Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Perustanpa tälläsen...vastapainoksi tuolle Finnlines-Saksan lautta ketjulle...
    Katotaan onko muita "ajohulluja"...

Itse olen lähdössä 9-10 Heinäkuuta Ruotsin kautta ja paluu n. 1-2 Elokuuta, paluu varmaankin Baltian kautta jos kelit ovat suosiollisia Baltiassa tuohon aikaan ja itellä vielä ajohaluja....tosin Gdyniakin saattaa tulla mahdolliseksi..

Lauttaa ei ole vielä tullut menomatkalle varattua... joten Viking-Silja-Finnlines(Naatali) vielä mahollista, myös yö / ilta lauttakin päättämättä...

Jos joku tuohon aikaan menossa niin vois osan matka ajaaa kimpassakin, kun yksin oon matkassa.. Suuntana itsellä on länsi Sveitsi aluksi.. eli aika suoraan Saksan läpi pitäs posottaa.. Jossain Frankfurtin alapuolella vois olla eka yötä ennen Sveitsiä... jos siis päräyttää kerralla, koko pätkän eli aamusta-iltayöhön...eka yöksi oon aatellu jonkin Etap hotellin.

edit 30.05.2012..
    Varasin ti 10.07.2012 aamulautan M/S Silja Galaxy, siittä sitten Malmö:n yöksi..
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
    Reissuun maanantaina 25.6.2012 illalla Tallinkin laivalla Tukholmaan. Aamulla heti ajelemaan rangaistusajoa eli ruotsin läpiajoa saksan maalle asti.

Alpit here we come!
    BMW R 1150 RT 2002
    Kawasaki Z500 1981 -cafe racer
    Yamaha DT125 1981
    IC 56 1960
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Menossa ORG!-goes Gottland:iin, sieltä tarkoitus jatkaa matkaa Vicenzaan Pohjois Italiaan.
    Mitään etukäteis suunnitelmia en ole tehny, on vain lautta liput Gottlandist Oskarshamniin 7/7 varattuna ja Vicenzas pitäis olla joku arkipäivä
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
    Lainaa mikidor kirjoitti Katso viesti
    Reissuun maanantaina 25.6.2012 illalla Tallinkin laivalla Tukholmaan. Aamulla heti ajelemaan rangaistusajoa eli ruotsin läpiajoa saksan maalle asti.

Alpit here we come!
    Sama lähtö 25.6. Ensimmäisenä päivänä Saksan puolelle ja seuraavana 7-tietä etelään. Hienosti jos menee niin sitä seuraavana päivänä on jo passojen ylittelyä (voiko ne oikeasti olla hienommat kuin Norjan vuonot, en usko, mutta eiköhän tuo selviä ).
    K1200GT & 701Enduro
    24.6. illalla Turusta viikkarilla Tukholmaan ja aamulla baanalle. Illaksi etelä Saksaan ja seuraavana päivänä ollaankin sitten Alppien hiekkateitä katsastamassa tähän malliin:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=257767
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=369773

Täältä sitten kohti Espanjaa ja Marokkoa, paluu joskus heinäkuun lopussa/elokuun alussa.
    https://www.juvander.me/ilpo

AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
    1.7 Illalla Turusta Siljalla Tukholmaan ja sitten Alppeja kohti olisi tarkoitus.
    8.6 iltalaivalla tukholmaan josta sitten aamulla jatketaan Rostockiin yöksi ! Matka jatkuu etelään Kroatiaan ja takaisin jussin jälkeen !
    Pera !
    31.5 Turusta Tukholmaan iltalaivalla. Saa nähdä minne sitä vielä joutuu reilussa viikossa.
    24.6 lähtö Turusta Tukholmaan, Siljalla siksi että se on aikaisemmin perillä. Maanantaina sitten ajetaan Tukholma-Amsterdam. Ei paha rasti mutta Saksassa on arki joten autobaanat on täynnä rekkoja.
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    24.6 lähtö Turusta Tukholmaan, Siljalla siksi että se on aikaisemmin perillä. Maanantaina sitten ajetaan Tukholma-Amsterdam. Ei paha rasti mutta Saksassa on arki joten autobaanat on täynnä rekkoja.
    Ja täynnä tietöitä! Tuntuu että noiden baanojen korjaus on aina päällä. Tulin Tukholman kautta kotiin eilen Madridista, ja olis pitänyt vaan jatkaa Torstaina aamuyöllä kolmen aikaan matkaa, eikä jäädä nukkumaan kun tiet oli auki. Pääsin kuitenkin Tukholmaan Perjantai aamuksi ja Vikingin aamulaivaan Turkuun. Saksa on kyllä siitä hyvä ettei tarvi maksella noita tietulleja. Ranskassa noihin saa upotettua aika hyvän summan kun ajelee läpi, tais maksaa enemmän kuin polttoaineet sen läpi ajettaessa.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti
    Ja täynnä tietöitä! Tuntuu että noiden baanojen korjaus on aina päällä. Tulin Tukholman kautta kotiin eilen Madridista, ja olis pitänyt vaan jatkaa Torstaina aamuyöllä kolmen aikaan matkaa, eikä jäädä nukkumaan kun tiet oli auki. ....

Ja olisimme viimein tavanneet iltalaivalla Olin itse tulossa Munchenistä ja Vikingin iltalaivalle tulimme jolla lähdettiin kohti Turkua...

Juu- olihan tuollakin välillä aika paljon vain 2-kaistaa ja hidasta oli...
    Ja sitten ne r e k a t kun net vetää molemmat kaistat tukkoon -lähdetään ylämäkeen vetämään 0.5km/h:n nopeuserolla toista samanlaista ohittamaan niin hoh-hoijjaa....kyllä pitäs lukemista ottaa mukaan ...näitä siellä riittää !!!
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Ja olisimme viimein tavanneet iltalaivalla Olin itse tulossa Munchenistä ja Vikingin iltalaivalle tulimme jolla lähdettiin kohti Turkua...

Juu- olihan tuollakin välillä aika paljon vain 2-kaistaa ja hidasta oli...
    Ja sitten ne r e k a t kun net vetää molemmat kaistat tukkoon -lähdetään ylämäkeen vetämään 0.5km/h:n nopeuserolla toista samanlaista ohittamaan niin hoh-hoijjaa....kyllä pitäs lukemista ottaa mukaan ...näitä siellä riittää !!!
    No katos ei ollut enää kovin kaukana Oli vähän extempore mennä tuosta lautalla yli, kun olin ajatellut kiertää ylhäältä. Mutta alkoi olemaan mopo senverran huollon tarpeessa että riitti mulle. Ikävä työntää lämpöisenä käyntiin ja hanaa ei voinut antaa kuin vitosella. Muilla vaihteilla löi laatikossa jokin aika pahasti ylitte ja piti pahaa ääntä, mutta toihan toi taas kotia kuitenkin.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

26.6. Toivottavasti sade pysyisi poissa pari päivää....

--BoTZo--
    Pistetäänpä omiakin matkasuunnitelmia tänne, vaikka en Saksaan olekaan menossa vaan Norjaan.
    Torstai iltana on Viikkariin varattu paikka mopolle ja kuskille Helsinki-Tukoholma välille, siitä sitten aamulla virkeenä Ruotsin poikki Norjaan ja pohjosen kautta takas kotiin.
    Jos nyt matkaan pääsee ollenkaan, tänä iltana on vielä motukka menossa pajalle, kun pukkas etupumpusta öljyt pihalle. Saas kattoo mitä muuta vastusta tulee matkaan.
    <br /><br type="_moz" />
    8.7 viikkarilla Turusta Tukholmaan, siitä Köping, köping.....reittiä seuraavaksi yöksi Laatzenin Etappiin, siitä sitten Lausanneen, ja tiistaina rouva kyytiin Geneven kentältä. Viikko Ranskassa rotkon reunoja kierrellen ja viikon päästä rouva koneeseen Genevestä. Siitä kotiinpäin itse itseäni komentaen.
    ex. varadero xl 125
    ex. cbr 1000f
    nyt fjr 1300

http://meltorautahanuri.blogspot.fi/

Ajan minne haluan, minulla on vaimon lupa sanoa niin.
    Tänään turku-tukh ja huomen Bremeniin. La Assen
    Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, Africa Twin -22, GL1500 -88. Virago 535 -91.
    Minusta menee ohi vain nopeammat.
    http://www.veepee.fi/
    Iltalaivalla 14.7. Siitä sitten lenkin ajoon, kun paluu tulee baltian kautta.
    YZF 1000R
    Huomenna olisi Siljan iltalaivalla lähtö Turusta Tukholmaan. Perjantaina sitten etupyörä ensin kohti Schwarzwaldia ja sieltä Alpeille.
    BMW R nineT

Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
    Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos

AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
    Lainaa karivei kirjoitti Katso viesti
    Perustanpa tälläsen...vastapainoksi tuolle Finnlines-Saksan lautta ketjulle...
    Katotaan onko muita "ajohulluja"...

Itse olen lähdössä 9-10 Heinäkuuta Ruotsin kautta ja paluu n. 1-2 Elokuuta, paluu varmaankin Baltian kautta jos kelit ovat suosiollisia Baltiassa tuohon aikaan ja itellä vielä ajohaluja....tosin Gdyniakin saattaa tulla mahdolliseksi..

Lauttaa ei ole vielä tullut menomatkalle varattua... joten Viking-Silja-Finnlines(Naatali) vielä mahollista, myös yö / ilta lauttakin päättämättä...

Jos joku tuohon aikaan menossa niin vois osan matka ajaaa kimpassakin, kun yksin oon matkassa.. Suuntana itsellä on länsi Sveitsi aluksi.. eli aika suoraan Saksan läpi pitäs posottaa.. Jossain Frankfurtin alapuolella vois olla eka yötä ennen Sveitsiä... jos siis päräyttää kerralla, koko pätkän eli aamusta-iltayöhön...eka yöksi oon aatellu jonkin Etap hotellin.

edit 30.05.2012..
    Varasin ti 10.07.2012 aamulautan M/S Silja Galaxy, siittä sitten Malmö:n yöksi..
    Vihdoinkin alkaa olla lähellä ...6h tuntia ois aikaa startttiin..
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  21.  
    Anomus lomista pitäisi laitella menemään..
    Elokuun loppu puolella Turku -> Tukholma.
    3-4vkoa myöhemmin paluut.

Edit: 23.8 Turku -> Tukholma josta nokka kohti alppeja,välimerta ja sitten katsellaan..
    [