Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Nyt olis hakusassa moiset sarvien korottajat. Ei meinaa löytyä esim. R.M. Heinon eikä EMC:n kautta, vaikka GT:n edeltäjään RS:ään kuulemma löytyy. Onko jollain tietoa käyvätkö samat palat, sillä ensimmäisen GT:n sanotaan olevan RS:n face lift? 040-5156615/Kari
    1973-1975: Pappa-Tunturi -65 -> 2008-2008: Suzuki GXS 1100 F -88 -> 2008-2012: Honda CBR 1000 F -88 -> 2012: BMW K 1200 GT -03
  2. #2
    Oletko wunderlichiltä katsellut? http://www.wunderlich-bmw.com/en/
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  3. #3
    Enpä ole vielä paljon ehtinyt Bemun kansainvälisillä sivuilla sukkuloimaan, joten kiitos vinkistä J@ck. Hondaan tuli aikanaan etsittyä osia Jenkkilää myöten. Wunderlich´ltä kaipaamani palat näköjään löytyy. Pitäis päästä kokeilemaan ensin onko paloista riittävä hyöty ennenkuin alkaa investoimaan 178 e, vaikka omaa mukavuuttahan sillä tn. kuitenkin lisäisi...
    1973-1975: Pappa-Tunturi -65 -> 2008-2008: Suzuki GXS 1100 F -88 -> 2008-2012: Honda CBR 1000 F -88 -> 2012: BMW K 1200 GT -03
  4. #4
  5. #5
    Nuohan pitäis olla vakiovarusteena joka pärrässä!
    1973-1975: Pappa-Tunturi -65 -> 2008-2008: Suzuki GXS 1100 F -88 -> 2008-2012: Honda CBR 1000 F -88 -> 2012: BMW K 1200 GT -03
  6. #6
    Mutta minulle riittäis ne kiinteät korotuspalat, jos vain löytyis. Onko kellään tietoa oisko n. 2003-2006 GT tai 1997-2003 mallin RS joutunut vaikka pyörien hautausmaalle ko. palat mukanaan?
    1973-1975: Pappa-Tunturi -65 -> 2008-2008: Suzuki GXS 1100 F -88 -> 2008-2012: Honda CBR 1000 F -88 -> 2012: BMW K 1200 GT -03
  7. #7
    Tarviikos jarru- tai kytkimen nesteputkia jatkaa? Ainakin uudemmassa R1200ST:ssä korokepalojen asennus vaati pidemmän putken jarrulle.
    <p>2002-2014</p>
  8. #8
    Joissain tapauksissa jatkotarvetta kuulemma on. Kaveri laittoi palat -97 RS:ään, jossa putkia ei tarvinnut jatkaa.
    1973-1975: Pappa-Tunturi -65 -> 2008-2008: Suzuki GXS 1100 F -88 -> 2008-2012: Honda CBR 1000 F -88 -> 2012: BMW K 1200 GT -03
  9. #9
    Uppia.
    1973-1975: Pappa-Tunturi -65 -> 2008-2008: Suzuki GXS 1100 F -88 -> 2008-2012: Honda CBR 1000 F -88 -> 2012: BMW K 1200 GT -03
  10.  
  11. #10
    Wunderlichiltä palat tulivat viidessä päivässä. C-A-D oli osittain oikeassa: letkuja pitäisi vaihtaa pitemmiksi, jos korottajat laittaa ääriasentoon kuten asennusohjeissakin mainittiin. No, nyt kahvat ovat tuuman ylempänä ja tuuman lähempänä, mikä nostaa ainakin minun ajoasentoa kohtuullisesti. Pitää ensi kesänä kokeilla pitempää matkaa ja tuumata sen jälkeen, pitääkö siirtää vielä puoli tuumaa lähemmäs, jolloin pitää varmaan hankkia pitemmät letkut.
    1973-1975: Pappa-Tunturi -65 -> 2008-2008: Suzuki GXS 1100 F -88 -> 2008-2012: Honda CBR 1000 F -88 -> 2012: BMW K 1200 GT -03