Katso äänestykset tulokset: Kiinnostaako Stockholm Motorcykemässän?

Äänestäjät
68. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kiinnostaa

35 51,47%
  • Ehkä kiinnostaa.

22 32,35%
  • Ei kiinnosta.

11 16,18%
Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    Heja Sverige!

Koska kunnon MP-messuista on ollut pulaa viimeaikoina Suomessa ja Tukholman messuja on kehuttu, niin tehdään tälläinen kartoitus kiinnostaisiko ihmisiä lähteä Tukholmaan MP-messuillle? Ruotsisssa messut tunnetaan nimellä På Tva Hjul. Nettisivut löytyy tästä. http://www.patvahjul.se/
    Ajankohta tapahtumalla on 24-27.1.2013.

Tämän hetkinen reissusuunnitelma on seuraavanlainen. Huom! Tämä on siis alustava pläni ja muutokset ovat mahdollisia..
    Lähtö torstaina illalla paatilla helsinkistä lätäkön yli jota myös itämereksi kutsutaan. Messuilua perjantaina tai lauantaina tai vaikka molempina. Tosin tarkoitus oli kehittää jotain aktiviteettiä toiseen päivään ja toiseen päivään messuilua. Kotiinpaluu olisi sunnuntaina.

Karkea hinta-arvio reissusta on jossain 100-150 euron välillä. Reissun järjestäisi MotOrg ry, jos lähtijöitä saadaan riittävästi.

Tähän ketjuun sitten ilmoittautumisia mikäli reissu kiinnostaa. Ilmoittautumiset tositarkoituksella.

Jos vuori ei tule mooseksen luokse niin mooses menee vuohen luokse, vai miten se sanonta nyt meni.

EDIT: Hintaa muokattu, koska kyselyjen perusteella matkan hinta on lähempänä satasta kuin kahtasataa. Lopulliset hinnat selviää sitten joskus kun päätetään järjestää retki tai jos retkeä nyt ylipäätänsä järjestetään.
    Viimeksi muokannut: suzukai; 04.07.2012 klo 14:25.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Lähden mielelläni katsomaan vuohia mooseksen luokse.
    ©
    Ei ehkä ihan mahdoton ajatus, tuota sopii harkita.
    Täytyypä katsoa työtilanne lähempänä. Jos oon duunissa niin sitte ei luonaa. Mut jos olen wild 'n free niin ilman muuta lähden pariksi päiväksi ruåttiin juomaan kakkosta
    Tässä ei nyt ole allekirjoitusta.
    Juu, ne kovasti siellä Ruåttissa tykkää kakkosesta.
    ©
    Kyllähän nuo messut kiinnostavat.Täytyy laittaa kalenteriin.
    Itse kyllä ajattelin mennä Turku-Tukholma risteilyllä jossa päivä Tukholmassa.
    Luulisin että yksi päivä riittää messuilla käyntiin.
    Päivä Tukholmassa risteilyn hinta on n.65 euroa 4 hengen hytti edestakaisin (Viking Club).
    http://www.vikingline.fi/vikingclub/...o_sto_tays.asp
    BMW R1100RS
    Joo! Mä haluun kans mukaan! Johonkin ne veronpalautukset on kuitenkin kulutettava, joten tämähän on aivan loistava tilaisuus.
    Kyllähän tuota kiinnostaisi nähdä, miten muualla messuja järjestetään
    <p><span style="color: rgb(0, 255, 255);">Hugo:&quot;</span><span style="color: rgb(255, 0, 255);">Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!</span><span style="color: rgb(0, 255, 255);">&quot;</span></p>
    En mä teistä muista tiedä, mut mä ajattelin lähtee tälle reissulle ihan vaan ryyppäämään ja pitämään hauskaa. Kyllä tietty messujakin pitää mennä kattomaan, jos sieltä olutta sais.
    ©
    Kiinnostusta löytyy kyllä.
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

*Suzuki GSX-R 750 K1
    Tukholma ei kiinnosta, Milano kiinnostaisi marraskuussa.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
    Kävin viime vuonna Göteborgissa ja sekin oli ehdottomasti näkemisen arvoinen tapahtuma. Kertovat, että Stockis on tasoltaan vielä askelen ylöspäin. Suosittelen kyllä, ja ilman muuta kiinnostaa!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Ilman muuta mukana...
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
    Mukana
    Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Tukholma ei kiinnosta, Milano kiinnostaisi marraskuussa.
    Jos nyt ensin treenattaisiin tuolla Ruotsissa ja sen jälkeen mietitään miltä tuollainen Milanon reissu tuntuisi.

Milanon reissua olen myös joskus miettinyt voisiko sinne järjestää ORG! retken. Tällä hetkellä sen järjestäminen vaikuttaa liian työläältä eikä taida juuri paukkuja tuon järjestämiseen löytyä ry:n hallituksesta. Lisäksi Milanon reissu on tietenkin paljon kalliimpi kuin Tukholman reissu, joten katteellaan jos sitä joskus päästäisiin tuonne Milanoon. Milanossa tosin olisi todella helppo järjestää oheistoimintaa

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Voi laskea mukaan, liian vähän tulee käytyä toisessa kotomaassa.
    Testi
    Kiinnostaa
    Trying is the first step towards failure
    Juups tarviihan sitä mukaan myös pohjoista vetovoimaa...elikkäs mukana ollaan
    Onnistunut ohitus perustuu täydelliseen yllätykseen

Yamaha YZF R6R Vaimoke
    Suzuki GSX600F Exä
    Yamaha RD 125LC Nuoruuden ihastus
  20.  
    Päivitetään tuota hintaa. Näillä näkymin reissun hinta tulee olemaan reilusti lähempänä satasta kuin kahtasataa.
    Hinta sisältyy ainakin hotelliyöpyminen Tukholmassa, merimatkat neljän hengen hyteissä ja kuljetukset satamasta hotlaan ja tietenkin toiseen suuntaan kuljetus.