Alkaa pikku hiljaa olemaan ikävä parin aiemman mopon etujarruja (ZZR1400, KTM 990SMR). Sattuisko jollakulla olemaan omaa kokemusta K9-L1:n etujarrun parantelusta, mistä homma kannattaa aloittaa? Tilauksessa olisi siis lisää jarruvoimaa. Tokko noissa mitään vialla on, on ilmattu ja jarruteltu. Maailman foorumeilla on juteltu lähinnä jarrupalojen vaihdosta, jarruletkuista ja pääsylkästä, mutta vähemmän siitä mimmosen muutoksen noi tekee nimenomaan tämän mallin jarruissa, ja saako niitä paranneltua niin paljoa että kannattaa ryhtyä.
1000
Suzukissa on vaan huonot jarrut. Vaihda Brembon tai ISR:n pääsylinteri ja punosletkut näin alkuun :-)
19x20 on varmaan sellainen road & track versio ja jos vielä enemmän haluaa potkua niin 19x18
Carpimotolla oli ainakin joku aika sitten noita sylintereitä tarjouksessa.
Viimeksi muokannut: jens; 08.08.2012 klo 15:26.
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Pääsylinteri vaihtoon, esim. Carpimotolla Brembo 19RCS tarjouksessa. Pääsylinterin vaihto auttaa jo paljon, lisäksi Yamaha R1/R6R satulat pitäisi mennä heittämällä paikoilleen. Noilla palikoilla jarruteho- ja tuntuma pitäisi parantua huomattavasti.
KTM 690 Enduro & Yamaha R6R
Tosin ennen noita suikkaan kannattaa vaihtaa Brembon ylihintaiset hipolevyt ja palat.
Supermoto