Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Mulla on tallissa kasa rosteria ja alumiinipeltiä. Niistä pitäis kasata tuplaäksän tankkiruuvien avulla kamerateline, tai yleensä teline minkä päälle saa vaikka sun mitä. Jos joku on tällaisia ite väsäillyt laittakee kuvia tuleen...
    Honda 1100XX -97
    Kawasaki ER-5 -97
    Lainaa jurp kirjoitti Katso viesti
    Mulla on tallissa kasa rosteria ja alumiinipeltiä. Niistä pitäis kasata tuplaäksän tankkiruuvien avulla kamerateline, tai yleensä teline minkä päälle saa vaikka sun mitä. Jos joku on tällaisia ite väsäillyt laittakee kuvia tuleen...

No otat sitä alumiinia käteen ja alat vääntään. Jos et osaa niin valmiita saa alle 50e
    1300cc Suzuki
    Janappa:n avatar
    Liittyi Jun 2007
    Kateellisten karjalaisten kaupunki
    Millainen kamera sulla on? Ite oon laittanu Gopron niillä mukana tulleilla tarrakiinnityshärpäkkeillä tankin päälle kiinni ja hyvin pysyy. Myös sivukatteessa on pysyny. Mitäs muuta tavaraa siihen tarvijaa kiinnitellä.. Eikös tankkilaukku aja sen asian..?
    Ja aika halvalla nuita kaikkea tilpehööriä saa kun vähän tai vähän enemmän jaksaa etsiä. Tietysti itse tekeminen on monelle se tän harrastuksen suola.
    Lainaa Janappa kirjoitti Katso viesti
    Millainen kamera sulla on? Ite oon laittanu Gopron niillä mukana tulleilla tarrakiinnityshärpäkkeillä tankin päälle kiinni ja hyvin pysyy. Myös sivukatteessa on pysyny. Mitäs muuta tavaraa siihen tarvijaa kiinnitellä.. Eikös tankkilaukku aja sen asian..?
    Ja aika halvalla nuita kaikkea tilpehööriä saa kun vähän tai vähän enemmän jaksaa etsiä. Tietysti itse tekeminen on monelle se tän harrastuksen suola.
    Joo itse pitää päästä värkkäämään. Kamera on ihan normi minidv kamera joten pitää olla aika tukeva teline.
    Honda 1100XX -97
    Kawasaki ER-5 -97
  5.  
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    No toi on Ebaystä, olisko ollu pari-kolmekymppii tms... Mukana tuli pidemmät kuusiokolopultit sekä prikat/o-renkaat joilla kiinnike nostetaan irti korkin kauluksesta.

Dirty Nasty Furriner