Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 76:sta
  1. #31
    http://www.youtube.com/watch?v=8QDYsni3T08

    Kun kevät kerta ei tule, niin kuvataan sitten edes. Kuvanlaatu luokkaa Nokia E71. Pahoittelut siitä.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.02.2014 klo 00:30.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  2. #32
    No niin. Kevään ekalla reissulla häiritsi kaasuvaijerin kamittelut. Vedin sen uudelleen eri reittiä ja samalla laitoin vielä oikean etuvilkun johdotukset hieman eri paikasta menemään. Tänään sitten koeajolle ja kaasu toimi hienosti. Samoin vilkut ja kaikki sähköpuoli muutenkin. Uusilla renkailla ja tuolla clipon tangolla tuo tuntuu lähes ketterältä ja oikein hyvältä ajaa. Kaakit on tallessa ja pyörä tuntuu tauon ja talven jälkeen teho/paino suhteeseensa nähden yllättävän pirteältä. Uusi kytkin toimii hyvin, joskin täytynee katsoa vielä säätöjä, kun aika myöhään irroittaa. Ekalla reissulla vaihteistokin toimi paremmin kuin viime vuonna, mutta nyt toisella lenkillä alkoi sitten se oireilla. Perkele näitten kanssa!

    Vaihdepoljin ei palauta ylöspäin vaihtojen jälkeen. Irroittelin ja rasvailin näkyvät osat + kasasin uudelleen. Tuntui että saattoi hiukan auttaa. Toisaalta en tiedä miten paljon vaikuttaa ajoilman lämpö (+2) suhteessa siihen kun rasvauksen jälkeen tallissa (+10) kokeilin. Haynesin manuaalin mukaan jos on jotain rikki, on sellaisesta paikasta, että korjaamisen tarvitsee irroittaa vaihdelaatikko. Ei inspiroi. Eli jos ei auta kelien lämpeneminen ja pikku WD40 tujaus niin sitten tulee tälle kesälle hiukan extra jumppaa vasemmalle jalalle, kun täytyy itse palauttaa poljin keskelle.

    (Haynesin mukaan on joko palautusjousi huono/rikki tai vaihdinakseli vääntynyt tmv.)

    Edit: Muuten tuosta vielä, peileistä näkee erinomaisen hyvin taakse, ajoasento on aavistuksen liian etukeno ja penkki saisi olla hiukan ylempänä, että polvet osuisivat tankin koloihin paremmin. Kahvat on aivan liian liukkaat nyt kun ne on tuossa asennossa ja laitoinkin niihin ensiavuksi sähkömiehenteipistä kolme raitaa per puoli. Takapää heittää (yllätys!) kurat selkään ja etuvalo heiluu kuin hullun m****u mielipuolen per*****ä - saa nähdä miten pitkäikäinen on. Etujarru on suhteellisen tehokas, mutta vaatii uusia pyöriä enemmän voimaa / liikerata kahvassa on pidempi. Takajarrukin siis nykyään toimii, mutten ole sitä ajossa vielä huomannut kokeilla.

    Kaikenkaikkiaan (jos tuo laatikko vielä pelaisi normaalisti niin) kokolailla hieno fiilis tuolla on ajaa. Äänetkin on aika hyvät, vaikka ilmeisesti vakio siltä osin onkin.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 01.04.2013 klo 00:40.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  3. #33
    Taitaa olla 16 venttiilisen pakoputkisto.
    R1100GS, 990Adve, R80G/S
  4. #34
    Meinaakko noin? Oon pitänyt tuota ihan 2v orkkiksena. Olisko noissa vanhemmissa sitten tällainen: http://image.nettix.fi/extra/bikeimg...6a742757b0.jpg

    Ajamaan en ole nyt ehtinyt, mutta tallissa moottori sammuksissa vaihdepolkimen palautus toimii normaalisti. Pidän peukkuja, että olisi ollut kyse vain kylmyydestä ja voitelun puuttesta.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 02.04.2013 klo 02:04.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  5. #35
    Juuri tuollainen, ja yleensä mustalla lämpöpellillä. K100:sessa takaa katsoen neliön mallinen ja K75:sessa kolmio.
    R1100GS, 990Adve, R80G/S
  6. #36
    Ei tuon silti luulisi ääniin kauheasti vaikuttavan, ellei sitten edellinen omistaja ole avartanut tuota.

    Edit: Vaihdepoljinta ropatessa huomasin, että sen kohdalta on mustaa sulamisjälkeä pakoputkessa. Onneksi on ollut vanhat saappaat ajossa tähän asti. Nyt pitänee etsiä sitä eristenauhaa putkeen.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 02.04.2013 klo 19:41.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  7. #37
    No niin. Nyt on kevään lastentaudit toivottavasti fiksailtu. Vaihdepoljin ei palauttanut varsin yksinkertaisesta ja halvasta syystä. Polkimen kiinnityspultti otti alta kiinni pakoputkeen, kun pakoputki lämmetessään laajeni. Prikka pulttiin ja vika korjattu. Kerrankin jotain näin iisiä!

    Eli kevään kolmella koeajolla huomatut ja korjatut viat:
    - Kaasuvaijerin kamitus - reititetty uudelleen
    - Vaihdepolkimen kamitus - prikkafixi vian selvittyä
    - Liukkaat tupit - teipattu kunnes saan uudet
    - Putki ottaa helposti kiinni jalkaan - lämpösuoja v.1 tehty - (myöhemmin varmaan nauhaa pakosarjoihin)

    Pyörä on todella vakaa, myös ilman käsiä ajettaessa. Pidän.

    4. ajo sujui sitten jo ongelmitta. Yllättävän ketterä tuosta tuli talven aikana. Ihme homma.

    Edit: Etuvaloon laitoin kiristykseksi nippusiteen ylös. Katotaan riittääkö. Tanko saattaa vaihtua takaisin lyhennettyyn vanhaan, ellen totu tuohon etunojaan.

    Edit: Etuvalo nyt jämäkästi, mutta kaasussa jotain pahempaa vikaa. Kahva meni ajossa tunnottomaksi ja kaasun palautus ei toiminut kunnolla. Kahvan tsekkasin (pikapurku tienpäällä), mutta vika on jossain kaasuläppien tykönä. Korjaantui hetkeksi, palasi sitten. Alkaa loppumaan kärsivällisyys tämän laitteen kanssa. Etenkin kun tätä ennen reipas 100km ongelmitta ja mukavasti. Jonkin muun vian voisi vielä sietää, mutta tämä voi aiheuttaa tilanteita tienpäällä. Perkele.

    Edit: Vissiin vain yhden kumikurkun klemmari kamitti kaasuvipua. Pieni vika, jolla olisi voinut olla melko isot seuraukset... Nyt taas kunnossa.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.02.2014 klo 00:32.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  8. #38
    Vaihdoin stongan lyhennettynä takaisin - ajoasento ei sopinut vaan mulle cliponien kanssa. Samalla alkoi etujarru toimimaan huomattavasti paremmin. Ei vissiin tykännyt olla kenossa... Käy ja kukkuu, vielä kun ilmat lämpeis kunnolla!
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.02.2014 klo 00:32.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  9. #39
    Aika " Cafe-Brule " Misäs sullon jarruvalo ?
  10. #40
    Samassa missä takavalokin on. e-hyväksytty LED systeemi takakatteessa.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.02.2014 klo 00:32.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  11. #41
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Samassa missä takavalokin on. e-hyväksytty LED systeemi takakatteessa. Näkyy esim. tässä kuvassa tuo takavalo hyvin: http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/1st13_4.JPG

    Okay, siisti homma, eli ei unohtunut !
  12. #42
    Ei toki - alkuperäiselle rakentajalle niin tosin pääsi käymään, joten jouduttiin viime syksynä etsimään / rakentelemaan johdotukset edestä ja takaa jarruvalolle ja takajarrulta puuttui kytkinkin kokonaan. Itselle ei tulisi mieleen ajella ilman. Tai ilman peilejä - niitäkään tässä ei ollut. Eikä nopeusmittaria, vilkut vilkutteli turhan taajaan yms. Nyt on käsittääkseni kaikki härpäkkeet mitä tuon ikäisessä vaaditaan ja vähän enemmänkin. Ja kaikki toimii.

    Edit: 150km takana taas tänään ja nyt on ajoasento kohdallaan. Hanuri ei puudu ja kädet on OK jne. Vielä tosiaan jos saisi penkin muutaman sentin taaemmas ja ylemmäs, niin olisi polvetkin paremmin tankin koloissa, mutta muuten on jalatkin jo ihan hyvin. Ilo ajaa nyt kun kaikki toimii ja asento on hyvä.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 08.05.2013 klo 00:39.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  13. #43
    No nih. Nyt tuli kauteen stoppi. Etuputkien stefat vaihtokunnossa eikä siinä vielä kaikki. Bensatankista kuului kolinaa ja sieltähän paljastui edellisen omistajan patentteja... Bensapumpun kiinnityskumi sulanut likimain kokonaan ja pumppu irtosi - toimi silti ja pääsin kotio asti jopa. Tankin putsasin ja osat irroitin, mutta saa nähdä jaksanko kasata - koskaan. Jos jaksan niin pumput pitäisi sitten vielä irroittaa ja viedä öljyjen ja stefojen vaihtoon.

    Kyl syä miästä. Koko ajan jotain.

    Edit: Kai se korjataan vielä tässä pikkuhiljaa.

    Osat tilattu ja pumput sekä etuvanne (laakerit vaihtoon) viety pajalle. Pari projektikuvaa (joita ei kyllä saisi kesken kauden olla!)

    Haitarikumit ostin pumppuihin. Saa nähdä laitanko paikoilleen.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.02.2014 klo 00:33.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  14. #44
    Osien kanssa ollut hiukan ongelmia, mutta nyt on kaikki tulleet. Eilen illalla kasasin tankin uusin osin ja laitoin pyörän pitkästä aikaa käymään. Hienosti lähti. Maanantaina stefat huoltofirmaan ja peukut pystyyn sille että saisin torstaina huolletut etuputket ja etupyörän (laakerien vaihto) takaisin. Juhannuksena olisi aikaa laittaa pyörä taas iskuun ja 28.6 ajoon / vakuutukseen. 29.6 olisi sitten se seisovan mailin nopeuskokeilu.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.02.2014 klo 00:34.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  15. #45
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Juhannuksena olisi aikaa laittaa pyörä taas iskuun ja 28.6 ajoon / vakuutukseen. 29.6 olisi sitten se seisovan mailin nopeuskokeilu.
    Koitahan tsempata, että tosiaan pääset Halliin
    Mutkaista tietä näkymättömiin... Honda CBR1000F -93
  16. #46
    Jos vain liike saa pumput huollettua siten, että saan ne viimeistään 27.6 takaisin, eikä mitään uutta ihmeellistä ilmene, niin eiköhän tuo 28.6 ole taas vakuutuksessa ja ajossa.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  17. #47
    Pyörä on valmis! Eli halli kutsuu jos sää on OK. Pidetääs nyt siis peukkuja sille!

    Aavistuksen muuttui pyörän ulkonäkökin taas. Noi pumppujen suojat on omasta mielestä just sopivan häiriintyneet tuohon.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.02.2014 klo 00:34.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  18. #48
    Suattaapi olla ensimmäinen pyörä jossa haitarisuojat näyttävät hyvältä
  19. #49
    Sigmaan sain 204km/h. Virallinen totuus kuitenkin vain 197km/h. Mut meni kyllä nätisti ja vakaasti.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.02.2014 klo 00:35.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  20. #50
    Aikansa kutakin. Nyt kun tuo on kunnossa, niin sen voisikin sitten myydä tai vaihtaa.

    Mitä vain voi tarjota.

    Vikana ainoastaan kaasuvaijeri, joka pitäisi vaihtaa. Jää ajoittain aavistuksen kantamaan alapäästään, eikä päästä siis kierroksia tyhjäkäynnille. Korjaantuu ajossa napakalla ranneliikkeellä.

    EDIT: Yllä mainittu vika korjattu. Olikin vain ns. freeplay säädöt pielessä, eli kaasun vapaaliike liian pieni. Nyt toimii kaasu nätisti!
    EDIT2: Jaa.. Edelleen (harvoin) jumittaa jostain, mutta ei nosta enää kierroksia.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.02.2014 klo 00:35.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  21. #51
    Maanantaina menee seisontaan ja huomenna ei ehdi ajaa. Tänään tuli heitettyä kesän viimeinen n. 300km lenkki. Kivaa oli ja pyörä toimii. Hiukan vajaa 5tkm tuli tällä kaudella kolmessa kuukaudessa ajettua tällä, yhteensä tasan 5500km mittarissa mun ajojani. Oma kausi jatkuu Hondalla maanantaina.

    Jos tämä jää itselle menee joko jatkojalostukseen tai sitten osiksi ja Hondan tilalle tulee toinen K100.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  22. #52
    Honda meni kaupan, kausi jatkuu Bemulla. Jos tällä mennään ensi kausi, niin pitää saada myös hiukan tavaraa mukaan ja siksi myös kilpi piti siirtää - myönnän rumempaan - toiseen paikkaan.

    Myynnissähän tämä edelleen on tai vaihto kardaanivetoiseen matkapyörään tai matkaenskaan.

    Satulan korotus on mielessä - pitäisi vain keksi sopiva materiaali mistä tekisi korotuspalan n. 5-6cm.

    Edit: Tein ja poistin. Ajoasento ei muuttunutkaan paremmaksi. Päinvastoin.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.02.2014 klo 00:36.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  23. #53
    Kun tuo nyt näyttää itsellä pysyvän ensi kaudenkin vielä, niin hain kahvalämppäri/tuppisetin ja tangonpääpeilit. Kilvelle pitäisi keksi joku järkevämpi paikka vielä.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  24. #54
    Muutama uusi kuvatus. Jännä tilanne. Talvi tulossa ja Bemariin ei ole pakko tehdä mitään.

    Kilven paikka on ihan perseestä, mutta ajattelin jotta olkoon, kun se reissu pitää tehdä. Laitetaan sitten sivukilpi reissun jälkeen takaisin. Renkaat on kuluneet paljon odotettua nopeammin - edessä 3mm, takana 2mm jäljellä - jotkut on päässeet näillä kumeilla 16tkm edessä ja 12tkm takana. Mulla nyt alle 6tkm..

    Edit: En pystynyt elämään kilven kanssa - Suomessa on muutenkin aivan turhan isot kilvet pyörissä. Oli pakko siirtää takaisin sivulle, mutta laitoin alemmas, josko mahtuisi laukutkin silti.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 25.02.2014 klo 00:36.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  25. #55
    Pikkuisen on Biimeri muuttunut tehtaan jälkeen RT-matkaversiosta...!

    Takajousi kiinnostaa: omassa K75:ssä on vakiojousi takana ja se saisi kaksi päällä olla vähän kantavampi, kun tuo vaimo on niin painava (55 kiloa), omat 100 kiloa menevät ihan hyvin. Mikä jousi/iskaripaketti tuo on ja mahtaisiko olla kantavampi?
    Vanhat prätkät ja tapahtumat kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75
  26. #56
    Kantavuudesta on vaikea sanoa, mutta merkki on Hagon. Ilmeisesti aavistuksen originaalia parempi kuitenkin. Oletko käynyt täällä: http://www.k100-forum.com/forum Jos Englanti taipuu, niin löytyy paljon infoa K sarjan pyöristä. Iskareistakin varmasti, sillä niitähän saa eri valmistajilta noihin.

    http://www.motorworks.co.uk/vlive/Sh...BA_15_40_MA_65 tuolta löytyy Hagoneja, oma lienee tuo SUA50848. Muita merkkejä ainakin Öhlins ja RAM.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  27. #57
    No kas - kun CX:ään taannoin piti saada kantavammat jouset, niin Hagoniin päädyin suosituksesta. Ehkäpä siis tähänkin - eivät ne ilmeisestikään ihan Öhlinsin veroisia ole, mutta hinta on kohtuullinen ja ainkin Hondassa olivat iso parannus.

    Olen aktiivinen ollut täälla http://www.motobrick.com/index.php , jossa myös tuntuu tietoa piisaavan.
    Vanhat prätkät ja tapahtumat kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75
  28. #58
    DNA lopetti kotisivujen ylläpidon sen kummemmin kyselemättä. Korjailen noita linkkejä pois joskus kun jaksan. Kuvat on nyt täällä, toistaiseksi sekahärdellinä:

    https://www.dropbox.com/sh/wso2wf0jajx9dju/Us9IpM3PD1
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  29. #59
    Tämä olisi myynnissä tarjousten perusteella.

    Viestit yv:nä tai sweden (at) luukku.com. Soittaakin voi 040---7 25 8 614

    Myös vaihto matkapyörään / matkaenskaan tmv. (pakollisena kardaani tai hihnaveto). Voin maksaa hiukan välirahaakin.

    BMW on valmis kauteen, eli ei projekti. Etuputkista vuotaa aavistus öljyä ja kaasuvaijeri satunnaisesti jäykistyy, korjattavissa vaikka kesken ajon, kunhan homman oppii. Muuten viaton, toimiva ja läpikäyty ikiliikkuja. Mukaan saa halutessaan nipun vaihtoehtoisia osia. Kuvia löytyy https://www.dropbox.com/sh/wso2wf0jajx9dju/Us9IpM3PD1

    Tämänhetkinen kuosi siis: https://www.dropbox.com/sh/wso2wf0ja...ll-PC13_03.JPG

    Edit: Ja nyt voisi lähteä halvalla. Selvästi alle osien hinnalla siis. Kannattaa tarjota nyt jos kiinnostaa!
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 21.02.2014 klo 22:58.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  30.  
  31. #60
    Toimimattomat kuvalinkit poistettu ketjun viesteistäni. Kaikki kuvat edelleen nähtävissä - mutta valitettavasti myös edelleen sorttaamatta.. Linkki pari viestiä sitten (Dropboxiin).
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen