Löysin punaisen bikeri-rotsin netistä, tämän oli tarkoitus tulla minulle, mutta koko L38 mahtuu juuri ja juuri 154 cm pitkän tytön päälle, eli rotsi on oikeasti kokoa S34-36.... . (OT: Ken innostuu, voi tarjota, takki on myynnissä) Hihassa on merkki Mörke, se näyttää alkuperäistikkaukselta. Olkapäissä ja kyynärpäissä on toppaukset, vyötärölinja on laskettu takaa alaspäin pyöräilyyn sopivasti. Nahka on laadukasta ja paksua ja takissa on topattu vuori. Hihat on riittävän pitkät minullekin. Vetoketjut on tukevat. Laatutakki siis.
Usean tunnin googlauksen jälkeen en vieläkään tiedä, mistä saisin kyseisen valmistajan rotsin itselleni sopivan kokoisena. Hakukoneet tarjoaa mulle koko ajan jotain morkie-koiranpentuja, jotka on sinänsä kivoja, mutta kun en nyt niitä halua ostaa...
Ken tietää, voisiko jakaa tietonsa!!? Vai onko tämä jotain, mitä ei enää valmisteta?
No niin, viiden minuutin googletuksella löytyi tällainen sivusto:
http://www.mmfashions.co.uk/jackets-and-coats-51-c.asp
Heillä noita joskus ainakin ollut, eli kannattaa sieltä kysellä? Vaiko juuri tuolta olet omasikin tilannut?
Tuotesivua ei enää löydy, eli tuskin on myynnissä enää? Nuo samat kuvat kuin sinullakin löytyy googlen kuvahaulla sivulta 5, hakusanat "mörke jacka".
Kai nuo jotain Pakistanin tuotantoa on, sama pulju voi tehdä erilaisia takkeja tilauksesta ja niihin sitten isketään joku sopiva logo. Eli en elättelisi mitään suuria toiveita löytää samanlaisia.
Moto Guzzi Breva V850
Vespa GTS 250ie
Tää mun takki on ebaystä. Mullehan on sinänsä ihan sama mitä merkkiä tai peräti "merkitön" tuote on, kunhan se on kunnollinen. Ja tuo olisi, jos se olisi oikean kokoinen.
Voihan tuo olla pakistanilainenkin, mutta ihan en usko, sillä se on niin laadukkaan oloinen ja käytettynä ostettu. Käytettynä ostetusta tietää tuotteen kunnosta, että se kestää. Pakistanilaisiakin olen nähnyt, eikä tuon takin nahka ole sinne päinkään, niitä en ajotakiksi kyllä kelpuuttaisi.
Kiitos linkistä Sami@Vespa, laitan sen selailtavien kauppojen listalle.Mäkin löydän nuo kuvat, mutta en jälleenmyyjää. Vintage-kaupan ja kierrätyksen suosimisessa on juuri se ongelma, että pitää tyytyä tarjontaan, eikä aina saa juuri sitä mitä haluaa. Täytyy siis etsiä vielä, tuo takki ei ilmeisesti ole sarjatuotannossa.