Terve!
Olen miettimässä pyörän vaihtoa ja yksi vaihtoehto voisi olla custom-mallinen vehje. Nettimotoa ahkerasti selailtuani on silmää alkanut miellyttää otsikon mukaiset möhkäleet. Nuorimmatkin noista näyttävät olevan kymmenvuotiaita, mutta löytyy niitä kohtuu kilometrein ihan siedettävään hintaan.
En vaan tahdo löytää hirveästi tietoa niistä ja ikinä en ole edes päällä istunut. Eli kannattaako tuollaista ostaa ja mitä on odotettavissa jos moisen hankkii? Ihan siis käyttökokemuksia kaipailen ja tietysti myös varoituksen sanaa, mikäli noissa on jotain tyyppivikoja.
Itse olen rauhallinen kuski, joten sen puolesta tuollainen kaksipyöräinen laiva olisi ihan sopiva. Ulkomuoto miellyttää silmää valtavasti. Pyörän vaihto on edessä loppusyksystä tai sitten menee ensi kevääseen, mutta olisin todella kiitollinen mikäli joku voisi kertoa kokemuksistaan melko tuoreelle motoristille![]()
Tässä ei nyt ole allekirjoitusta.
Runkohan niissä notkui ja niihin tehtiin niitä ristiliitoksia sinne svingin ylä ja etupuolelle tiedä sitten onnistuivatko.
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Kappas, kohtalo toveri!
Itsekin olen mokomia kuolannut jo jonkin aikaa customkuumeen kourissa. Kaveri hommasi -05 mallisen 1500 iineksen reilu kuukausi sitten. Pari kertaa olen kokeillut härveliä, leppoisan tuntuinen paukutinhan se on.
Tankki on turhan pieni mun mielestä mutta jotain lisätankkivirityksiäkin noihin saa ameriikan maalta tilailtua. Kaasari malleissa jotain hässäkkää suutinputken kanssa? Tai siis sen puuttumisen kanssa?
Kellään tietoa minä vuonna kaasari muuttui ruiskuksi?