Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Onko kellään kokemuksia kevyemmän vauhtipyörän vaihtamisesta ducatiin, positiivisia/negatiivisia?
    Itse olen suunnitellu kyseistä toimenpidettä 750 s malliin.
    Buell x1 & ducati 750s hf.
    Vaihdettu. Alkuperäinen painoi 1,5-2 kiloa. Durbahnin versio alle 300g. Vaikutuksista on huonompi mennä sanomaan, kun samalla tehtiin paljon muutakin säätöä, mutta ei se ainakaan mitään käyntiongelmia ole aiheuttanut, kun pyörä on hyvissä säädöissä. Eli ainakaan tuon takia sitä vaihtoa ei kannata pelätä.
    Koneesta tulee kierrosherkempi.
    Suosittelen.
    Saikos ison kaasari mörön vauhtipyörästä sorvattua ratkaisevasti kevyempää??
    Aika paljonhan tuotakin tehdään. Jotkut tunnetut virityspajat promoavat noita kevennettyjä alkuperäisiä, joista on sitten sheivattu ylimääräiset pois, koska epäilevät näiden megakevyiden alumiinisten kestoa. Johonkin vajaaseen kiloon ne noita alkuperäisiä jyrsivät. Varsinkin jos tuon pystyy itse tekemään, niin kustannuksethan ovat suorastaan minimaaliset. Vähän aikaa ja siinä se.
  6.  
    Lainaa Desmosedici kirjoitti Katso viesti
    Aika paljonhan tuotakin tehdään. Jotkut tunnetut virityspajat promoavat noita kevennettyjä alkuperäisiä, joista on sitten sheivattu ylimääräiset pois, koska epäilevät näiden megakevyiden alumiinisten kestoa. Johonkin vajaaseen kiloon ne noita alkuperäisiä jyrsivät. Varsinkin jos tuon pystyy itse tekemään, niin kustannuksethan ovat suorastaan minimaaliset. Vähän aikaa ja siinä se.
    Täytyy selvittää alkutalvella paljonko sitä pystyy keventämään, lopputalvesta pitää olla jo vehkeet valmiina piikkirengas testeihin