Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Hei.

Tässä pyöräilyä aloitellessa ja vasta ensimmäinen ajotunti tänään takana olen miettinyt, että minkälaista pyörää sitä lähtisi hankkimaan sitten kun se kortti on taskussa. Minulla tulee olemaan A2 kortti joten tehoja pyörässä ei saa olla enempää kuin 25kw. Tämän ekan ajotunnin jälkeen totesin entistä vahvemmin, että minulle riittää alkuun pariksi vuodeksi 250cc pyörä. Sillä pystyn hyvin harjoitella pyöräilyä ja ajoa ensimmäiset pari vuotta ennen isomman hankkimista, jos nyt edes sittenkään haluan vaihtaa isompaan, saa nähdä. Nyt kyselenkin, että onko kenelläkään kokemuksia Honda CBR 250R:stä?

Hyvät ja huonot puolet pyörästä kiinnostaa tietysti
    Jos Hondaa aiot niin kallistuisin sen cb 500 puoleen, ei siinä tehoja ole kuitenkaan liikaa ja pyörä on helppo ajaa sekä myydä.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    Jos tuollainen pyörä on hakusessa, niin katsasta nyt ihmeessä tuo 250cc Ninja Kawasakilta. Niitä liikkuu varsin hyvin käytettynäkin ja monet ovat kovasti tykänneet siitä ensipyöränä.

Itse en ensimmäiseksi pyöräksi välttämättä ihan uutta edes ottaisi, kyllä se usein tulee jossain parkkiksella kuitenkin kipattua
    Ei kait noissa CBR250R:ssä sen kummallisempia trabeleita ole ollut. Kilpaakin noilla ajetaan merkkisarjassa useassa eri maassa ja jos tuo kilvanajon kestää, kestää se normikäyttöä maailman tappiin normihuollolla.

Tehot eivät varmasti päätä huimaa, mutta käyttäjäystävälliseksi aloittelijan pyöräksi luultavammin erittäin soiva peli. Jos uuden ostat, siinähän on sitten takuutakin muistaakseni ainakin neljä vuotta. Kauppaan vaan ja pyörä alle.
    Viimeksi muokannut: vma; 07.08.2012 klo 20:28.
  5.  
    http://advrider.com/forums/showthread.php?t=632287

Tuosta reilu 120 sivua keskustelua aiheesta. Ei vissiin mikään heikko lenkki Hondalta.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)