hyvin jukkis hoiti ton veturin duunin,,,,oli mukavat mutkat matkassa,hiukka kosteeta oli
ei uskos että on heinäkuu sen verran kosteeta ja kylmää on.....
ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
www.facebook.com/jukka.huolman
Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
Honda VFR800 VTEC -03, musta
Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Niin,no,niin,no,niin....
Mitäpä tohon sanois...Katotaan nyt mitä sanovat,ku huomen soitan ja selvitän eka missä pyörä on jne.
Voipi olla et menee vaihtoon joo...Olis se nyt silti ollu kivempi ajella ekalla pyörällä enemmän,ku kolme viikkoa
Ajo kokemuksesta on aina hyötyä,mut en tiedä olisinko osannu varautua äkki jarrutukseen mun edellä rampissa yhtään sen paremmin vuodenkaan päästä
Siis ja sitä edeltävä tyhmä ohituksen yritys ja paluu takas samalle kaistalle.Veikkaan et jos joku tekis PK:ssa noin ni se grillattais elävältä
Tosin mä en unissakaan osaa uskoa,et kukaan motoristi liikenteestä lähtis ohittaa noin järjettömässä paikassa![]()
Live for today and don`t regret the past!
Kawasaki '94 ER-6f
Suzuki GSX 650f
www.facebook.com/jukka.huolman
Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
Honda VFR800 VTEC -03, musta
Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.
Juu. Oisko pitänyt kuitenkin maksaa se ~100€ enempi kalvollisista kengistä? Ainoa paikka joka kastui oli jalat!
No oli niissä sukissa kuitenkin selkeästi jossain kohtaa kuivaa![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Niinku joku täällä onki sanonut ja varmaan moni muukin, ajattele aina niin, että jokainen autoilija yrittäis tappaa sut ja varot niitä senmukaan. Kyllä noi autoilijat monesti keksii ja tekee kaikkea yllättävää jekkua/tahallista kiusaakin vaikket olisi tehnyt mitään tai provonnut edes. Noita idiootteja riittää kyllä. Esimerkkinä nyt vaikka ne autoilijat, jotka kiihdyttää kun niistä yrittää päästä ohi. Ei tosin tuota yleensä ongelmaa pyöränselässä ollessa. Vältä ajamasta lähellä autoja. Jos oot takana, pidä sopiva turvaväli, jos oot edellä niin aja senverta kauemmas ettei ne jyrää jos vaikka sattuisit kaatumaan. Expect the unexpected.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Kiitos Jukkis korjauksesta ja kauniista sanoista
Onhan se totta et suurin osa motoristeista on miehiä
On ollu jännä huomata,ku ite puhun pyörästä (esim.töissä tai täällä sairaalassa) ni automaattisesti kaikki eka kuvittelee,et puhun polkupyörästä,ennen ku jutuista kohta huomaa,et:"Ai,jaa?! puhutkin moottoripyörästä"![]()
Kawasaki '94 ER-6f
Suzuki GSX 650f
Kerrankin sai puheliaaan ihmisen hiljaseks. Tuittupää liikenteessä vähäsellä kokemuksella!? pientä uhmaa ja kaikkea mitä mieleen tulee, kyl se viel siit suttaantuu, aika parantaa haavat ja peli silmä osaa mennä välillä kiinni ja auveta oikeel hetkel ku pää sanoo et nyt kaasua ja pois alta![]()
29v
sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
yamaha r1
Olen ajatellut,et kotelo kuskit on saastaa tai lähinnä ääliöitä keneltä voi odottaa mitä vaanja pitänyt väliä se mukaan.
Tollasta tilannetta mä oon eniten nimenomaan pelännyt,mut mun olis varmaan pitänyt pitää joku 100m väliä tohon törppöön ja sit tod.näk.joku olis tullu kuitenkin mun eteen,jota käy vähän väliä kun ajan autollakin![]()
Kawasaki '94 ER-6f
Suzuki GSX 650f
teiniveturi Karkoville
![]()
Huomenna, tiistaina 23.7 klo 18:00 Järvenpään St1 (urheilukatu). 100 kilsaa. Säävarauksella. Lähtövarmistusta joskus 16.00 tienoilla. Ilta-ajeluista tuttua settiä ja vauhtia (sama asia kun noi mun vetämät äkkilähdöt). En letka-ajotopikkia kehdannu sadan kilsan takia tehdä. Parintunnin homma varmaan, lähes täysin puhdasta mutkaa koko reitti. Ilmotelkaa jos ootte tulossa niin ei tuu mentyy yksin seisoskeleen jäken st1:lle.
Kiva keli, mennääs.
Viimeksi muokannut: Karkov; 23.07.2013 klo 17:52.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)