Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Arvon Gessun kuljettajat, riittääkö orkkis vaijerit jos hankin kolmen sentin korotuspalat GSA -07 tangon alle. Kaasuvaijeri vähän arveluttaa, kun jo nyt orkkiksena tuntuu kirraavan ääriasennossa. Kiitos etukäteen tyhjentävistä vastauksista
  2. #2
    Se vähän riippuu. Pari tapausta tältä kesältä tiedän joilla vaijerit riitti, yksi oli -08 ja toinen taisi olla -07 mallisia. Jotkut on raportoineet että ei ole riittäneet, joillain on pitänyt reitittää se kaasu vaijeri siitä etupuolelta niin on riittänyt.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  3. #3
    Ainakin mulla on korotuspalat ja kaasuvaijeri kulkee tangon ja tankin välistä.
    -juha-
  4. #4
    Multa löytyy korotuspalat jotka ei sovi omaan 09 malliseen Gessuun. Jos kiinostaa niin luovun noista kun ovat tarpeetomat. Oliskos 50€ käypä hinta + mahdollinen posti.
    http://www.nippynormans.com/products...to07-grp-1200b
  5. #5
    Morjesta pöytään! Tarjoamasi korotuspalat eivät käy mielestäni -07 GSA:een ja todennäköisesti tulee myös ongelmia kaasuvaijerin pituden suhteen. Kiitos tarjouksesta ja myös muille vastauksista.
  6. #6
    Lainaa LMAHO kirjoitti Katso viesti
    Morjesta pöytään! Tarjoamasi korotuspalat eivät käy mielestäni -07 GSA:een ja todennäköisesti tulee myös ongelmia kaasuvaijerin pituden suhteen. Kiitos tarjouksesta ja myös muille vastauksista.
    Mulla on just noi korotuspalat omassa -07 GSA:ssa. Kaasuvaijesri, kytkin- ja jarruletku riittää vakiona ongelmitta. Kytkin- ja jarruletkun jouduin reitittämään uudelleen mutta lopputulos ihanteellinen. Korotus 2cm ja lähemmäks 4cm.

    Ainut että tankkilaukun voi nyt unohtaa. Kuvia voin laittaa tarvittaessa.
    Life is an adventure that requires correct equipments.
    'R1200GSA
  7. #7
    Lainaa LMAHO kirjoitti Katso viesti
    Morjesta pöytään! Tarjoamasi korotuspalat eivät käy mielestäni -07 GSA:een ja todennäköisesti tulee myös ongelmia kaasuvaijerin pituden suhteen. Kiitos tarjouksesta ja myös muille vastauksista.
    Eikös noi käy 07 saakka mut ei 08 ja siitä ylöspäin missä paksu tanko tuolla kiinityskohdalla. Ei silti en mää väkisin tyrkytä.
  8. #8
    Lainaa Eemo kirjoitti Katso viesti
    Mulla on just noi korotuspalat omassa -07 GSA:ssa. Kaasuvaijesri, kytkin- ja jarruletku riittää vakiona ongelmitta. Kytkin- ja jarruletkun jouduin reitittämään uudelleen mutta lopputulos ihanteellinen. Korotus 2cm ja lähemmäks 4cm.

    Ainut että tankkilaukun voi nyt unohtaa. Kuvia voin laittaa tarvittaessa.

    Moi, laita kuvia tulemaan. Miten sumuvalojen katkaisija tulee kiinni ko. viritelmään?
  9. #9
    Lainaa LMAHO kirjoitti Katso viesti
    Moi, laita kuvia tulemaan. Miten sumuvalojen katkaisija tulee kiinni ko. viritelmään?
    Tuossa muutama räpsy.











    Sumareiden katkaisija? Mulla ei ole sumareita mutta eikös se tule samaan paikkaan kun ilman korotuspalojakin eli vasempaan katkaisijahässäkkään ja piuhakin riittää kun sille antaa vähä löysää
    Life is an adventure that requires correct equipments.
    'R1200GSA
  10. #10
    Lainaa Eemo kirjoitti Katso viesti
    Tuossa muutama räpsy.











    Sumareiden katkaisija? Mulla ei ole sumareita mutta eikös se tule samaan paikkaan kun ilman korotuspalojakin eli vasempaan katkaisijahässäkkään ja piuhakin riittää kun sille antaa vähä löysää

    No niin, näyttäis sopivan, kuin sormi... Mulla sumareiden katkaisija (orkkis) on kiinnitetty tangon yläpuolisiin kiinnityspultteihin, joissa erillinen jenka katkaisijan kiinnitystä varten. Uskon, että kiinnitys onnistuu myös tuohon palaan. Kiitos vaivan näöstä.
  11. #11
    Kiitos! Eemolle hyvistä myyntikuvista. Korotuspalat on vaihtaneet omistajaa.
    Mistäs löytyis samanmoiset sopivat 09 Gessuun.
  12. #12
    Lainaa Antsu60 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos! Eemolle hyvistä myyntikuvista. Korotuspalat on vaihtaneet omistajaa.
    Mistäs löytyis samanmoiset sopivat 09 Gessuun.
    Life is an adventure that requires correct equipments.
    'R1200GSA
  13. #13
    Lainaa Antsu60 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos! Eemolle hyvistä myyntikuvista. Korotuspalat on vaihtaneet omistajaa.
    Mistäs löytyis samanmoiset sopivat 09 Gessuun.
    http://www.ebay.com/itm/BMW-R1200GS-...r#ht_748wt_952

    tuolla törmäsin tällaisiin

    http://www.ebay.com/itm/2-ADJUSTABLE...#ht_2865wt_906
    Triumph Tiger 800 XRX

  14. #14
    Tuommoset ruuvasin avovaimon monsteriin ja ovat kyllä todella laadukasta tavaraa.

    Tilasin tuolta http://www.adventurebikeshop.co.uk ja tulivat muutamassa päivässä kotiin.
    S1000RR 2012
  15. #15
    Toi eka ei käy. Ovat 05-07 malliin
    Noita katsellut, vähän ehkä härskin näköiset.
  16. #16
    Päädyin kuitenkin noihin Roxeihin. Eikä ne niin pahalta näytä, kai. Säädettävyys on hyvä ja letkut ja varppi riitti nippa nappa, kaasuvaijerin jouduin vetämään tangon alta kun ennen tuli yläpuolelta. Ensivaikutelma on et mopo on kasvanut

    Tuolta tilasin.
    http://www.oemcycle.com/Item/product/900050418
    Tuossa kuvassa olevia supistus holkkeja ei tullut.
  17. #17
    Lainaa LMAHO kirjoitti Katso viesti
    Arvon Gessun kuljettajat, riittääkö orkkis vaijerit jos hankin kolmen sentin korotuspalat GSA -07 tangon alle. Kaasuvaijeri vähän arveluttaa, kun jo nyt orkkiksena tuntuu kirraavan ääriasennossa. Kiitos etukäteen tyhjentävistä vastauksista
    Mulla on wuntelin 35mm korotukset tuplana eli korotusta 70mm. Jarruletkun joutui siirtämään tolpan takapuolelta kulkemaan ja virtalukon kyljeltä johtoja hieman nippusiteisä purkamaan.
    On hieno seistä tapeilla! Pyöräni on 05 vm.
    IsoPoika
    R1200GS"ADV" -05
  18. #18
    Kysymys gessu kuljettajille joilla on jo korotuspalat .

    Meikäläinen on 178 cm pitkä ja ajoasento tuntuu gessussa ihan passelilta .
    Tapeilla seisten tulee ajeltua aika paljon .

    Välillä mielessä on käynyt että pitäisikö kokeilla tangon korotuspaloja .

    Eli onko toiveita että ajoasennosta tulee vielä parempi vai onko korotuspaloista hyötyä
    vain pitkille kuljettajille lähinnä tapeilla seisten ajellessa ?

    Mitä mieltä olette paloista jotka korottavat 20mm ja siirtävät taaksepäin 30 mm ?
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  19. #19
    Vaikkei ole korotuspaloja niin vastaanpa kuitenkin.

    Tapeilla ajon ajoasentoon voi vaikuttaa myös tankoa kääntämällä ja tätä varten omassa GSA:ssa on nuo pikakiinnitykset sitä varten. Eli kun tiedossa on pidempään tapeilla vetoa niin kääntää tankoa pystympään jolloin myös peilit siirtyvät luontevasti pois käsien tieltä ja samoin tietysti seuraa jarru- ja kytkinkahvakin.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  20.  
  21. #20
    Lainaa GSR600 kirjoitti Katso viesti
    Kysymys gessu kuljettajille joilla on jo korotuspalat .

    Meikäläinen on 178 cm pitkä ja ajoasento tuntuu gessussa ihan passelilta .
    Tapeilla seisten tulee ajeltua aika paljon .

    Välillä mielessä on käynyt että pitäisikö kokeilla tangon korotuspaloja .

    Eli onko toiveita että ajoasennosta tulee vielä parempi vai onko korotuspaloista hyötyä
    vain pitkille kuljettajille lähinnä tapeilla seisten ajellessa ?

    Mitä mieltä olette paloista jotka korottavat 20mm ja siirtävät taaksepäin 30 mm ?

    Itsellä suurin syy oli saada tankoa taaksepäin, ei niinkään ylöspäin.
    Hankkimani korotuspalat siirtävät 4cm taakse ja 2cm ylös. Näin ajoasento parani.
    Tapeilla ajaessa pitäisi tangon olla vielä muutama sentti korkeammalla mutta siihen auttaisi tuo
    Ilpon mainitsema pikalukko jolla saa asentoa muuttaa tarpeen mukaan.
    Life is an adventure that requires correct equipments.
    'R1200GSA