Toisen kerran jo sama homma kun pyörä seisoo käyttämättömänä n.viikon niin jarrukahva painuu melkein tuppiin kiinni kunnolla puristettaessa,eli ilmaa kerää mutta mistä,ei löydy vuotoja,17000km ajettu kilogixxu?
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
__________________________________
Yamaha Virago 535
Yamaha FZ6S 2006
Honda XL1000 2004 ABS
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
Keväällä on nesteet vaihdettu ja kk takaperin uudestaan kun kahva painu tuppiin asti kiinni,lukenut jostain samaa ongelmaa k8 gixxun kanssa.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Sen, että tuleeko sieltä ilmaa näet kohtuullisen helposti eli sillion auttaa nippojen vaihto todennäköisimmin. Mä huomasin mun K7:lla radalla kahvan painumisen kun mulla oli jarrupalat lähes finaalissa ku silloin lämpö välittyy helpommin jarrunesteeseen kun normaalisti jarrupala toimisi myös lämmöneristeenä.
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Ookko vaihtanu kahvat?
Triumpheissa (995/1050) vastaavaa ollu vakiona - toiset on ehotellu ilmaus nippojen vuotavan, toiset että männäntiivisteet takertelee ja vetää männät liian syvälle. Viimeisin teoria on että vakio kahva ei päästä pääsylinteriä palautumaan tarpeeksi - ja se kai vetää männät/ vuota ilmaa. Kahvan stopparia viilaamalla on tuota saatu loppumaan.
Omassa hävis lopullisesti kun vaihdoin bling bling kahvat.
toki satuloiden ja mäntien puhdistus on suotavaa, jos vaikka tahmais tiivisteestä.
- nii ja ne nipat kannattaa kattoa kans kuten tuossa edellä ehdoteltiin.
<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">
McJäykät
Sama homma K6 750 GSXR
Kaikki osat puhtaat, nesteet uudet, ei ilmaa missään, eikä vuoda ulos nestettä.
Kahvaa painamalla liikkuu ihan normaalisti, mutta kahva tulee pohjaan asti. Ja kahvan päästämällä ei ota säiliöstä lisää nestettä männän etupuolelle.
Seuraavaksi menen viilaamaan stopparia, että saisi palautettua männän vähän pidemmälle, että kanava säiliöstä sylinterille aukeaisi.