Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Onko kenelläkään tietoa osaavasta tekijästä pinnavanteiden pinnaukseen?
    Itselläni on tuo Aprillipila, mutta vanne vastaava kuin GSA:ssa.
    Vanteet pitäisi maalauttaa uudelleen, joten purku ja kasaus olisi tarpeen...
    Purku onnistuu itseltäkin, mutta kasauksen jättäisin mielelläni osaajalle
    Kawasaki ZRX 1100 -98

Ex: Suzuki pv 50/80, Suzuki s 50, Aprilia tuareg 125, Yamaha xt 600 tenere, Honda A-T 750, Honda cbr 1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia ETV 1000
    Ei kai tuo käytännössä eroa normaali pinnavanteen kasaamisesta mitenkään, vaikka pinnat vähän eri suuntiin ovatkin?

Paljon kuvia ennen purkamista ja maalaamisen jälkeen pinnat itse paikoilleen, lopun osaa sitten hoitaa vaikka paikallinen (osaava) pyöräkorjaamo.
    Ennenkuin purat vanteen varmista että "Osaaja" on varmasti kasannut GS:n vanteita.
    GS:n tubeless vanteen pinnaus ei onnistu jokapojalta. Ja moni osaajakin jättänyt yrittämättä. Syytä en tiedä
    Kuvan Moottoripalvelu / Jyväskylä osasi ainakin ennen, mutta Matti saattaa olla jo Palmun alla auringossa ansaitusti
    Fireball
    Jos ei löydy putiikkia, johon tuota uskaltaa antaa, niin minulla on tuttu, joka harrastuksenaan kasailee kiekkoja maastopyöriin ja on myös muutaman moottoripyörän vanteen oikonut / pinnoittanut. Voin kysäistä jos innostuu / on tarve...
    <p>2002-2014</p>
    Tuolla ottavat 50€ / vanne kokoomisesta ja rihtauksesta. Jos tarvitsee pinnat niin 70€ / vanne on rosteriset versiot.

http://www.symotic.com/site/racing_fi/?page_id=3
    Kawasaki ZRX 1100 -98

Ex: Suzuki pv 50/80, Suzuki s 50, Aprilia tuareg 125, Yamaha xt 600 tenere, Honda A-T 750, Honda cbr 1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia ETV 1000
  6.  
    Lainaa cebari kirjoitti Katso viesti
    Tuolla ottavat 50€ / vanne kokoomisesta ja rihtauksesta. Jos tarvitsee pinnat niin 70€ / vanne on rosteriset versiot.

http://www.symotic.com/site/racing_fi/?page_id=3
    Mulle laittoivat tuolla vipottavan adven etuvanteen ja tuli pirun hyvä.
    IsoPoika
    R1200GS"ADV" -05