Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Olen ihmetellyt Bläkkärini bensan kulutuksen kasvua n. litralla / 100 km. Vie nyt rauhallisessa ajossa n. 7 - 7,5 l. Ennen saattoi rauhallisessa ajossa päästä jopa alle kuuden litran. Vika alkoi kesänreissulla. En tiedä, oliko syytä siinä,että mulla meni vahingossa noin litran verran liikaa öljyä koneeseen ja siitä huolimatta ajelin sillä n. 1000 km? Mitään ylim. savua ei hirveesti näkynyt, mutta pakoputken päät kyllä nokeentuvat nyt nopeammin ja tulee ikäänkuin raakaa bensanhajua pakoputkesta. Käy ja kukkuu muuten ihan siististi. Dynossa totesivat mopon käyvän kyllä hieman paksulla, mutta eivät osanneet antaa mitään selitystä kulutuksen kasvulle. Voiko olla venttiilivika tai jotain muuta? Hyviä ehdotuksia vikadiagnoosille olis hyvä saada. Vaihdoin MAP sensorinkin, mutta se ei vaikuttanut kulutukseen.
    Viimeksi muokannut: askoona; 16.09.2012 klo 05:20.
    Harri Riikman
    Mulla ilmanputsarin ennenaikainen tukkeutuminen oireili oikeastaan vain kulutuksen lisääntymisellä aluksi. Selittäispä sen paksulla käymisenkin 600cc ja kaasaripeli mulla, mutta kaipa tuo ruiskullakin mahdollista olis.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  3.  
    Niin mäki ajattelin ja vaihdoin putsarin, mut ei auttanu mitää. Ihme juttu vaan on. Voiko ruiskua säätää tai synkronoida mitenkää?
    Harri Riikman