Kiitokset Smoto:lle mp-asianajosta, hereillälosta ja nopeahkosta reagoinnista!
http://www.smoto.fi/index.php/uutise...uolonkolareita
-hh-
Joo, hattua tarttee taas nostaa. Harmillista vaan, että kerran kirjoitettua "totuutta" on hankala muuttaa.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Asiaa! Jatkakaa samaan malliin. Vastataan vallitsevaan propandaan asiatiedoilla.
Ja vielä paaterolle![]()
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Ja kiitos siitä että nyt tieto tavoitti ajankohtaisena myös meidät välilliset jäsenet !
Okei kiitos Bike lehden verkkoversion mutta aivan sama, pääasia että tieto tavoittaa.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
...ilmotelkaahan, kuinka moni lehti siteeraa tätä Smoton tiedotetta - veikkaan, että aika harva.
edit: ja tarkotin siis sanoma- tai kaupunki tms lehtiä
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Asiallista ja nopeaa reagointia Smotolta. En tiedä, minkä verran Smoto lähestyy lehtien toimituksia näillä tiedotteillaan, toivottavasti kuitenkin jollain lailla. Nämä asiapitoiset tiedotteet taitavat valitettavasti kuitenkin päätyä suoraan toimitusten Ö-mappiin.
Parasta olisi itse kunkin harjoittaa mediakriittisyyttä ja jättää nettilehdistä kaikki tällaiset Savon Sanomien julkaiseman jutun kaltaiset tuherrukset lukematta. Klikkausten määrän perusteella ne kuitenkin arvioivat julkaistujen juttujen kiinnostavuutta. Jos tällaiset jutut vetävät lukioita, niin lehti jatkaa jutuissaan samaa linjaa.
Lehtien päätoimittajiin voi jokainen tietysti ottaa yhteyttä ja asiallisesti perustellen kritisoida asioita vääristelevää, asiantuntemattomasti kirjoitettua juttua/artikkelia. Motoristeja on mun käsittääkseni parisataatuhatta. Jos edes pari prosenttia tästä porukasta toimisi aktiivisesti ja ottaisi toimituksiin yhteyttä, niin luulisi sen jo jossain näkyvän.
Jos ei muualla, niin lööpissä: MOTORISTIT RAIVOSTUIVAT -lue lisää lehden paperiversiosta.![]()
BMW R850R -02
web: www.oilhead.org
mail: info@oilhead.org
Kyllä muutenkin noita ihme uutisia kun lukee, niin alkaa tämäkin maa kuulostaa. Siis mitä sitten me ollaan kyllä normipulliaisen silmissä niin pahoja rikollisia että oksat pois
![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Siinä oli asiallinen artikkeli. Kiitoksia kattojärjestölle, vaikka tuskin kukaan muu kuin motoristit tota tulevat lukemaan, koska iltapäivälehdet tuskin ovat kiinnostuneita uusista mielipiteistä.
Mutta voimmehan me yrittää, eli kaikki vaan lähettämään uutisvihjettä Iltalehdelle. (linkki alhaalla)
Saattaa olla jos riittävän moni lähettää, niin julkasevat jonkun pikku artikkelin.
Uutisvihje
Pääasia että on kivaa.
Nykyinen: Zygä...ou nou
Entiset: Aprilia RX50 -01, Kawasaki ZX-6R F1 -95, Yamaha YZF-R1 -99
75m/s
En jaksa uskoa että iltapäivälehdet tai muukaan "valtamedia" julkaisee yhtään mitään. Niille tärkeintä on uutisten klikkauksien maksimointi, koska se on suoraan rahaa heille. Ja sitähän se eka viritysuutinen todella keräsi, sekä laajaa keskustelua netissä. Kaikki tietää että tällainen asiallinen uutinen ei kerää samanlaista klikkausmäärää kuin aikaisempi uutinen, varsinkin kun ilmapiiri tuntuu olevan jo valmiina viritettynä vihaamaan motoristeja. Samasta syystä sitä alkuperäistä viritysuutista ei julkaista talvella, kun ei sitä kukaan lue. Nyt kun ne viritetyt vehkeet vinguttavat siellä kerrostalojen välissä virityksineen iltamyöhään, niin kannattaa julkaista juurikin sellainen viritysuutinen.
Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
Voihan sitä spämmätä tuota iltalehden vinkkisivua, vaikka tuolla smoton artikkelin linkillä. Itse sen lähetin jo. Tuskin tuosta mitään hyötyä on, mutta eipä tuo kovin suurta vaivannäköäkään vaatinut.
BMW R850R -02
web: www.oilhead.org
mail: info@oilhead.org
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.