Pyörä käynnistyy vapaalla, mutta heti kun laittaa vaihteen päälle, niin virrat katkeaa ja nollaa näytön. Jalkatappikytkintä arvelin ja ohitin sen, mutta silti virrat katkeaa. Mikä muu voisi aiheuttaa samaa? Ohitin tappikytkimen tekemällä liittimen, joka yhdistää uloimmat piuhat liittimestä.
Katkaisee virrat ja nollaa näytön, vaikka pyörä ei ole käynnissä ja laittaa vaihteen päälle.
Osaiskohan kukaan sanoa mitää vinkkiä? Pyörä on siis -02.
Edit: kokeilin renkata vaihteita ylös ja alas nopeasti hetken aikaa. Hetken päästä virrat pysyivät vaikka vaihde on päällä, mutta sitten palautui taas "normaalitilaan".
Kone käy vapaalla tyhjäkäyntiä, mutta jos laittaa ajovalot päälle, niin kone melkein sammuu, kun käy tuolloin niin huonosti.
![]()
-Vauhti korjaa virheet ja voima tekniikan, vai miten se meni?-
Aprilia RSV Mille R -02
Itselläni jouduin yhdistämään keskimmäisen ja reunimmaisen jotta ohitus toimi.
Eli musta ja vihreä yhteen. Koitappa vielä itselläsikin muita vaihtoehtoja noista kolmesta piuhasta.
Kawasaki ZRX 1100 -98
Ex: Suzuki pv 50/80, Suzuki s 50, Aprilia tuareg 125, Yamaha xt 600 tenere, Honda A-T 750, Honda cbr 1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia ETV 1000
Tuo kuulostaa siltä, että johtosarjassa voi olla vikaa. Tarkasta sen johdon kunto koko matkaltaan.
Ja perussettiä - onhan akussa puhtia?
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Vika selvisi!
Maadoituspultti oikealla oli löysällä, sen alle tulee monta kaapelia. Aika yksinkertainen vika kyllä..
Vika ei siis ollut seisontajalassa.
-Vauhti korjaa virheet ja voima tekniikan, vai miten se meni?-
Aprilia RSV Mille R -02