Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Elikkä myyjä lupasi rahat takaisin jos ei toimi ja toimihan se parhaiten mitä olen löytänyt ja kaikenlaisia litkuja jo olen kokeillut aine....

sonax x treme hyönteisirroite
    Lainaa bemisti kirjoitti Katso viesti
    Elikkä myyjä lupasi rahat takaisin jos ei toimi ja toimihan se parhaiten mitä olen löytänyt ja kaikenlaisia litkuja jo olen kokeillut aine....

sonax x treme hyönteisirroite
    Ei hyttysten irroitukseen tarvii rahaa ja kalliita aineita käyttää, läpimärkä rätti 10 minuutiksi päälle ja lähtee ihan vedellä.
    Face the Power
    joo, en kans ymmärrä itekkään. mulla ainakin hytyn raadot lähtee niin kypärästä kuin mopostakin ihan normi pesuaineilla.
    jos haluaa hifistellä niin motonetistä löytyy tarkoitukseen sopiva "karkeampi sieni", maksaa varmaan 1,5e
    Hyttyset ei tietty visiirin sisäpuolelle tartu mutta puhdistusoperaatiossa tulee usein pyyhkäistyä sisäpuolikin. Siinä kannattaa varoa, ettei pilaa huurtumatonta pinnoitetta jos sellainen on. Siksi itse pesen pääsääntöisesti pelkällä vedellä. Kostea talouspaperi visiirin päälle 10min ja helposti lähtee. Silloin tällöin oon vahannut visiirin mutta vaan ulkopuolelta em. syystä. Tuntuis auttavan hyttysten irtoamiseen.
    GSF1200S
    Tuo Sonax on kyllä hyvin toimiva tuote ja riittoisakin. Joskus iltalenkin jälkeen mopon keula näyttää teurastajan työkalulta, jolloin suihkaukset ainetta ja ämpärillä vettä päälle, niin kehtaa peitellä taas seuraavaa lenkkiä odottamaan (omalla pihalla ei siis letkua eikä pesu mahdollisuutta).
    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
  6.  
    Autotallin hyllyssä on kyllä paljon pulloja ja purkkeja, mutta kypärän, visiirin ja pyörän pesuun käytän yleensä suikupulloon sekoitettua fairy-vesi seosta. Visiiri puhdistuu hyvin ötököistä, kun sitä pyyhkii puuvillarätillä, joka on kasteltu tällä "Moto" erikoispesuaineella.