Sorry nyt kun kutsu tulee näin myöhässä, kun enstee mä meinasin etten mä aja, mut sit mä meinasin et ajan, kun iltasel pitää liikenteeseen lähtee kuiteski... Eli jos perään haluu tulla roikkuu niin tulkaa ajoissa paikalle, tankatkaa, juokaa kaffet jne. Startti Nikkilän ABC:
http://www.abcasemat.fi/verkosto/lii...malat/nikkila/
Uudet kuskit peränpitäjän eteen. Jos letka katkeaa edestäsi jatkuvasti mutta takana on katkeamaton jono valoja siirry letkassa taaemmas. Samoin kuskit peräpäässä jos tuntuu että edessä ajeleva tulee persuus eellä vastaan menkää ohi, mieluummin tauolla, mutta jos edellä ajava suoralla näyttää ohitusmerkkiä menkää ohi jos sen turvallisesti voi tehdä. Jos letka katkeaa sitä ei tarvitse ajella kiinni sinkki kireällä vaan risteyksessä odotellaan. Mennään vanhalla tutuksi tulleella nohevalla marssivauhdilla. Jos sinä tai kalustosi ette letkan vauhtia halua/pysty etenemään, ei letkaan kannata tulla sillä samalla kun letka katkeaa jatkuvasti edestäsi ja ajelet yksin pilaat perässä tulevan ajon ja edellä ajava joutuu sinua odottelemaan joka risteyksessä.
Tankkitauko arviolta 100-120 kilsan hujakoilla, kaffet vähän myöhemmin. Koko matka vähän päälle 200 kilsaa tahi sinnepäin. Taukoja on harvennetusti että ehitään ajoissa kotia. Ajellaan jonnii verran vissii samoi reittei ku riisori peeloili viime torstaina, vaan ei auta, mulla on menoa sinne suuntaan
Sateella ei ajeta, lähtövarmistus tiistaina iltapäivällä tähän viestiin, mutta kyllähän toi keli näyttää...
Peränpitäjän paikka auki vielä, palkka ei ole kummoinen mutta maine ja kunnia kasvaa.
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Saaks keulii ?
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Go ahead.
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Uskaltaiskohan mukaan, kun en torstai PK:n vauhdissa pysyny, niin jos täällä sit jaksettais odottaa.
©
Onk tää kimppakivaa vai pelkästään iloinen perhetapahtuma?![]()
Mukana ollaan.
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17
Pahus. Hyvää ilmaa luvannu, mut oon tod. näk. duunissa, joten en pääse.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Tulossa.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Jahha, tääl on käyny ketjussa taas pätemässä joku vuokralaistoimikunnan hiekkalaatikko- ja ulkoiluvälinevarastovastaava, jonka mielestä ovesta vasemmalle jätetyt uudet sukset sai heittää roska-auton lavalle koska järjestyssäännöt sanoo ihan selvästi että sukset tulee jättää ovesta oikealle...![]()
Viimeksi muokannut: GuessWho; 14.08.2012 klo 07:55.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
^
Tulos ollaan!
Edits: Ei suatanas kerinnykkää![]()
Viimeksi muokannut: HeikkiL; 14.08.2012 klo 19:16.
Street Triple 08
Amandan kanssa joudutaan skippaa tää kerta. Kun mamma sano
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Taidan ehtiä mukaan![]()
;0) *FZ1 Nude
vidu edelleen ripsit murtuneena , kävin eilen kokeilee ajaa ei tuu mittään
pitäkää hauskaa![]()
BMW R1200GS & RF 900 R projekti
Mukana, voin olla pukama![]()
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
Jaa, nyt olisi sopiva tilaisuus tulla katsastamaan meininkiä...
Se, mikä ei vahvista, tappaa...
"soivat pelit": viulu -> trumpetti -> poskisolisti -> toinen ja kolmas trumpetti
Our Lady of Blessed Acceleration, don't fail me now!
Alla: BMW S1000R '14 | BMW F800R '09
Taakse jäi: Yamaha R1 '06 | MV Agusta Brutale 675 '12 | Kawasaki GPz 1100 '83 | Yamaha YZF600R '03 | Kawasaki SR650 '82