Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Kertokaas kokemuksia Yokon ajo asuista lähinnä noista "gore" (joku korvike) kamoista..
    Jos jolakin niistä kokemusta..... Ainakin näyttivät ok kamoilta..

/K
    Itsellä on joku Yokon hinnat-alkaen tixtex-puku 10+ vuoden takaa ja... No nuo kalvot lopettivat vedenpitävyytensä jo jokunen vuosi sitten, mutta ulkoisesti puku on yhä ihan siisti ja käyttökelpoinen. Lähinnä vesi tulee läpi noista suuren paineen kohdista, takapuolesta ja takin hihoista, mutta pitää silti vielä kevyen, lyhytaikaisen sateen ulkopuolella. Niitä kunnon sadekelejä varten hommasinkin jo erillisen sadeasun. Eihän tuo siis mitään Gorea ole, mutta eipä ollut hinnaltaankaan = riittää ihan hyvin yhä minun käyttööni

Suojat ovat kaikki vielä ihan ehjät ja istuvat painamatta paikoillaan. Noita on kyllä pari kertaa tullut jo "testattua" talvella 50cc mökkimopon kanssa leikkiessä ja ihan hyvin tuntuvat ainakin nuo pienet iskut vastaan ottavan
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Mulla on yokon asuste joka on kyllä afaik ihan oikeaa goretexiä, tai niin siinä lukee
    Liekkö noita sitten tehty eri kalvoilla. Omani kyllä pitää vettä ja tuntuisi hengittävänkin paremmin kuin sweepin muovipussikalvoasuste
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Mulla on Yokosta kokemuksia lähinnä kengistä ja hanskoista. Entiset Yokon hanskat ostin semmoset 10 vuotta sitten ja viime kesänä vasta ratkes kämmenestä sauma ja alkoi päästää vettä sisään, muistaakseni hipora kalvolla oli nämä. Nyt löytyy YG-10 hanskat ja YG-1 saappaat eikä nuo oo vielä vettä sisään laskenu, tosin en oo missään monsuuneissa noilla joutunu ajamaan. Saappaita olen kyllä välillä huuhtonu suihkussa ihan kohtalaisella paineella ja kuivana ovat sisältä pysyneet.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
    Heitetääs tänne kysymys näistä Yokon ajokamoista. Eli olis tarkotus siirtää 10-vuotta palvellu rukkalainen eläkkeelle ja uutta tilalle. Olen katellu Yokon Y1.1 settiä, joka on hinnaltaan edukas verrattuna Rukkaan, joka kulkee edelleen yhtenä vaihtoehtona. Erityisesti olen kiinnostunut tuosta sympatexin toimivuudesta eli kusaseeko kalsarit välittömästi märäks ku heittää vettä taivaalta? Muutenkin omia havaintoja ajosta tänne, luistaako perse penkillä, ilmastoinnit, tarttuuko kypärä mihinkää lirpakkeisiin, vetskarit yms.
    Maalaisjärjen käyttö ei ole kaupungissa kiellettyä.
    Mulla n 10v vanha yokon ajoasu, oliko joku rally malli, en muista. Goretex iroitettavilla vuorilla. Rotsi rispaantunut tarrojen kohdalta ja aurinko haalistanut aika reilusti punaista väriä olkapäistä.
    Edelleen käytössä (kun muija ei huomaa), edelleen TÄYSIN vedenpitävä ja lämmin. Housut kuin uudet, eli harvemmin olen niitä pitänyt. Verrokki lindstrad qattara puku jota "joudun" pitämään etten näytä "resupekalta". Mielummin kuitenkin heitän tuon yokon niskaan!

Yokollahan oli joku muutos taannoin, mulla lukee siinä: legendary durability, made in finland. Tänä päivänä asiat on ilmeisesti toisin. Tehtiinkö nää aiemmin tuossa launeenpellolla? (Luhta)
    Viimeksi muokannut: ktv; 17.03.2013 klo 01:30.

gs lc

BMW, askel kohti aikuisuutta..
    Hjuum. Itelläni on Yokon YS2 Verteksikalvollaja vesi tulee läpi vasta useamman tunnin ajon jälkeen repun hihnojen kohdalta, kun oikein kunnolla kaattaa kosteaa. Vesisade ei oo muulloin tullut kankaan läpi. Ainoastaan kauluksesta ja hihansuista on tapana ottaa kosteaa sisään.
    Kevyen oloinen takki on noinniinku muuten. Ja tuulessa lerputtaa.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
    Muutama vuosi sitten Yoko -tuotemerkin osti Scott. Seuraus = laatu laski huomattavasti. Alkuperäiset Yokon "aidot" ajovarusteet olivat laadukkaita. Itselläni on vieläkin Yoko classic goretextakki. Ei koskaan ole tullut vesi läpi. Muistaakseni tänäpäivänä Yoko on taas "oma" tuotemerkki. Suuntahan Scott -ajoista ei voi olla kuin ylöspäin.

Lähinnä vesi tulee läpi noista suuren paineen kohdista, takapuolesta ja takin hihoista,
    Yleisesti, ei ole goretex -housujen huonoutta, että perse kostuu... Goretex kangas hengittää molempiin suuntiin samalla tavalla. Ja istuessa penkki lämpenee ja vesi muuttuu ...Höyryksi.

Ja hihoissa, usein vesi nousee hitaasti, kapillaarisesti sisävuorta pitkin. Pienikin sisävuoren "osuma" sateeseen, siirtää vettä vuorikankaaseen. Hitech osaa, mutta aloittelijat eivät aina ymmärrä laittaa hanskaa hihan sisään. Ok ajaessa ajoviima saattaa viedä sisäkankaaseen asti kosteutta, joka sitten kostuttaa hihat, vaikka olisikin hanskat kuinka hihojen sisällä.
    Viimeksi muokannut: Heksa; 17.03.2013 klo 02:08.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

Taas on foorumi täyttäny tehtäväsä ja on saatu paljon hyviä mielipiteitä ja kokemuksia. Pitää seurailla vielä jos tulis puku orgin alennuksilla outlettiin. Tai sitte pysyn tutussa rukassa ja maksan ihteni kipeeks.. Lisätääs vielä, onko kokemusta yokon takuusta? Rukka ainakin on vaihtanu pukuja uusiin, jos musta alkaa muuttua punaseks.
    Maalaisjärjen käyttö ei ole kaupungissa kiellettyä.
    Nostetaas vanhaa ketjua, eli voisi reissua varten päivittää ajotakkia, ja näyttäis yokon yl2 nahkarotsi olevan hyvässä alessa allrightilla, 199€ (ovh ainakin allrightin sivujen mukaan 399).

Onko kokemuksia takista? Takki/suojat Hyvät/laadukkaat? Kannattaako ostaa vai satsaanko parisataa lisää jonkin muun valmistajan, kuten a* tai dainesen takkiin? Tyhmä kiittää vastauksista
    Takin malli ei sopinu mulle.
    Ajaessa olkapäiden kohdalla rupes pussittaan, eli takki tuntu nousevan ylöspäin käsien mukana. Kaulus oli aikas paksun oloinen ja tuntu siltä että nosti kypärää pikkasen. Ja siinä ei ollu vuoria ollenkaan. Ei lämpö eikä vedenpitävää.
    Esmes revit adrenalin evo2 (tai jotain sinnepäin) tuntu het paljo paremmalta. Istu kun hanska eikä kirrannut mihinkään päin. Oli molemmat vuoret sisällä. Toki hinta on tupla tohon jokoon verrattuna.
    Ite kerkesin jo tohon revittiin päätyyn, mut vastaan tuli niin hyvä tarjous käytetystä hanx:n takista että sen sit hain. Mut se joko kannattaa käydä testaan ennen ostoo tosi tarkkaan ja kattoo saumat läpi. Jos se tuntuu päällä hyvältä/sopivalta. Eikä tartte vuoria/vesikalvoo, niin onhanse hinnaltaan hyvä.
    rane77(ät)moottoripyora.org
  12.  
    Ite ostin allrightilta tuommosen takin. Ei varmaan tosiaan sovi kaikille tuo takki. Ite oon ehkä normaalista pikkasen poikkeevan muotonen kuivan kesän orava. Painoo 58kg ja pituutta 169. Ongelmana itselle on monesti ollut, että jos löytää rinnanympärille hyvin istuvan takin, niin hihat on liian lyhyet ja päinvastoin. Tuo yokon takki oli ässäkoossa itselle täydellinen. Kypärää ei kaulus itsellä nosta. Suojat ei oo maailman paksuimmat, mutta on siellä jonkinlaiset kyynärpäissa, hartiossa ja selässä. Ajelen itse kaupunkipyörittelyä ja lyhyitä siirtymiä kuivilla keleillä. Sellaiseen omasta mielestä ollut ihan hyvä takki. Värit on makuasioita, mutta valko/punaisena toivon että autoilijat ehkä huomaa sitten myös vähän paremmin liikenteessä.
    http://finnishcodriver.blogspot.fi/