Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Projekti jatkuu...

olisiko Kawamiehillä parempaa tietoa... Eli en saa zetoria käyntiin.

Eli kipinä tulee, bensaa ja ilmaa myös.
    Luulen että vikana on nokkien ajoitus! Nokat olivat irti kun tein remonttia ja mulla on Haynesin opas käytössä, jonka ohjeiden perusteella olen ajoitusta säätänyt.
    Nyt on siis niin, että ohjeen mukaan nokka-akselien hammasrattaiden rattaat ovat kuten pitää eli paon ex-merkki lohkon suuntaisesti ja siitä laskien (imunokka) in-merkki ketjun pinnien mukaan laskin 30-31 pinnien välissä (kuten pitääkin). Ohjeen mukaan silloin in-merkin tulisi olla myös lohkon reunan tasassa mutta se onkin vähän pidempänä eli noin 1,5pinniä edellä. Voiko tuommoinen vaikuttaa käynnistymiseen?
    Olisiko ideaa mitä tehdä, ajattelin ainakin siirtää ajoitusta myöhemmälle eli sen imunokan merkkin siihen lohkonreunan tasaan ja katsoa sitten uudelleen.

Tässä linkki MP-tallin puolelle missä puhutaan kipinästä yms tähän pyörään liittyen:
    http://www.moottoripyora.org/keskust...ytytys-hukassa
    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
    Lainaa ali-baba kirjoitti Katso viesti
    Projekti jatkuu...

olisiko Kawamiehillä parempaa tietoa... Eli en saa zetoria käyntiin.

Eli kipinä tulee, bensaa ja ilmaa myös.
    Luulen että vikana on nokkien ajoitus! Nokat olivat irti kun tein remonttia ja mulla on Haynesin opas käytössä, jonka ohjeiden perusteella olen ajoitusta säätänyt.
    Nyt on siis niin, että ohjeen mukaan nokka-akselien hammasrattaiden rattaat ovat kuten pitää eli paon ex-merkki lohkon suuntaisesti ja siitä laskien (imunokka) in-merkki ketjun pinnien mukaan laskin 30-31 pinnien välissä (kuten pitääkin). Ohjeen mukaan silloin in-merkin tulisi olla myös lohkon reunan tasassa mutta se onkin vähän pidempänä eli noin 1,5pinniä edellä. Voiko tuommoinen vaikuttaa käynnistymiseen?
    Olisiko ideaa mitä tehdä, ajattelin ainakin siirtää ajoitusta myöhemmälle eli sen imunokan merkkin siihen lohkonreunan tasaan ja katsoa sitten uudelleen.

Tässä linkki MP-tallin puolelle missä puhutaan kipinästä yms tähän pyörään liittyen:
    http://www.moottoripyora.org/keskust...ytytys-hukassa
    ainakin 12r.ssä laitoin merkit kohdalleen pakonokan ex ja imun in lohkon suuntaisesti,enpä laskenut edes noita pinnejä,kun olin myös tussilla merkinnyt apuviivoja,näköjään 12r;n service manuaalissa on myös toi ketjunpinnien mukaan imun in merkki tulee pinnien 31-32 väliin ja se merkki on kyllä lohkon suuntaisesti,luultavasti sulla on jako väärin,
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010> Ktm super duke gt 2016
    Rekisteröidy tuonne, ni saat kunnon apuja.

www.kawazi.net
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99

tässä kuvia rempasta jossa kuvien joukossa kolme kuvaa syttypyörän,imun ja pakon oikesta asennoista ,kuvan saa sitten isommaksi klikkaamalla kuvaa http://zzr1100kawa.nettisivu.org/rem...a-ja-mannasta/
  5.  
    Lainaa tl72 kirjoitti Katso viesti
    ainakin 12r.ssä laitoin merkit kohdalleen pakonokan ex ja imun in lohkon suuntaisesti,enpä laskenut edes noita pinnejä,kun olin myös tussilla merkinnyt apuviivoja,näköjään 12r;n service manuaalissa on myös toi ketjunpinnien mukaan imun in merkki tulee pinnien 31-32 väliin ja se merkki on kyllä lohkon suuntaisesti,luultavasti sulla on jako väärin,
    Jako oli väärin. Kun laitto merkit kohdakkain niin kyllä pärähti. Mutta homma jatkuu mp-talli osiossa Tässähän on mahdollista että tänä vuonna vielä ajelemaan pääsen!
    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3