Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Toisen kerran jo sama homma kun pyörä seisoo käyttämättömänä n.viikon niin jarrukahva painuu melkein tuppiin kiinni kunnolla puristettaessa,eli ilmaa kerää mutta mistä,ei löydy vuotoja,17000km ajettu kilogixxu?
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  2. #2
    Lainaa busai kirjoitti Katso viesti
    Toisen kerran jo sama homma kun pyörä seisoo käyttämättömänä n.viikon niin jarrukahva painuu melkein tuppiin kiinni kunnolla puristettaessa,eli ilmaa kerää mutta mistä,ei löydy vuotoja,17000km ajettu kilogixxu?
    Onko nesteet koska vaihettu ? Jos nesteisiin on imeytyny kosteutta niin se lähtee paineen alla kiehuun ja tuottaa ilmakuplia

    -Tomi
    __________________________________
    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
  3. #3
    Lainaa busai kirjoitti Katso viesti
    Toisen kerran jo sama homma kun pyörä seisoo käyttämättömänä n.viikon niin jarrukahva painuu melkein tuppiin kiinni kunnolla puristettaessa,eli ilmaa kerää mutta mistä,ei löydy vuotoja,17000km ajettu kilogixxu?
    Aja useammin Pumppaaminen ei tuo siis pitoja takaisin. Meikällä oli talven jäljilta kahvaan asti pehmeä, huolellinen ilmaus ja jarrukahva pohjassa yön yli -sessiot auttoi, en tiedä ilmaantuisikoi käyttämättömänä jo noin pian. Omasta mielestä jarrukahvan ylänippa pihisteli.
    vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
  4. #4
    Keväällä on nesteet vaihdettu ja kk takaperin uudestaan kun kahva painu tuppiin asti kiinni,lukenut jostain samaa ongelmaa k8 gixxun kanssa.
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  5. #5
    Lainaa busai kirjoitti Katso viesti
    Keväällä on nesteet vaihdettu ja kk takaperin uudestaan kun kahva painu tuppiin asti kiinni,lukenut jostain samaa ongelmaa k8 gixxun kanssa.
    Sen, että tuleeko sieltä ilmaa näet kohtuullisen helposti eli sillion auttaa nippojen vaihto todennäköisimmin. Mä huomasin mun K7:lla radalla kahvan painumisen kun mulla oli jarrupalat lähes finaalissa ku silloin lämpö välittyy helpommin jarrunesteeseen kun normaalisti jarrupala toimisi myös lämmöneristeenä.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  6. #6
    Ookko vaihtanu kahvat?

    Triumpheissa (995/1050) vastaavaa ollu vakiona - toiset on ehotellu ilmaus nippojen vuotavan, toiset että männäntiivisteet takertelee ja vetää männät liian syvälle. Viimeisin teoria on että vakio kahva ei päästä pääsylinteriä palautumaan tarpeeksi - ja se kai vetää männät/ vuota ilmaa. Kahvan stopparia viilaamalla on tuota saatu loppumaan.
    Omassa hävis lopullisesti kun vaihdoin bling bling kahvat.

    toki satuloiden ja mäntien puhdistus on suotavaa, jos vaikka tahmais tiivisteestä.

    - nii ja ne nipat kannattaa kattoa kans kuten tuossa edellä ehdoteltiin.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  7.  
  8. #7
    Sama homma K6 750 GSXR
    Kaikki osat puhtaat, nesteet uudet, ei ilmaa missään, eikä vuoda ulos nestettä.
    Kahvaa painamalla liikkuu ihan normaalisti, mutta kahva tulee pohjaan asti. Ja kahvan päästämällä ei ota säiliöstä lisää nestettä männän etupuolelle.

    Seuraavaksi menen viilaamaan stopparia, että saisi palautettua männän vähän pidemmälle, että kanava säiliöstä sylinterille aukeaisi.