3 sivua jeesustelua? voisko joku tehdä referaatin, en jaksanut lukea kuin ketjun 2 ensimmäistä viestiä.
![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Vetomies on oikeessa, täysi tankki varmistaa piiiitkän vetämisen.
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
hullua tommonen on, mutta ihan teknisestä näkökohdasta tuli mieleen, että kuinka monta kilometriä mahtaa tankillinen kestää jos ajaa täysiä koko ajan.? Tietysti matka edistyy, mutta voihan kulutuskin olla 16litraa sadalle? eli jos normaalisti pääsisi 250km tankilla jos ajaa satasta, niin 270 nopeudella tuskin pääsee kuin 100-150km?
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
270 km/h kaksipäällä. Olikohan myös eturengas ylös kytkettynä?
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
SamiN. Lu-ke-mi-nen o-n tai-to--la-ji.
Referaatti:
Po-s-lii-ni on pa-ha kun a-jat-tutaa.
Vs.
Hyi, hyi lapselliset pojat! Ei saa vetää! Turvaliivi päälle ja kevyenliikenteen väylien vieressä nopeusrajoitukseksi 30kmh.
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Voin vaan kuvitella ne pelonsekaset tunteet jokka sillä kyytiläisellä on ollu ...
__________________________________
Yamaha Virago 535
Yamaha FZ6S 2006
Honda XL1000 2004 ABS
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
asiaa ja sen vierestä. viihdyttävä ketju mutta väärässä osiossa.
2-päällä 275 jne? paskis kutsuu.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
taidan ostaa hondan.. ilmankos noista 130tkm ajetuista bladeista pyydetään 5000 euroa ja
jos katteet heivattu nii + 7000
ai nii kukaaa ei vielä oo huomannu että ilman kallista bensan hintaa tätäkään
otsikointia ei ois tapahtunu ku ois riittäny menovesi ja vetomies ois päässy karkuun
ja posliini ois jääny hiljaa nuolee haavojaan..
jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider
zx-10r-04 ex
dr-800s-93
ktm duke 620 -96
zx10-r -08
Ajatuksen juoksu on hauska. Jos painaa pakoon 270 piä eikö pääse, niin jalkamiehenä voisi onnistua?
Ilmeisesti olympia tasoinen sprintteri.?
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
olis kyllä juosten päässy pakoon mutta kun nahkapuku hidasti.
- slipping and sliding since 1982 -
Venekäytössä 4t-koneen lasketaan kuluttavan karkeasti laskien gallonan tunnissa per 10hp teho, eli jos tehoa noin 160 pollee ja kaikki pelissä niin 16 gallonaa tunnissa = 60 litraa tunnissa eli täydellä tankilla ajaisi noin 20 minuuttia läpät levällään.
Luulisin MP-moottoreissa olevan parempi hyötysuhde mutta tokko sillä nyt puoltatuntia pidempään lasettaa täysillä.
Dirty Nasty Furriner
Kannattaa varmaankin tuota vääntöä miettiä vielä kertaalleen. On sen verran kallis tuo laatikkoremppa. Hyvä loota tosiaan VAG-groupilta, sitä ei käy kieltäminen, mutta itse rajaisin ehkä hieman alemmas tuosta tavoitteestasi. Hieman lisää piristystä, mutta siten että kestää lootakin mukana
Ainakin esim. Volvon D5 (automaatti ja miksei manuaalikin) kohdalla, ammattimiehet tietää minkä loota vielä kestää ja sen mukaan sitten otetaan jotain hieman päälle 400 nyyttöniä ulos, toki tuolla tulee kyllä korkeammalle mennessä myös suuttimet vastaan
- P
Viimeksi muokannut: Perkele; 04.07.2012 klo 19:50.
Veneessä on vedenvastus hiukan isompi kuin ilmanvastus :-). Busa vie nopeassa ajossa n 14 litraa/100km. Jos ei jatkuvasti aja ihan +300 mittarissa ( pitää max 280) niin kulutus tippuu johonkin 12 paikkeille. Eniten palaa bensaa jos joutuu jatkuvasti jarruttamaan ja hidastamaan. Ainakin A1 oli pari viikkoa sitten aika täynnä tietöitä, ei pitkiä vetoja saanut harrastettua, jonkin Verran Hollannin rajan lähellä , en muista mikä sen numero oli. Rajoituksiakin on tullut aika paljon, tosin ei niistä kaikki paikallisetkaan välitä.
Kuinka paljon tehoa ajattelit Busan tarvitsevan pitämään yllä 280kmh nopeutta? Olisko joku 150-160 pollea?
Laskeppas paljonko bensaa moisen energiamäärän tuottamiseen tarvitaan kun gaso antaa noin 9kwh per litra ja polttomoottorin hyötysuhde on parhaimmillaan n.30%.
Huvikseni laskeskelin...
150hp= ~ 112kw, 112/9=12,4 litraa, hyötysuhde huomioiden tuntikulutus joku 40 litraa tolla nopeudella. Jos vie paljon vähemmän olet keksinyt jotain mistä autotehtaat maksaa sulle miljoonia
Toi 30% hyötysuhde on kai hiukka yläkanttiin ainakin jos tätä on uskominen:
Eli polttomoottorin käyttämästä energiasta vain 25% saadaan liike-energiaksi, 5% kuluu kitkahäviöihin moottorissa ja voimansiirrossa (energia muuttuu lämmöksi), loput poistuvat taivaan tuuliin lämpönä joko syylärin kautta tai pakokaasuina.
Dirty Nasty Furriner
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
vähän reilu 20l/100km näyttää kawan ajotietokone...
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Viiiittttuuuu, on teillä syöppöjä vehkeitä mun Pannari vie nelijä litraa saalle ja joskus viis ku oikein vettää.
Pan European 1300
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Eiköhän panna tää topiikki lukkoon, ku täällä alettu viritellä rutinoffeja ja vertaillaan veneen kulutusta Kawan huippunopeteen!![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"