Arvon Gessun kuljettajat, riittääkö orkkis vaijerit jos hankin kolmen sentin korotuspalat GSA -07 tangon alle. Kaasuvaijeri vähän arveluttaa, kun jo nyt orkkiksena tuntuu kirraavan ääriasennossa. Kiitos etukäteen tyhjentävistä vastauksista
![]()
Se vähän riippuu. Pari tapausta tältä kesältä tiedän joilla vaijerit riitti, yksi oli -08 ja toinen taisi olla -07 mallisia. Jotkut on raportoineet että ei ole riittäneet, joillain on pitänyt reitittää se kaasu vaijeri siitä etupuolelta niin on riittänyt.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Ainakin mulla on korotuspalat ja kaasuvaijeri kulkee tangon ja tankin välistä.
-juha-
Multa löytyy korotuspalat jotka ei sovi omaan 09 malliseen Gessuun. Jos kiinostaa niin luovun noista kun ovat tarpeetomat. Oliskos 50€ käypä hinta + mahdollinen posti.
http://www.nippynormans.com/products...to07-grp-1200b
Morjesta pöytään! Tarjoamasi korotuspalat eivät käy mielestäni -07 GSA:een ja todennäköisesti tulee myös ongelmia kaasuvaijerin pituden suhteen. Kiitos tarjouksesta ja myös muille vastauksista.
Mulla on just noi korotuspalat omassa -07 GSA:ssa. Kaasuvaijesri, kytkin- ja jarruletku riittää vakiona ongelmitta. Kytkin- ja jarruletkun jouduin reitittämään uudelleen mutta lopputulos ihanteellinen. Korotus 2cm ja lähemmäks 4cm.
Ainut että tankkilaukun voi nyt unohtaa. Kuvia voin laittaa tarvittaessa.
Life is an adventure that requires correct equipments.
'R1200GSA
Kiitos! Eemolle hyvistä myyntikuvista. Korotuspalat on vaihtaneet omistajaa.
Mistäs löytyis samanmoiset sopivat 09 Gessuun.
http://www.ebay.com/itm/BMW-R1200GS-...r#ht_748wt_952
tuolla törmäsin tällaisiin
http://www.ebay.com/itm/2-ADJUSTABLE...#ht_2865wt_906
Triumph Tiger 800 XRX
Tuommoset ruuvasin avovaimon monsteriin ja ovat kyllä todella laadukasta tavaraa.
Tilasin tuolta http://www.adventurebikeshop.co.uk ja tulivat muutamassa päivässä kotiin.
S1000RR 2012
Päädyin kuitenkin noihin Roxeihin. Eikä ne niin pahalta näytä, kai. Säädettävyys on hyvä ja letkut ja varppi riitti nippa nappa, kaasuvaijerin jouduin vetämään tangon alta kun ennen tuli yläpuolelta. Ensivaikutelma on et mopo on kasvanut
Tuolta tilasin.
http://www.oemcycle.com/Item/product/900050418
Tuossa kuvassa olevia supistus holkkeja ei tullut.
Kysymys gessu kuljettajille joilla on jo korotuspalat .
Meikäläinen on 178 cm pitkä ja ajoasento tuntuu gessussa ihan passelilta .
Tapeilla seisten tulee ajeltua aika paljon .
Välillä mielessä on käynyt että pitäisikö kokeilla tangon korotuspaloja .
Eli onko toiveita että ajoasennosta tulee vielä parempi vai onko korotuspaloista hyötyä
vain pitkille kuljettajille lähinnä tapeilla seisten ajellessa ?
Mitä mieltä olette paloista jotka korottavat 20mm ja siirtävät taaksepäin 30 mm ?
R 1200 GSA LC
Aikaisemmat:
GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
Vaikkei ole korotuspaloja niin vastaanpa kuitenkin.
Tapeilla ajon ajoasentoon voi vaikuttaa myös tankoa kääntämällä ja tätä varten omassa GSA:ssa on nuo pikakiinnitykset sitä varten. Eli kun tiedossa on pidempään tapeilla vetoa niin kääntää tankoa pystympään jolloin myös peilit siirtyvät luontevasti pois käsien tieltä ja samoin tietysti seuraa jarru- ja kytkinkahvakin.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Itsellä suurin syy oli saada tankoa taaksepäin, ei niinkään ylöspäin.
Hankkimani korotuspalat siirtävät 4cm taakse ja 2cm ylös. Näin ajoasento parani.
Tapeilla ajaessa pitäisi tangon olla vielä muutama sentti korkeammalla mutta siihen auttaisi tuo
Ilpon mainitsema pikalukko jolla saa asentoa muuttaa tarpeen mukaan.
Life is an adventure that requires correct equipments.
'R1200GSA