Teki FJR tänään blackout:n.
Ajelin jonossa, jossa eka oli kääntymässä vasemmalle, jono pysähtyi hetkeksi, jonka jälkeen näin tilaisuuden ohittaa edellä olevat 2 henkilöauto ja rekan.. kahvat kaakkoon 2:lla, saattoi ehkä ehtiä rajottimelle, ainakin luulin ensin niin, kun jalat roikku suorana ehkä ehtinyt vaihtoon.. sen jälkeen tajusin, että mittaristo on pimeenä. Virrat pois ja päälle vauhdissa ja meno jatkui kuin ei mitään. Aeimminkin on rajottimelle käynyt, mutta mikä hukkas sähköt ?? Jäi vähän ihmetyttämään....
Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
Katkas sytyksen niin vahvasti, että sammui koko paska?
T-Catin paukutin kerran yhteen ylämäkeen Lahdessa ykkösellä niin kovin, etten vaihtamaan ehtinyt, ja siihenhän se sammui. Laitoin kytkimen pohjaan ja vilkaisin taakse, että näkyykö öljyä. Ei näkynyny ja starttinapista tulille. Matka jatkui hillitymmin.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Samuu kone juu, mutta myös mittaristo oli pimeenä... mielestäni oli kuitenkin avain virrat päällä asennossa, koska muista kääntäneeni vastapäivään ja takas.. vai oisko ollu jotenkin väliasenossa ko. tilanteessa. Olin kuitenkin ajellut n. 1h verran jo. Sen muistan, että nytkähti niin, että visiiri putos kiinni kun veto loppu.
Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
Vilkasehan ekaksi etteivät akun kaapelit ole löysällä, voipi meinaan just tuon tehdä jos hetkeksi virtaset katoaa.
CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
Tarkasta myös tankin etu oikean puolelta kohta jossa johtosarja menee rungon "sisään", kerran törmäsin yksilöön jossa ko johtosarja oli hiertynyt puhki ja poltti pääsulaketta.
Älä korjaa ehjää....