli oikaista rataa
    Esim. Kemoran ekassa mutkassa taitaa päästä tuon kanttarin yli oikaisun ansiosta ajamaan mutkan lähes yhtä loivalla kaarresäteellä kuin pyörällä. Eli kyllä siitä jonkin verran on hyötyä.
    Superbike #7
  19. #199
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Kuulostaa vähän siltä, että tämä foorumi on täynnä mopokuskeja, jotka jättävät auton kuin auton radalla. Koska mopo nyt vaan on niin pirun nopea radalla ja helppo viedä äärirajoille. Kuinkahan moni pääsee Civic Type-R vauhtiin Ahvenistolla 1:27,54?
    Ite oon sen verran nössö, että en Apparalla lähtis kokeilemaan, mutta jos otetaan radaksi vaikka Alastaro tahi Kemora niin voin lähtee milloin tahansa kuivalla radalla näyttämään kelle tahansa Type-R kuskille mistä kana pissii.

    P.S. Oliko jo nyt tarpeeks uhoa?
    Superbike #7
  20. #200
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Orgin hengessä joku voisi herätellä legendan eloon, kun ei ole lossikuskin seikkailuista tiellä 1835 kuulunut aikoihin. Siellä sitä on varmasti monet takavalot näytetty motoristeille vuosien varrella.
    Eipä muuten paljon ole tuota lossikuskia radoilla näkynyt, vaikka uho oli kova, että viimeistään 2012 ajaa kilpaa.
    Superbike #7
  21. #201
    Lainaa ozzies kirjoitti Katso viesti
    Ihan omin silmin nähtiin. Jätettäiskö noi siipiformulat kuitenkin pois laskuista. Mites se Alastaron ajo olis mahtanu mennä jos pyörää olis ajanu vaikka Korpiaho, joka kuitenkin kyseisenä vuonna oli Mossaa nopeempi varmaankin n. 3s./kierros.
    No mites jos auton puikoissa olisi ollut kaveri joka ei tee spinnin poikasia siellä täällä? Tai joka olisi edes harjoitellut kunnolla tolla radalla ja autolla. Tyhjänpäiväistä jankutusta.

    Kierrosaika oli mitä oli, eli hyvin tasaista, mutta mutka- ja suoranopeudet poikkesivat toisistaan. Oliko tässä ketjussa kyse mutkanopeuksista, oliko? Ja pienetkin erot ovat eroja?

    Se on ihme juttu, että kun ensin kinataan hirveesti aiheesta (kumpi nopeampi, auto vai mp?) ja järjestetään sitten kisa asian toteamiseksi, niin eikö vaan taas hetken päästä epäuskoiset ole jankkaamassa samaa asiaa. "Minä en usko ennen kuin itse näen"-tyyli, enkä usko sittenkään. Varmaan joskus voisivat järjestää tuon ohjelmanumeron uudelleen, se oli oikeasti tosi viihdyttävää mp-kisan lomassa. Ja mulle kyllä sopii, että joku mp-kuski pistää siipiautoa pataan.
  22. #202
    Heh, hyvä provo.

    En tiedä yleisesti, mutta pääsääntöisesti en lähtisi itseäni vastaan autolla kisaamaan jos toinen minä olisi MP:llä liikenteessä. Perusteluja on mm. seuraavat:

    1. "Kivaan poistumisramppiin" ajaa mun kalustolla vaivattomasti MP:llä yli 10 kmh kovempaa. Autona A6 Allroad ja alusta ala-asennossa. Jotenkin tulee autoillessa ajatelleeksi, että niillä renkailla pitää ajaa huomennakin ja pää meinaa karata sivuikkunasta kun taas MP:llä ei tunnu missään.
    2. Mutkatie ajeluissa kotomaassa auto ei ole koskaan mennyt ohitse.
    3. Pari kertaa on samoissa merkeissä menty MP:llä ohi.
    4. Alppiteistä on jonkiverran kokemusta. Koskaan ei ole autolla menty ohi, mutta MP:llä useastikin. Ehkä eniten nöyryyttää kun GS:llä ajetaan reippaasti... Usein I- ja D-kilvillä.
    5. Nk. Italialaisia ripeitä skootterityttöjä ei ole näkynyt. Täytyy mainita hauska kuriositeetti. Viime kesänä Garda järven kierrossa mulla oli omasta mielestä vauhti päällä. Viuuuuuh! Nuoriso veti 2 päällä Ninjalla ohi, shortsit ja t-paidat päällä. Yritin vähän aikaa peesailla mutta sitten oli papan luovutettava kun nuoriso meni menojaan. Ei ollut tuttu tie... Muutenhan tietty...
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  23. #203
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ite oon sen verran nössö, että en Apparalla lähtis kokeilemaan, mutta jos otetaan radaksi vaikka Alastaro tahi Kemora niin voin lähtee milloin tahansa kuivalla radalla näyttämään kelle tahansa Type-R kuskille mistä kana pissii.

    P.S. Oliko jo nyt tarpeeks uhoa?
    Sä kuulutkin siihen vähemmistöön, joka ajotaidon puolesta menisi tuon ajan alle.
    Automiesten mukaan teholla ei ole niin paljon merkitystä tolla radalla ja olisikohan Salo sanonut samaa.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  24. #204
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Sä kuulutkin siihen vähemmistöön, joka ajotaidon puolesta menisi tuon ajan alle.
    Automiesten mukaan teholla ei ole niin paljon merkitystä tolla radalla ja olisikohan Salo sanonut samaa.
    Ei tuolla Apparalla tosiaan teholla paljon mitään tee kun koko radalla on nippa nappa yksi suoraksi luettava osuus ja muuten se muistuttaa enemmän mikroauto- kuin moottorirataa.
    Superbike #7
  25. #205
    Olispa mielenkiintoista päästä näkemään kuinka esim ison luokan karting autolla ajettaisiin 600cc pelin kanssa kisaa, seisovalla lähdöllä apparalla. Lopputuloksenhan tietää mutta silti testi olisi valtavan hauska päästä todistamaan. Kartingradallahan lopputulos olisi tyystin päinvastainen. Mutta siis ihan mielenkiinnosta...

    Ison luokan Karting autojen kiihtyvyyden väitetään olevan nollasta sataan samaa luokkaa kuin F1 autoilla....

    (...kiihtyvyys 0-100 km/h 2,9 sek, sivuttaisvoimat mutkissa yli 3G ja jarrutushidastuvuus 2,5G.)

    Hmmm... pitääkin ruveta tiedustelemaan saisko tällaisen järkättyä leikkimielisenä haasteena. Nitrous on jo valittu meidän edustajaksi
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 02.10.2012 klo 10:53.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  26. #206
    Johonkin sopivalle radalle vaan kisa pystyyn, mieluiten jonkin RR-kisan yhteyteen yleisön saamiseksi. Kuten jo aiemmin totesin, niin erittäin viihdyttävää. Ja totesin myös, että aivan varmasti alkaa jankkaus taas jos auto sattuukin voittamaan...
  27. #207
    Lainaa Anatooli kirjoitti Katso viesti

    5. Nk. Italialaisia ripeitä skootterityttöjä ei ole näkynyt. Täytyy mainita hauska kuriositeetti. Viime kesänä Garda järven kierrossa mulla oli omasta mielestä vauhti päällä. Viuuuuuh! Nuoriso veti 2 päällä Ninjalla ohi, shortsit ja t-paidat päällä. Yritin vähän aikaa peesailla mutta sitten oli papan luovutettava kun nuoriso meni menojaan. Ei ollut tuttu tie... Muutenhan tietty...
    Relax .

    Ihan turha aliarvioida paikallistuntemuksen ja viimeisen pälle "herran haltuun"- asenteen
    merkitystä vauhtiin noilla leveysasteilla.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  28. #208
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Se on ihme juttu, että kun ensin kinataan hirveesti aiheesta (kumpi nopeampi, auto vai mp?) ja järjestetään sitten kisa asian toteamiseksi, niin eikö vaan taas hetken päästä epäuskoiset ole jankkaamassa samaa asiaa. "Minä en usko ennen kuin itse näen"-tyyli, enkä usko sittenkään. Varmaan joskus voisivat järjestää tuon ohjelmanumeron uudelleen, se oli oikeasti tosi viihdyttävää mp-kisan lomassa. Ja mulle kyllä sopii, että joku mp-kuski pistää siipiautoa pataan.
    Tai väitellään, kumpi on nopeampi oma pyörä vai poliisi-mp. Sitten otetaan poliisi-mp, jonka puikoissa on superbiken SM-sarjan top-5:stä valittu kuski, renkaina ratakumit, jäätelölaukut unohtuneet kotiin, kuski oikoo radalla ja pyörän värikin on musta.
    Elämä on kovaa.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  29. #209
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Tai väitellään, kumpi on nopeampi oma pyörä vai poliisi-mp. Sitten otetaan poliisi-mp, jonka puikoissa on superbiken SM-sarjan top-5:stä valittu kuski, renkaina ratakumit, jäätelölaukut unohtuneet kotiin, kuski oikoo radalla ja pyörän värikin on musta.
    Elämä on kovaa.
    Hah, tuokin oli hauskaa katsoa, varsinkin parin ensimmäisen rosvon osalta, kun ohitus tuli tyyliin ekan mutkan jälkeen. Mutta eikös se viimeinen konna jäänyt tavoittamatta kaikesta vilpistä huolimatta?
  30.  
  31. #210
    Seuraavaksi aloitetaan väittely kumpi oikeastaan nopeampi soratiellä mutkissa,jäällä mutkissa,pellolla mutkissa ja enskapolulla mutkissa.
    Onhan tässä talvi aikaa. Ja ensi syksynä voidaan aloittaa alusta kun kaikki on jo unohtunut.
Sivu: 7 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen