Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Formula piireissä sanotaan; on kahdenlaisia kuskeja, ne jotka on ajaneet seinään Monacossa ja ne jotka tulevat ajamaan seinään Monacossa.. Mites arvostetut mopokollegat, itse itsetuntoa uhkuen eka kesä takana ilman kaatoa ja mopona Suzuki 750 gsx-r eli kiihkeä muoviluoti.. Kilometrejä kertynyt toistaiseksi about 5500 ja kyseessä eka pyörä. Tietoisuuteeni olen kirjannut seikan, kun tuntuu että nythän tämä on hanskassa ja keskittyminen lerpsahtaa kuin peräkammarin Aatun molo, niin kaato on saletti... Mutta todennäköisyyksiä uhmaten vielä mies ja mopo ehjänä... Kertokaa kommentteja siitä legendaarisesta ekasta kaadosta (siis mopon) ja kuinka paljon v-käyrä ja nolo punastus kypärän sisällä kasvatti hinkua ja halua näyttää että EI SATTUNUT YHTÄÄN...... Hehe hehe
    Mikä ei tapa, vah... siis SATTUU!
    Ainoat lipat tähän mennessä (4 kausi) tuli kun takana oli n.2500km. Taajamanopeus, edessä letkessa autolla äkki pysähdys, vetäisin etusen lukkoon ja sitten kamppeita vietiin...
    Itse liuin tietä pitkin pyörän vieressä n. 8m, pyörä kiilautui eteen pysähtyneen auton alle/perään. Minä luistelin selälläni juuri ja juuri autosta ohitse pintareen ylitse marjapensasaidasta lävitse ja heräilin jonkun pihalta...
    Voin kerto että ensimmäisenä ei mielessä ollut hävetys vaan se kuinka pahasti sattui!

Ei sattunut, onneksi. Naarmuja sekä mustelmia, muttei murtumia tms... Vakuutus korvasi ja ajot jatkuu
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

* * * * * * * * * *
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa Wille-5v kirjoitti Katso viesti
    Formula piireissä sanotaan; on kahdenlaisia kuskeja, ne jotka on ajaneet seinään Monacossa ja ne jotka tulevat ajamaan seinään Monacossa..
    Ja kaikki näin sanovat ovat niitä kuskeja, jotka ovat itse ajaneet siihen seinään. Kai siitä tulee itse mokattuaan jotenkin parempi olo, jos pitää sitä seinään ajoa (tai mopon kaatoa) jonain luonnonlakina, joka väistämättä ennemmin tai myöhemmin kohtaa kaikkia.
    CBR 600 F -93 -> Busa vm. 2000 -> GSX-R 1000 K4 -> Daytona 675 -07 -> Fireblade -08 -> Busa -08 -> GSX-R 1000 K6
  5.  
    Aiheesta jo useita ketjuja, jatkettakoon niissä.
    Yamaha R1 '06