Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    ois pieni ongelma. pärrä toimii kylmänä mut läpimänä sammuu eikä lähe käyntii enää. ja vaikka starttaa ja vääntää kaasuu niin ei ees tulpat kastu, ihan ku se ei sais bensaa mut kaasarit on bensaa täynnä.kipinä tulee tulpille.. tulpat on vaihdettu, puolat mitattu, kaasarit puhdistettu ja säädetty ja katsottu et kaikki on ok, sytkäboxi lainattu toimivasta pyörästä mut ei vaikutusta ongelmaan. käytetty ilman ilmansuodatinta.. kaikkia on kokeiltu ainaki mitä mieleen tulee.. oisko kellää ollu samanmoista ongelmaa. ideoita saa heitellä mitä vois tarkistella ja kokeilla.. itsel loppuu jo ideat.. ja ongelma ilmeni ihan itsestään kuin puun takaa. toiminu moitteetta ennen tätä ongelmaa tai ainahan noita pikku ongelmia ollu mut ei mitään isompaa.. niin ja pärrä on orkkis ei mikään oma viritelmä/kötöstys.
  2. #2
    Sammuuko lämpimänä ajosta vai pelkästään tyhjäkäynnillä? Oletko kokeillut käynnistää starttisprayn kanssa? Jos sillä starttaa ei ainakaan sytytyksessä luulisi vikaa olevan.

    Kuulostaisi puolan tai sytkäboksin antautumiselta, eli kokeilisin vielä vaihtaa puolatkin toimivasta pyörästä, jos semmoset on saatavilla... Mittasitko puolat kylmänä vai heti sammumisoireiden jälkeen?

    Entäpä venttiilivälykset? Nekin muuttuvat koneen lämmittyä ja saattavat aiheuttaa ongelmia, jos eivät ole kohdallaan.
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  3. #3
    sammuu ajosta suoraan, ja mittaus tehty lämpimänä ja arvot ok. pitää varmaan kaverilta lainata ns. varmasti toimivat puolat ja kokeilla niillä jos ne vaan passaa mulle. ja venttiilien välit voi muuttua niin paljon sit kuitenki et heittää käymästä?? eli tsekkaan neki siinä tapauksessa.
  4. #4
    Saahan tankki korvausilmaa? Kuuluuko suhaus, kin avaa korkin heti ajon jälkeen? Jos tankkiin tulee alipainetta, ei kone saa bensaa. Kokeile ajaa/käyttää korkki auki.
  5. #5
    Lainaa SuikkaTuze kirjoitti Katso viesti
    sammuu ajosta suoraan, ja mittaus tehty lämpimänä ja arvot ok. pitää varmaan kaverilta lainata ns. varmasti toimivat puolat ja kokeilla niillä jos ne vaan passaa mulle. ja venttiilien välit voi muuttua niin paljon sit kuitenki et heittää käymästä?? eli tsekkaan neki siinä tapauksessa.
    Jos kylmänä käy hyvin, niin kieltämättä venttiilivälyksien noin raju muuttuminen kuulostaa hiukan kaukaa haetulta, mutta kannattanee tarkastaa silti.

    Jos tuo korvausilman antaminenkaan ei auta, niin alkaa olee ajatukset vähissä...
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  6. #6
    Yksi mikä tuli mieleen tsekata on kampuran pulssianturin arvot kylmänä / lämpimänä. Itselläni kypsyi tuo osa aikoinaan samanikäisessä 750 gixxerissä joka vissiin on käytännössä koneen kannalta lähes identtinen vehje..
  7.  
  8. #7
    nyt kävi näin että perimmäinen syy ei koskaan selvinny varmuudella. pärrä vaan ns. korjaantu valohoidolla