Jepulis, täytyy tsekkaa paikan päällä ettei tuu liian isoa letkaa; hankaloittaa/hidastaa sitä rastihommaa....
Mut yksin tahi viisin... täytyyhän tuonne mennä eksyilemään....see juu![]()
T7
No siis kyllä mä ajattelin tonne jonnekkin Fagervik Fiskars suunnalle lähtee heittää sen 250+ km huomenna. Saa sinne perään tulla rykimään.Mä muuten katon reitin etukäteen ja sit vedellään ilman navia jos eksyy niin sit eksyy onhan pyörässä sentään yksi kääntyvä rengas et pääsee takas edelliseen risteykseen.
![]()
-It´s always funny until someone gets hurt... and then it´s absolutely friggin´ hysterical!
Kawa z750 '04
Kawa z1000 'o5
Yammu MT-01 '07
Suzuki GSX1300BK '11
Yammu MT-01 '11
Kawa z1000 '14
Speed Triple '08
Mulla olis kans mielessä yks sopiva noin 125 km pitunen reitti Lahnuksen Shelliltä -> Vihti -> Nurmijärvi -> Tuusula -> Klaukkala -> Lahnuksen Shell. Ei liian pitkä, ettei mene myöhäsekskään.
Edit: reitti vaatii vielä hiomista = pituutta
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Kuulostaa tuokin lenkki ihan mukavalta...jos sitten laittas ihan oman ketjun huomisille hitaille että sitten voi sinne vetäjä ja tuliat ilmoittautua
-It´s always funny until someone gets hurt... and then it´s absolutely friggin´ hysterical!
Kawa z750 '04
Kawa z1000 'o5
Yammu MT-01 '07
Suzuki GSX1300BK '11
Yammu MT-01 '11
Kawa z1000 '14
Speed Triple '08
Voishan sitä jonkun lenkin käydä suhailemassa.
Jos mitään ryhmän tapasta ei synny, niin itse painelen joka tapauksessa linjalle Orimattila -> Iitti -> Kouvola -> Anjala -> jonnekin suhailemaann.
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17
Siellä ois nyt topikki ja joku alustava reitti katottuna. Ilmottautukaas, ja jos oli jotain pidempää lenkkiä mielessä niin voitte mennä kärkeen näyttämään tietä.
http://www.moottoripyora.org/keskust...ahnuksen-Shell
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)