Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Mulla on tuo opaskirja sporaan mutta silti jäi hieman epäselväksi mihin rajaan asti sitä öljyä siellä pitää olla.

Eli kun avaan enskakannen jonka alta löytyy kurkistusaukko, täytyykö öljyä olla sen kurkistusaukon alareunaan asti vai mihin?
    Eka pyörä, toka kesä.
    Sportster 833 -96
    (tai ilmeisesti tonnikakssatanen, mistä tota ny tietää...)
    tääpä tulikin väärään paikkaa...
    Itse en jaksanut hifistellä tarkan määrän kanssa, kaadoin aina pullollisen sport-trans fluidia tai revtechin vastaavaa enskaan ja sillä hyvä. Mulla Resepti toimi rautiksessa, evossa, kumipäässä ja bulussakin.
    Juu sinne menee 0,95ltr ölppää ja ainakin omaan Buluun (XB9S) laitoin myyjäliikkeen suosituksesta RevTechin enskaöljyä ja tasan yhden purkin verran. On kuulemma just sopiva määrä. Liikaakaan sinne ei saa laittaa eikä liika vähä, itselläkin vielä hieman hakusessa se oikea tarkistuskohta.. olikohan Bulussa niin että se 1quart sinne eka, sit pyörä suoraan (joko kaveri pitää suoras tai klapia seisontatuen alle) ja tarkistaa ölpän pinnan olevan siinä rattaan kohalla ja kun se siinä on, niin kamat kiinni ja kovaa ajoa. Kannattaa muistaa vaan kun ensölppiä valuttaa poies, niin suoraan ajosta roppu irti, kusee lahjakkaasti ja nopsaa, sit viel enimpien valuttua pyörä suoraan, niin sielt tulee oikeesti kaikki pois. Jonkun akselipukin päällä jos pitää pyörää esim. täyttötilanteessa, niin valehtee oljynpinta, joten mielellään ihan asvaltilla pystysuoras. Nam.
    "Never ride faster, than your guardian angel can fly"
    No ei mulla ihan selväksi tullu mihin kohtaan sen öljyn ois pitäny tulla, laitoin vain sen yhen pöntön ja luukku kiinni. Kyllä se ketju näytti rasvassa olevan.
    Eka pyörä, toka kesä.
    Sportster 833 -96
    (tai ilmeisesti tonnikakssatanen, mistä tota ny tietää...)
  6.  
    Soitin tän topicin johdosta yhelle jannulle (TMG'n Upi) joka Buluja ruuvannut toistakytä vuotta, meinasi että jokainen ressaa aina enskaöljyn vaihdon kanssa. Ei siinä mitään jännää ole. 0,95litraa on oikea määrä. Kun sen sinne on kaatanut letkun avulla sen pienemmän luukun kautta (josta tarkistetaan ketjun kunto sekä kireys!!!) niin tämän jälkeen JOS rupee askarruttamaan onko ölppää oikea määrä, niin avataan sen pikkuluukun vieressä oleva isompi luukku, joka on 3'lla Torxilla kiinni. Öljynpinta pitää koskettaa ratasta. Näin on hyvä ja homma toimii. Enskaöljyksi sopii kuulemma parhaiten ihan HD'n oma enskaöljy, mikä on nimenomaan Sporaan ja Buluun. Big twinien enskaöljy ei kuulu Sporaan/Buluun. Ite laitoin sen 0,946l eli 1quart purnukan RevTech enskaölppää Buluun ja homma toimii. Vaihdoin samalla koneeseen RevTech 20W50 lillut ja K&N suotimen. Jee.
    "Never ride faster, than your guardian angel can fly"