Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    olisikohan kellään R1:n, Busan, Gixxerin tai 10R: n omistajalla aikaa mitata Öhlins etupumppujen ulkoputken yläpään ja alapään halkaisija. Tusinan etupäähän ei näy saavan puslia ja väljää on sisäputken alapäästä heiluttamalla monta milliä. Vuotavatkin mokomat...
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  2. #2
    Ulkoputken ulkomittaa ts. palttiarallaa ala- ja yläkolmion reikien halkaisijaa. Öhläreitä tuntuis maailmalta saavan käytettynä kohtuuhinnalla kun uusi FG842 maksaa maltaita. Mielummin menee jo sitten SP12: n Marzocchi M50: n suuntaan.
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  3. #3
    En nyt muista halkaisijaa mutta ainakin busassa on usd keula eli sisäputket on ylöspäin (kolmiossa) - tarkoitatko sittenkin sisäåutkien halkaisijaa ?
  4. #4
    Busa 50mm/55mm
    1000gsxr vaihtelee vuosimalleittain 50mm/ 54,55 tai 56mm

    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  5. #5
    Lainaa DizzySpell kirjoitti Katso viesti
    Busa 50mm/55mm
    1000gsxr vaihtelee vuosimalleittain 50mm/ 54,55 tai 56mm
    Tässä vielä taulukko.

    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  6. #6
    Käytettyjä keuloja kun ostelee, niin kannattaa varautua noiden sinunkin keulastasi menneiden kulutusosien vaihtoon. Oletko liukuholkkeja ja stefoja kysynyt myös Öhlinsin maahantuojalta?
  7. #7
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Käytettyjä keuloja kun ostelee, niin kannattaa varautua noiden sinunkin keulastasi menneiden kulutusosien vaihtoon. Oletko liukuholkkeja ja stefoja kysynyt myös Öhlinsin maahantuojalta?
    Tossa mainitussa tusinan keulassa ei paljon öhlinsin osat auta, se kun sattuu olemaan merkkiä KYB. Erillistä liukuholkkia rakenteessa ei ole vaan menee vähän enemmän vaihtoon ja pelkät osat eivät tonnilla lähde.

    Siispä ns. pitopyörään voisi laittaa samantien hiukan paremman keulan kun hintaeroa ei sitten kuitenkaan jää älyttömästi. Pitää vaan löytää soveltuva swappi. Todennäköisesti menee saapasmaan tuotteisiin kun niissä noita öhlinsin keuloja on vakiona enempi...
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  8. #8
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    En nyt muista halkaisijaa mutta ainakin busassa on usd keula eli sisäputket on ylöspäin (kolmiossa) - tarkoitatko sittenkin sisäåutkien halkaisijaa ?
    onks tää nyt niitä juttuja et silloin kun mä olin pieni niin kaikissa keuloissa ulkoputki oli alhaalla ja nyt jos jossain kikottimessa on moinen rakenne niin se johtaa nuoremman jantterin ajattelemaan et se on "väärinpäin" eli USD.
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  9.  
  10. #9
    Vetäydyn luetunymmärtämisharjoitusten pariin