Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Tuli tuollainen tilailtua itämaasta. Hintaa karvan alle 30€ kuluineen. Melko fiksun oloinen laite ja käytettävyys säilyy Iphonella loistavasti. Näyttö pelaa ja puheluita voi puhua kotelonkin kanssa. Kiinnike tankoon ja voi käyttää navia tms. Ihonen kautta esim. Ebayssa 25€ maksavan Bluetooth-kypäräpuhelinsetin kanssa
    Lupaavat säänkestoa tuolle mutta en ehkä lähtisi upottamaan ämpäriin kuitenkaan. Toivottavasti ajaa asiansa ettei tarvitse vakuutusyhtiön kanssa alkaa heti asioimaan.

Tuossa vielä linkki:

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI...E:L:OC:US:3160
    2007 Suzuki Intruder 1500
    Mietin tuota samaa kun MP-maailma mainosti sitä 45 euron hintaan (All Right).
    Mutta vähän epäilyttää iPhonen kestävyys kaiken sen tärinän ja röykytyksen mitä saa osakseen.
    En tiedä onko siinä mitään "tärinän vaimennusta"?
    Life is an adventure that requires correct equipments.
    'R1200GSA
    Siinä on pehmeä kuminen sisäosa joka samalla tiivistää tuon kotelon. En usko että pääsee siinä tärisemään ja liikkumaan, sen verran jämäkästi menee paikoilleen. Pitää kirjoitella tänne kun pääsee kokeilemaan käytännössä.
    2007 Suzuki Intruder 1500
    Joo, laita kommentteja miten on iPhone kestäny kyydissä.
    'R1200GSA
    Parissa vesisateessa olen ajellut *tämän telineen* kanssa ja puhelin toimii, ainakin toistaiseksi.
    Yritin kokeilla video kuvaustakin mutta ei oikein saa mitään järkevää kuvakulmaa aikaiseksi. Paitsi puhelimen etukameralla voi kätevästi kuvata omaa pärstää ajellessa.

Taitaa olla aivan sama teline, €bayssa hieman halvempi näköjään.

Edith: Ainakin tuossa mun telineessä näytön"lasi" naarmuuntuu aika helposti mutta kyllä siitä vielä läpi näkee.
    Eikös nuo molemmat ole samallaisia kuin tuo All Right malli? Näyttäisi ainakin näin nopeesti tutkimalla.
    http://allright.eu/index.php?page=pr...te=SMIPHONE4#a
    'R1200GSA
    Huomasin tällaisen Sport Trackerin kotelon kaverin käytössä ja hankin samanlaisen. Päivässä tuli paketti perille. Suunnitelen että käytän myös Navina. Kotelo ei ole vedenpitävä, mutta toimii omassa käytössä ihan ok. Tankoon on usb-laturikin, en ole vaan saanut ruuvattua vielä kiinni.
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

Clutch - The Regulator
    Onhan näitä ja kaikki näyttää samalta, luonnollisesti. Tulevat varmaan samalta tehtaaltakin, idästä.

Mä tilasin tuolta RiderMountista tällaisen GPS telineen, että saa halutessaan vanhan sotaratsu Navigonin pyörään kiinni. Jää nähtäväksi, pitääkö tuo sitten vettä tahi ei?
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
    Et sitten verkkokauppa.comista viitsinyt tilata samaa telinettä
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Et sitten verkkokauppa.comista viitsinyt tilata samaa telinettä
    Saatavuus - Täysin avoinna, no en viitsinyt.
    Yamaha FJR 1300 -13
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Ja sit sais vastaavan "kinkki" telineen mitä olen itse miettiny..
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  12.  
    Lainaa harald73 kirjoitti Katso viesti
    Saatavuus - Täysin avoinna, no en viitsinyt.
    Ja nyt kuusi päivää tilauksesta mulla on toi pulikka näpissä vs. Verkkokauppa.com edelleen täysin avoinna.

Tuota RiderMountia voi ainakin vilpittömästi kehua ripeästä toiminnasta, vieläpä kun tuolta löytyy kaikki nekin pulikat mistä tässäkin on keskusteltu. Niin paitsi jos ei ole hoppu...
    Yamaha FJR 1300 -13