Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    extension.jpg
    Onko kokemusta FJR :ssä noista Mirror extensioneista? Parantavat varmaan näkyvyyttä, mutta miten peilin tärinät?

http://www.motorcycle-road-and-race....-p-407781.html
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
    No aika harteikas FJR kuski pitää olla, tai sitten vastarakastunut, että tarakkaharakkaa pitää koko ajan silmäillä Itse olen suosinut vakiopeileihin: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...mapeili-33102/
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Samankaiset laajakulma pikkupeilit mulla on vakiopeileissä kiinni
    Vasemmalla isompi ja oikealla pienempi
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
    Lainaa Matva kirjoitti Katso viesti
    No aika harteikas FJR kuski pitää olla, tai sitten vastarakastunut, että tarakkaharakkaa pitää koko ajan silmäillä Itse olen suosinut vakiopeileihin: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...mapeili-33102/
    En tiedä oletko ajanut FJR:llä, mutta hartiat eivät ole ongelma, vaan kyynärpäät. Peilin alueesta jää 30% katveeseen, ei ole mukava koko ajan vedellä kyynärpäitä sisään, jotta näkisi kunnolla taakse. Voin muuten vakuuttaa, että en ole ainoa, joka tätä on harmistellut. Aika monta yllätystä on noiden peilien kanssa sattunut viimeisten +50km/3 vuotta aikana, varsinkin saksan motareilla pitää peileihin vikuilla aika taajaan...siellä kun takaa tullaan myös lujaa..

Vastaavat laajakulmapeili olikin jossain vaiheessa, rapisivat vaan pois.... tosin ne eivät kyllä olleet ihan samaan tarkoituksee.
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
    Aika paljon noilla jenkkifoorumeilla suositellaan FZ1:n peilejä äfjiiärrään. Kuulemma parantaa selvästi näkymiä taaksepäin ja asennus onnistuu heittämällä.
    No itse olen miettinyt, josko laittaisi 06-mallin peilit tähän 05-vuotiseen, ihan vain tuunausmielessä. Hyvin on vanhoilla pärjätty näkyvyyden puolesta. Näkyyhän niissä peileissä omat kyynärpäät, mutta olen kai jo tottunut?
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
    Lainaa karivei kirjoitti Katso viesti
    En tiedä oletko ajanut FJR:llä, mutta hartiat eivät ole ongelma, vaan kyynärpäät. Peilin alueesta jää 30% katveeseen, ei ole mukava koko ajan vedellä kyynärpäitä sisään, jotta näkisi kunnolla taakse. Voin muuten vakuuttaa, että en ole ainoa, joka tätä on harmistellut. Aika monta yllätystä on noiden peilien kanssa sattunut viimeisten +50km/3 vuotta aikana, varsinkin saksan motareilla pitää peileihin vikuilla aika taajaan...siellä kun takaa tullaan myös lujaa..

Vastaavat laajakulmapeili olikin jossain vaiheessa, rapisivat vaan pois.... tosin ne eivät kyllä olleet ihan samaan tarkoituksee.
    -05 mallilla vuodesta -06 ja jatkuu edelleen, myönnän tuon kyynärpääongelman, mutta sopivasti säätämällä en ole kokenut ongelmaksi, tai sitten on kapeat hartiat Ja ne laajakulmat eivät olleet sisäänpäin, vaan nimenomaan sivulle....
  7.  
    Varmaan riippuu kuskin "rakenteesta", mulla vaan on sattunu tänä kesän muutamakin läheltä piti tilanne, kun en ole viittinyt noita kyynärpäitä vedellä sisään, kun vielä tuo toinen kyynärpää ei ole edes ihan kunnossa, kun se murskaantui aika pahasti mutkamäessä 10 vuotta sitten ja parsittiin titaanilla kasaan.
    Varsinki toiset pyörät jää katveeseen...
    Oletan että nuo FZ1:n peilit ois kalliimmat, ja niitä tuskin helposti löytyy mistään käytettynäkään, täytyy tutkasta jossain vaiheessa..
    Lueskelin kanssa FJR foorumin juttuja aiemmin, nuot lisäpalat maksaa vain muutaman kympin. Kyselinkin jo rmheinolta hintaa, Louis myy kanssa samoja.