Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Juu, varmaan on selitetty, mutta pääsiäiskäsi ei vaan osaa käyttää hakua..

    Tässä tapellu ton vanhan ruoskan kans, ja kaasarisynkan jälkeiset palovammat käsistä alkaa paraneen, jotta uutta puuhaa kehiin...

    Kaasarin pohjassa on seosruuvit, mikä on niiden oikea asento? Paljon pyöritellä auki, ns. perusasentoon, ja siitä nyppäämään pytty kerrallaan ees-taas, kuten korjausoppaassa on...
    Oppaassa horistaan 1,7/8-2,5:n kiekan väliltä, mutta opas käsitteleeki US & Canada malleja...

    Mopo lähtee hyvin käyntiin ja menee ihan ok, mut vähän on ponneton ja flegmaattisen oloinen.
    Tulpat, putsarit jne. on vaihdettu, kaasarit synkattu, imukaulat tarkastettu ja korjattu edellisten asentajien älynväläyksiä...

    Mopo:
    VFR -95
    Suuttimet vakiot
    Putkisto vakio

    Asentajalla huonot hermot...
    Se oli jo rikki...
  2.  
  3. #2
    Itse itselleni vastaten ja muille vinkiksi.

    "Pilot Srew" joka kaasarista auki 2,25 kierrosta... Siinä on perusasento, josta voi hifistellä.
    Ainaki tämä yksilö toimii tolla suurinpiirtein hyvin.

    Voit koittaa, jos väännät kaikkia ruuveja 0,5 kiekkaa auki ja kiekat nousee, sitte siitä lähde hakemaan...

    Korjausoppaassa lisää tietoa...

    Täältä koneelle imuttaen...
    http://www.labjes.com/downloads/

    Varaa sitte kulmameisseli hommaan, tai poltat kätes. Usko huvikses.
    Se oli jo rikki...