Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Mitenkäs se irrotetaan?
    Varmaan eri pöntöissä eri tavalla, itsellä bimmerissä kiinni Remus-pönttö jossa semmoinen ropellin näköinen killeri.
    725.jpg
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #2

    Lähtisikö ihan nokkapihdeillä noista reijistä puristamalla..
    Ensin sokka pois ja sitten vedät killerin ulos.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  3. #3
    Kappas vaan lukkosokkalla kiini. Ei ole ennen tollasta vastaan tullu.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  4. #4
    ^^ Jopas on asiallisen näköinen systeemi. Vanhemmasta (K 12 S:ssä olleesta) Remuksesta piti porata yksi kova niitti pois ja lukkopihdeillä vetämällä se suostui irtoamaan helposti.
    Feikkikillerin kiinnitin pienellä ruuvilla ja mutterilla. Feikki = lyhennetty 80%, mutta ulospäin näytti siltä kuin olisi killeri paikoillaan.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  5. #5
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    http://4.bp.blogspot.com/-vYmjPYH32D...0/IMG_1330.JPG
    Lähtisikö ihan nokkapihdeillä noista reijistä puristamalla..
    Ensin sokka pois ja sitten vedät killerin ulos.
    mulla ei kyllä ole tollasta! Eli ilmeisesti joku niistä niiteistä pitää porata... Höh, tylsää!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  6. #6
    Jos "huilu" on tosi tiukasti kiinni niin kuin esim. leovincessä niin tämä toimii:

    leovince.jpg
    (Ei ole mun piirros )
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  7.  
  8. #7
    Mulla oli MIVVeissä ainakin kiinni rivet niitillä. Porasin ne välittömästi irti ennenkuin kiinnitin pönttöjä pyörään, ja tilalle ruuvit ja mutterit jos/kun niitä haluaa myöhemmin irti tai takaisin paikalleen..

    FZ6-n -05