Sivu: 6 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 607:sta
    hyvin jukkis hoiti ton veturin duunin,,,,oli mukavat mutkat matkassa,hiukka kosteeta oli
    ei uskos että on heinäkuu sen verran kosteeta ja kylmää on.....
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Onneks mies säilyi ehjänä ees jotenkuten, mopoja saa kaupasta uusia

Mulla meni munille tämän illan ajot. Hirveellä kiireellä ajokamat päälle ja mopolle toteamaan että etukumissa on naula :-[

Toivottavasti muulla porukalla on / oli hyvät mutkat. Kävin aabeeceellä kotilolla kertomassa ettei tarvi mua odotella...
    Mies! Se mikään mies ole vaan saatanan hyvännäköinen platinablondi!!!
    Olipa hyvä että kävit ja totesit ainakin mut mieheksi. Otetaan uusiksi mutta mun osalta vasta reilu viikon päästä, lähden huomenna reissuun.
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.

Lainaa Made kirjoitti Katso viesti
    Vasen peili meni paskaks ja katteet otti hyvin osumaa,sekä vaihde kiksi väänty.Eräs motoristi sano (kuka haki mun pyörän keskeltä tietä) et voi olla,et vaihteistossa kans jotain paskana,mut selvii vasta ku yrittää ajaa.

Siis mulle laitettiin tippa jo lanssissa ja kaulatuet ja mut kokonaan pakettiin,eikä puhelimessa puhuminen oikein hyvin onnistunut
    Siis mulla oli päivystyksessä ihan mahtava mies hoitsu Kalle

Selvisin ehjin nahoin,mut kädet kipeät ja selässä päässä ja kaulas tuntu,mut ei kuvissa näkynyt mitään
    hyvä et noin vähällä selvesit,ens viikolla jo mopon päälläps.röökille pääsee siitä kanttinin kohdalta...paranemisia
    Lainaa -Jukkis- kirjoitti Katso viesti
    Mies! Se mikään mies ole vaan saatanan hyvännäköinen platinablondi!!!
    Olipa hyvä että kävit ja totesit ainakin mut mieheksi. Otetaan uusiksi mutta mun osalta vasta reilu viikon päästä, lähden huomenna reissuun.
    Ai saatana, tuli heti oletettua että mies kyseessä, sori

Ite kävin pienen 50km lenkin äsken kokeilemassa, oli kuivaa ja muutenkin mitä mainioin ajokeli! Löytyi tämän eturengasepisodin jälkeen syy sillekin miksi takanen oli kostealla niin pirun liukas: painetta oli 1.2 bar
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
    Sitten kun saat niistettyä räät nenästä ja pyyhittyä pölyt rotsista niin könyät vaikka tämän selkään. Se on vähän niinkuin Orgissa tapana tehdä kostoksi itselle tai kotilokuskeille
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Haistan tässä viestissä jotain.
    Haistoin tilaisuuden iskeä rintapanssarin alle

Ite kävin pienen 50km lenkin äsken kokeilemassa, oli kuivaa ja muutenkin mitä mainioin ajokeli! Löytyi tämän eturengasepisodin jälkeen syy sillekin miksi takanen oli kostealla niin pirun liukas: painetta oli 1.2 bar
    Edes italialaiset ei ole keksineet tähän mitään omaa ratkaisua varoittamaan liian alhaisesta paineesta
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
    Lainaa psychedelic.alien1 kirjoitti Katso viesti
    Edes italialaiset ei ole keksineet tähän mitään omaa ratkaisua varoittamaan liian alhaisesta paineesta
    Syytä olis perkele! En mä kato vielä koko kikottimella ole ehtinyt kuin about 300km ajaa, nyt tuli vasta katottua paineet kun piti tuo etunen paikata.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
    Sä olitkin jo kyllästyny siihen papattimeen! minkämeninsanoo=) Sitä saa ajaa erillaisilla pyörillä kun laittaa ne vaihtoon . Ja sanonta kuuluu "paskaks vaan." No perkele shiiit ajotaito #123 ei auttanu mikä käytiin tekee
    Niin,no,niin,no,niin....
    Mitäpä tohon sanois...Katotaan nyt mitä sanovat,ku huomen soitan ja selvitän eka missä pyörä on jne.
    Voipi olla et menee vaihtoon joo...Olis se nyt silti ollu kivempi ajella ekalla pyörällä enemmän,ku kolme viikkoa

Ajo kokemuksesta on aina hyötyä,mut en tiedä olisinko osannu varautua äkki jarrutukseen mun edellä rampissa yhtään sen paremmin vuodenkaan päästä
    Siis ja sitä edeltävä tyhmä ohituksen yritys ja paluu takas samalle kaistalle.Veikkaan et jos joku tekis PK:ssa noin ni se grillattais elävältä
    Tosin mä en unissakaan osaa uskoa,et kukaan motoristi liikenteestä lähtis ohittaa noin järjettömässä paikassa
    Live for today and don`t regret the past!

Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    hyvin jukkis hoiti ton veturin duunin,,,,oli mukavat mutkat matkassa,hiukka kosteeta oli
    ei uskos että on heinäkuu sen verran kosteeta ja kylmää on.....
    Kitoosh, piti vetää mutkia hatusta sateen takia mutta sai onneksi muutaman kerran edes kallistaa kunnolla. En mä kyllä noita vetohommia meinaa tavaksi ottaa. Vai meinaanko?

Kitoosh, piti vetää mutkia hatusta sateen takia mutta sai onneksi muutaman kerran edes kallistaa kunnolla. En mä kyllä noita vetohommia meinaa tavaksi ottaa. Vai meinaanko?
    ota vaan, jollain vetureilla on ihme tapa hukata osa letkaa......
    jotkut veturit jättä osan porukasta,,,nim,en ole katkera mutta kuitenkin....
    Juu. Oisko pitänyt kuitenkin maksaa se ~100€ enempi kalvollisista kengistä? Ainoa paikka joka kastui oli jalat!

No oli niissä sukissa kuitenkin selkeästi jossain kohtaa kuivaa
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Niin,no,niin,no,niin....
    Mitäpä tohon sanois...Katotaan nyt mitä sanovat,ku huomen soitan ja selvitän eka missä pyörä on jne.
    Voipi olla et menee vaihtoon joo...Olis se nyt silti ollu kivempi ajella ekalla pyörällä enemmän,ku kolme viikkoa

Ajo kokemuksesta on aina hyötyä,mut en tiedä olisinko osannu varautua äkki jarrutukseen mun edellä rampissa yhtään sen paremmin vuodenkaan päästä
    Olisit. Sulla on se poisopettelu kotilon turvasta vielä vaiheessa.

Syytä olis perkele! En mä kato vielä koko kikottimella ole ehtinyt kuin about 300km ajaa, nyt tuli vasta katottua paineet kun piti tuo etunen paikata.
    Mun italialainen leipo kolme kertaa siis tosiaan kolme kertaa samana kesänä "tehokas ,mutta kallis pitää"
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
    Olisit. Sulla on se poisopettelu kotilon turvasta vielä vaiheessa.
    Niin,no taidat kyllä olla oikeessa

Varovaisuutta ei ainakaan vois olla enempää,ku muuten ajaisin niin hiljaa et olisin sen takia riski liikenteessä.
    Vai mitä sanoo Bolt ja muut?

Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Juu. Oisko pitänyt kuitenkin maksaa se ~100€ enempi kalvollisista kengistä? Ainoa paikka joka kastui oli jalat!

No oli niissä sukissa kuitenkin selkeästi jossain kohtaa kuivaa
    pistetäänkö kolehti kerjuu et saat vedenpitävät saappaat,ei tarttis tota vettä keräillä matkalla....
    tuliks edes vesilasillista....
    Niin,no taidat kyllä olla oikeessa

Varovaisuutta ei ainakaan vois olla enempää,ku muuten ajaisin niin hiljaa et olisin sen takia riski liikenteessä.
    Vai mitä sanoo Bolt ja muut?
    Niinku joku täällä onki sanonut ja varmaan moni muukin, ajattele aina niin, että jokainen autoilija yrittäis tappaa sut ja varot niitä senmukaan. Kyllä noi autoilijat monesti keksii ja tekee kaikkea yllättävää jekkua/tahallista kiusaakin vaikket olisi tehnyt mitään tai provonnut edes. Noita idiootteja riittää kyllä. Esimerkkinä nyt vaikka ne autoilijat, jotka kiihdyttää kun niistä yrittää päästä ohi. Ei tosin tuota yleensä ongelmaa pyöränselässä ollessa. Vältä ajamasta lähellä autoja. Jos oot takana, pidä sopiva turvaväli, jos oot edellä niin aja senverta kauemmas ettei ne jyrää jos vaikka sattuisit kaatumaan. Expect the unexpected.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)

Kiitos Jukkis korjauksesta ja kauniista sanoista

Onhan se totta et suurin osa motoristeista on miehiä

On ollu jännä huomata,ku ite puhun pyörästä (esim.töissä tai täällä sairaalassa) ni automaattisesti kaikki eka kuvittelee,et puhun polkupyörästä,ennen ku jutuista kohta huomaa,et:"Ai,jaa?! puhutkin moottoripyörästä"

Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
    Niin,no,niin,no,niin....

Siis ja sitä edeltävä tyhmä ohituksen yritys ja paluu takas samalle kaistalle.Veikkaan et jos joku tekis PK:ssa noin ni se grillattais elävältä
    Tosin mä en unissakaan osaa uskoa,et kukaan motoristi liikenteestä lähtis ohittaa noin järjettömässä paikassa
    Kerrankin sai puheliaaan ihmisen hiljaseks. Tuittupää liikenteessä vähäsellä kokemuksella!? pientä uhmaa ja kaikkea mitä mieleen tulee, kyl se viel siit suttaantuu, aika parantaa haavat ja peli silmä osaa mennä välillä kiinni ja auveta oikeel hetkel ku pää sanoo et nyt kaasua ja pois alta
    29v
    yamaha r1
    oli muuten miehen teko, kävästä sanoo ajo seuran pyytäjänä ettet pääse lähtee,ei tarvinu turhaan venailla
    noin se pitäis mennäkin,jotkut hakee ajoseuraa sit ne ei edes saavu paikalle,ilmottaa myöhenmmin "en kerenny"
    pojot kotiin.pistä hyvissä ajoin kun kaipaat ajoseuraa
    oli muuten miehen teko, kävästä sanoo ajo seuran pyytäjänä ettet pääse lähtee,ei tarvinu turhaan venailla
    noin se pitäis mennäkin,jotkut hakee ajoseuraa sit ne ei edes saavu paikalle,ilmottaa myöhenmmin "en kerenny"
    pojot kotiin.pistä hyvissä ajoin kun kaipaat ajoseuraa
    No sen takia kävinkin ettei porukka arvo ja odota turhaan. Kun ei kenenkään puhelinnumeroakaan sattunut olemaan...

Jos sitä koittas johki letkaan tulevana viikkona sit päästäkin
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
    Mun italialainen leipo kolme kertaa siis tosiaan kolme kertaa samana kesänä "tehokas ,mutta kallis pitää"
    Elä pelottele!
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
    Elä pelottele!
    Ehkä asiat on parantunu kymmenessä vuodessa mulkun oli 1994 vuoden 2t af1 malli
    29v
    yamaha r1
    Niinku joku täällä onki sanonut ja varmaan moni muukin, ajattele aina niin, että jokainen autoilija yrittäis tappaa sut ja varot niitä senmukaan. Kyllä noi autoilijat monesti keksii ja tekee kaikkea yllättävää jekkua/tahallista kiusaakin vaikket olisi tehnyt mitään tai provonnut edes. Noita idiootteja riittää kyllä. Esimerkkinä nyt vaikka ne autoilijat, jotka kiihdyttää kun niistä yrittää päästä ohi. Ei tosin tuota yleensä ongelmaa pyöränselässä ollessa. Vältä ajamasta lähellä autoja. Jos oot takana, pidä sopiva turvaväli, jos oot edellä niin aja senverta kauemmas ettei ne jyrää jos vaikka sattuisit kaatumaan. Expect the unexpected.
    Olen ajatellut,et kotelo kuskit on saastaa tai lähinnä ääliöitä keneltä voi odottaa mitä vaan ja pitänyt väliä se mukaan.
    Tollasta tilannetta mä oon eniten nimenomaan pelännyt,mut mun olis varmaan pitänyt pitää joku 100m väliä tohon törppöön ja sit tod.näk.joku olis tullu kuitenkin mun eteen,jota käy vähän väliä kun ajan autollakin

Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
    Haistoin tilaisuuden iskeä rintapanssarin alle
    Kyllä mäkin jotain hattuilua olin haistavinani,mut ajattelin et samapa tuo

Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
    hyvä et noin vähällä selvesit,ens viikolla jo mopon päälläps.röökille pääsee siitä kanttinin kohdalta...paranemisia
    Juu,niinpä 😊
    Joo,kiitti vinkistä!Alkaa vaan röökit olee yhtä vaille poltettu,ku ei täällä oikein yllättäen oo tekemistä,eikä jaksa vaan sängyssä maata,vaikka pitäisikin levätä

Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
    Kyllä mäkin jotain hattuilua olin haistavinani,mut ajattelin et samapa tuo
    Se oli piristystä sulle ja hattuilua meidän rakkaalle teiniveturi Karkoville

Se oli piristystä sulle ja hattuilua meidän rakkaalle teiniveturi Karkoville
    Kiitos selvennyksestä,ku ei londi oikein tajunnu
    Kiitti piristyksestä Jukkis ja tsempeistä,sekä muusta tuesta kaikille keneltä sitä saanut

Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
    teiniveturi Karkoville
    Huomenna, tiistaina 23.7 klo 18:00 Järvenpään St1 (urheilukatu). 100 kilsaa. Säävarauksella. Lähtövarmistusta joskus 16.00 tienoilla. Ilta-ajeluista tuttua settiä ja vauhtia (sama asia kun noi mun vetämät äkkilähdöt). En letka-ajotopikkia kehdannu sadan kilsan takia tehdä. Parintunnin homma varmaan, lähes täysin puhdasta mutkaa koko reitti. Ilmotelkaa jos ootte tulossa niin ei tuu mentyy yksin seisoskeleen jäken st1:lle.

Kiva keli, mennääs.
    Viimeksi muokannut: Karkov; 23.07.2013 klo 17:52.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  30.  
    Huomenna, tiistaina 23.7 klo 18:00 Järvenpään St1 (urheilukatu). 100 kilsaa. Säävarauksella. Lähtövarmistusta joskus 16.00 tienoilla. Ilta-ajeluista tuttua settiä ja vauhtia (sama asia kun noi mun vetämät äkkilähdöt). En letka-ajotopikkia kehdannu sadan kilsan takia tehdä. Parintunnin homma varmaan, lähes täysin puhdasta mutkaa koko reitti. Ilmotelkaa jos ootte tulossa niin ei tuu mentyy yksin seisoskeleen jäken st1:lle.
    Jos tää kohta viikon jatkunut syksy menee pois, niin enköhän mä ilmaannu mestoille.
    Trying is the first step towards total failure.

Aprilia Tuono Factory '17
Sivu: 6 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen