Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Morjes

Olisi tarvetta korjaussarjalle Mikuni polttoainepumpulle. Mitään muuta tekstiä ei pumpusta löytynyt kuin:
    Mikuni Corporation
    Made in Japan
    42s

Pumppu siis perinteinen alipaineella toimiva ja on viisikulmion muotoinen. Google kyllä löytää vaikka mitä sarjaa, mutta en itse löytänyt yhtään viisikulmaista? Perus neliö, ympyrä ja suorakaide löytyivät monelta sivulta.

Pyöränä toimii Ducati Monster 600 vm.2000

Paikallinen ducatin huoltamo ylläri ylläri ei tarjoa kuin uutta pumppua, kalvoja siihen ei ducatilta saa erikseen Pientä rahastamisen makua tässäkin...
    Oletkos kokeillut Nakkilan pyörää ja mopoa, tai Tophamia?

Nakkilasta löytyi kotarin pumppuun osia, vaikkeivat missään listoilla olleetkaan...
    Omia kokemauksia on suskin bensapumpusta, bensan varoitusvalon koho oli jäänyt jumiin eikä ei sitä saatu herkisteltyä millään. No pyörä valtuutetulle huoltoon ja sanoivat että pitää vaihtaa koko systeemi, ei kuulemma pysty purkamaan rikkomatta. Pitihän se vaihtaa kun ei bensavalo toiminut, koko setti 170€ tuntui kyllä aika rahastukselta. Bensapumpun merkkiä en tiedä mutta oli pyörässä aikakin mikunin kaasuläpät.
    Suski GSX-R 600 K4
    aikoinaan hesan pyöräst ja moposta kokonaan uuden vakuumibensapumpun ostin. Ei ollu hinnan kiroissa se, eli kysyppä sieltä
    Elä ja anna muiden roudata.
    Käviskö tämä:
    http://www.pihakone.fi/product_info....ducts_id=22323
    Löytyy nuppulantieltä turusta, käytetään isoissa mönkijoissäkin.
    Honda CBR1000F 1996
    Tuolla on jotain Mikunin polttoainepumppuja: http://www.mikuni-topham.de/ENGLISHS...ump_Start.html.

Mikuni (en tiedä harrastaako Keihin samaa) on vähän ikävä firma siinä mielessä, että harrastavat paljon OEM-malleja, mutta eivät itse harrasta varaosien toimitusta ko. malleihin vaan siirtävät sen täysin tilaajan harteille. Niinpä jos pyörävalmistaja (kuten tässä tilanteessa) ei itse toimita jotain varaosaa, ei sitä saa myöskään Mikunin kautta.

Joskus hyvällä tuurilla samaa OEM-mallia on käytössä useammalla valmistajalla, ja sitä varaosaa mitä ei toiselta saa löytyy taas toisen huolto-ohjelmasta. Helpointa ehkä kuitenkin vaihtaa pumppua jos vain onnistuu, löytyy jatkossa korjaussarjat vähän halvemmalla..
    Lainaa d0ggie kirjoitti Katso viesti
    Tuolla on jotain Mikunin polttoainepumppuja: http://www.mikuni-topham.de/ENGLISHS...ump_Start.html.

Mikuni (en tiedä harrastaako Keihin samaa) on vähän ikävä firma siinä mielessä, että harrastavat paljon OEM-malleja, mutta eivät itse harrasta varaosien toimitusta ko. malleihin vaan siirtävät sen täysin tilaajan harteille. Niinpä jos pyörävalmistaja (kuten tässä tilanteessa) ei itse toimita jotain varaosaa, ei sitä saa myöskään Mikunin kautta.

Joskus hyvällä tuurilla samaa OEM-mallia on käytössä useammalla valmistajalla, ja sitä varaosaa mitä ei toiselta saa löytyy taas toisen huolto-ohjelmasta. Helpointa ehkä kuitenkin vaihtaa pumppua jos vain onnistuu, löytyy jatkossa korjaussarjat vähän halvemmalla..
    Joo, tämä taitaa olla se ongelma. Soitin tuonne Pyörä Ja Mopoon ja kaveri siellä sanoi että vaikka ovat mikunin bensapumppujen jälleenmyyjä/varaosan tarjoaja, niin eipä tuohon omaan mitään korjaussarjaa ole saatavilla. Täytyy vielä soittaa ducatille suoraan ja tiedustella tilannetta. Tuossa linkissä on ilmeisesti kaikki mitä mikunilla on tarjolla ja eipä ole samanlaista mikä itseltä löytyy. Eiköhän tuohon joku toinenkin pumppu mahdu, vaikka väli onkin melko ahdas.

Kuulostaa kyllä hieman tyhmältä että pitää joku erilainen malli tehdä tietylle merkille, johon ei sitten tehdäkään erikseen mitään korjaussarjoja? tai tehdään, mutta sitä ei tarina kerro mistä niitä saa
    Ducatille soitettu ja totesivat ettei siihen mitään kalvosarjaa saa, pumpun saa 195e hintaan
    Tuolla summalla saa jo monta uutta pumppua. Taidampa vaihtaa jonkin muun siihen tilalle. Kiitoksia vastauksista.
  10.  
    oon tainnu tämän jo johonkin aikasempaankin threadiin laitta mut laitanpa tännekin : http://www.ekgracing.com/e-shop/inde...roducts_id=862

Tommosen laitoin 600 FZR:ään kun orkkis ois maksanu muistaakseni 380 eur. Pelas hyvin, halvempiakin toki löytyy ja tossa ei tullu ees letkuliittimiä mukana.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06