Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Viikonloppuna tromssan kaduilla kurvasi gsxr:n näköinen, sinivalkoinen pyörä. Katteissa oli numeroina 500 ja oli 2-tahti tekniikalla. Onko katuversio motogp kilpurista

    Jotenkin tuli tunne, että tuollainen olis kiva omistaa. Ovatko harvinaisia ja mitä mahtavat maksaa.
  2. #2
    RG 500. Maksaa. Jos 250-kuutioinen kelpaa, suosittelen RGV 250:ä tai Aprilia RS 250:ä.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  3. #3
    kireä kilpuriaihio,kaverillani on sellainen,pytyt ovat neliön muodossa ja kaikki osat kalliita ja harvinaisia.Yamahalla oli vastaava 500,mutta v4
  4. #4
    Missä hinnoissa liikkuvat, jos tuollaisen sattuu löytämään.
  5. #5
    eipä niitä taida "löytyä" . kun aikanaan n 10 vuotta sitten(15?) Hikon pesän loppuja romuja myytiin niin kallein pyörä oli projektikuntoinen RG500 ja siellä nyt oli jotain ajokuntoisia tonnisiakin kaupan.
    Kamppeet on (kaikki!) saaneet kovaa kättä aikanaan kilparadalla joten kato on käynyt niiden riveissä. katsoppa hintoja saksan motoscoutista
    TRX850 -96
    XT500 -80
  6. #6
    Jari71:n avatar
    Liittyi Apr 2010
    60°31'47''N, 24°45'36''E
    CBR1000F -99
    Motoristi, mutta muuten terve.
  7. #7
    -90 luvun alussa noi oli melkein ongelmajätettä, muistan montakin yksilöä 10tmk hintaan keltaisessapörssissä myynnissä...

    ois ollu kannattavampi sijoitus,kuin kännypajan osake...

    sillon vaan ei ollu rahaa ,ja nyt ne on kalliita, tai ei oo vieläkään rahaa...

    hieno peli ja viilalla siitä saa ihan älyttömän.
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  8. #8
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    -90 luvun alussa noi oli melkein ongelmajätettä, muistan montakin yksilöä 10tmk hintaan keltaisessapörssissä myynnissä...

    ois ollu kannattavampi sijoitus,kuin kännypajan osake...

    sillon vaan ei ollu rahaa ,ja nyt ne on kalliita, tai ei oo vieläkään rahaa...

    hieno peli ja viilalla siitä saa ihan älyttömän.
    Vähän offtopiccia, mutta 1990 ostetut Nokiat ovat nousseet tähän päivään mennessä yli 1000%
    Olishan nuo kivoja pelejä edes kokeilla
    ex-Suzuki GSX-R 750 K8
  9. #9
    Hyvinkäällä oli silloin aikanaan tutulla tuollainen RG500. Olisin saanut kokeilla mutten uskaltanut, kun silloin tuntui toisen kaverin Yamaha RD350 rajulta tehopiikkeineen.
    Muistan kyllä muutamat kommentit silloisesta pyörästä, jotka silloin hymyilytti:

    - "Kaupungissa kun ajaa ykkösellä 50, niin kone ei vielä käy edes kunnolla"
    - "Turbo-saabbi jää kolmosella, sitten on vielä kolme vaihdetta"
    - "Jos vauhti tippuu alle 160, niin kutosella ei tee mitään"

    Asko I. kävi kokeilemassa Ollin pyörää. Lainasi vielä multa kypärän kun Ollin oli hieman eri kokoinen. Piti sitten jäädä odottamaan kommentteja, kun ei voinut kypärättä lähteä.

    - "Ihan hyvin se kulkee. Rauhannummen kohdalla 220..."
    Paikalliset tietänee ettei ole turhan pitkää suoraa siinä.

    Muisteli
    jussi
  10. #10
    Lainaa Jari71 kirjoitti Katso viesti
    Se norjassa nähty yksilö näytti uudemmalta, kun nuo saksan vehkeet. Ehkä lähempänä vuosituhannen vaihteen gsxr:ää.
  11. #11
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Se norjassa nähty yksilö näytti uudemmalta, kun nuo saksan vehkeet. Ehkä lähempänä vuosituhannen vaihteen gsxr:ää.
    Bimota 500 V Due ?
  12. #12
    Kuvia selaten vastaan tuli tällainenhttp://www.bikepics.com/suzuki/rgv500/07/

    Tuo takapään numerointi passais kyllä, mutta saattoi olla myöskin http://www.sportbikerider.us/Index.c...b226f546d20427
  13.  
  14. #13
    Suzukin Rg500:nen ei ole minkään aloittelijan eikä edes hiukan kehittyneemmänkään kuskin pyörä (varsinkaan jos siitä on kutiteltu kaikki irti mitä lähtee), se vaatii munaa, uskallusta ja rajua otetta, sain -92 maistiaiset tuollaisella ja oma 1000Fzr tuntui jotenkin kesyltä tuon kokemuksen jälkeen.
    "On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein