Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 87:een 87:sta
  1. #61
    Lainaa Anatooli kirjoitti Katso viesti
    Siis jos vedetään niin ei jäädä kiinni, tai ajetaan niin kovaa karkuun ettei LP:n propagandaosasto kehtaa julkaista häviötilastoja. Sitten LP vaan lopetetaan...
    Ja pidetään siellä tankissa sen verran bensaa, ettei lopu kesken tosipaikan tullen, niin kuin nyt pääsi käymään.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  2. #62
    3 sivua jeesustelua? voisko joku tehdä referaatin, en jaksanut lukea kuin ketjun 2 ensimmäistä viestiä.

    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  3. #63
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    3 sivua jeesustelua? voisko joku tehdä referaatin, en jaksanut lukea kuin ketjun 2 ensimmäistä viestiä.

    skoda rs on paska.
    bmw m6 on paska.
    suomen lentokentät on liian lyhyitä.
    tyhjällä tankilla ei kannata ajaa.
  4. #64
    Vetomies on oikeessa, täysi tankki varmistaa piiiitkän vetämisen.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  5. #65
    hullua tommonen on, mutta ihan teknisestä näkökohdasta tuli mieleen, että kuinka monta kilometriä mahtaa tankillinen kestää jos ajaa täysiä koko ajan.? Tietysti matka edistyy, mutta voihan kulutuskin olla 16litraa sadalle? eli jos normaalisti pääsisi 250km tankilla jos ajaa satasta, niin 270 nopeudella tuskin pääsee kuin 100-150km?
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  6. #66
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    hullua tommonen on, mutta ihan teknisestä näkökohdasta tuli mieleen, että kuinka monta kilometriä mahtaa tankillinen kestää jos ajaa täysiä koko ajan.? Tietysti matka edistyy, mutta voihan kulutuskin olla 16litraa sadalle? eli jos normaalisti pääsisi 250km tankilla jos ajaa satasta, niin 270 nopeudella tuskin pääsee kuin 100-150km?
    Strategia on mietittävä tarkkaan ennen kilpailua: 33 litran endurance tankki antaa lisää turnauskestävyyttä, mutta voi hidastaa lähdössä juuri ratkaisevat sekunnin kymmenykset.
    Pyörästä riippuen veikkaisin 15-25 litran kulutuslukemia huippunopeudella.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  7. #67
    270 km/h kaksipäällä. Olikohan myös eturengas ylös kytkettynä?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  8. #68
    SamiN. Lu-ke-mi-nen o-n tai-to--la-ji.

    Referaatti:

    Po-s-lii-ni on pa-ha kun a-jat-tutaa.

    Vs.

    Hyi, hyi lapselliset pojat! Ei saa vetää! Turvaliivi päälle ja kevyenliikenteen väylien vieressä nopeusrajoitukseksi 30kmh.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  9. #69
    Voin vaan kuvitella ne pelonsekaset tunteet jokka sillä kyytiläisellä on ollu ...
    __________________________________
    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
  10. #70
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    270 km/h kaksipäällä. Olikohan myös eturengas ylös kytkettynä?
    Kuskin tuntien sekin olisi ollu ehkä mahdollista..
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  11. #71
    Lainaa Keno kirjoitti Katso viesti
    Skoda ei ole auto.
    Mutta sittenhän minä pystyn ilmoittamaan ylpeänä että mulla ei ole yhtä ainutta autoa, pelkästään kaksipyöräisiä ja sitten yksi jokumikälie
  12. #72
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Tässähän joutuu pyörän vaihtoa jo harkitsemaan, kerta 900rr menee 2-päältä +270. Tusina-kawalta jäisi varmaan tekemättä Uskooko ne poliisisedät itsekään noita raporttejaan.
    Eläköön 900RR'ät! En se ollut minä....

    -J-
  13. #73
    asiaa ja sen vierestä. viihdyttävä ketju mutta väärässä osiossa.

    2-päällä 275 jne? paskis kutsuu.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  14. #74
    taidan ostaa hondan.. ilmankos noista 130tkm ajetuista bladeista pyydetään 5000 euroa ja
    jos katteet heivattu nii + 7000

    ai nii kukaaa ei vielä oo huomannu että ilman kallista bensan hintaa tätäkään
    otsikointia ei ois tapahtunu ku ois riittäny menovesi ja vetomies ois päässy karkuun
    ja posliini ois jääny hiljaa nuolee haavojaan..
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  15. #75
    Ajatuksen juoksu on hauska. Jos painaa pakoon 270 piä eikö pääse, niin jalkamiehenä voisi onnistua?

    Ilmeisesti olympia tasoinen sprintteri.?
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  16. #76
    olis kyllä juosten päässy pakoon mutta kun nahkapuku hidasti.
    - slipping and sliding since 1982 -
  17. #77
    Lainaa valuvika kirjoitti Katso viesti
    olis kyllä juosten päässy pakoon mutta kun nahkapuku hidasti.
    Vai putosko Crocsit?
    Retired
  18. #78
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Auts. Just TSI farkku Superbin hommasin ja kuvittelin, ettei mulla ikinä ainakaan parempaa autoa ole ollut.. Ja vaikka vaan 200 hp tomaatti onkin, niin eipä tuolla jalkoihin jää..
    Itse ostin toiseksi autoksi combi Octavian 2.0TDi DSG Eleg., 140 pollea, ja ajattelin viedä kaverin pajalle softapäivitykseen = 180pollee/400Nm. Hiukka pelottaa ton DSG:n väännön kesto mutta jos hajoo niin se on semmosta.
    On toi DSG kyllä helvetin hieno loota!
    Dirty Nasty Furriner
  19. #79
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Strategia on mietittävä tarkkaan ennen kilpailua: 33 litran endurance tankki antaa lisää turnauskestävyyttä, mutta voi hidastaa lähdössä juuri ratkaisevat sekunnin kymmenykset.
    Pyörästä riippuen veikkaisin 15-25 litran kulutuslukemia huippunopeudella.
    Venekäytössä 4t-koneen lasketaan kuluttavan karkeasti laskien gallonan tunnissa per 10hp teho, eli jos tehoa noin 160 pollee ja kaikki pelissä niin 16 gallonaa tunnissa = 60 litraa tunnissa eli täydellä tankilla ajaisi noin 20 minuuttia läpät levällään.
    Luulisin MP-moottoreissa olevan parempi hyötysuhde mutta tokko sillä nyt puoltatuntia pidempään lasettaa täysillä.
    Dirty Nasty Furriner
  20. #80
    Lainaa Staga kirjoitti Katso viesti
    Itse ostin toiseksi autoksi combi Octavian 2.0TDi DSG Eleg., 140 pollea, ja ajattelin viedä kaverin pajalle softapäivitykseen = 180pollee/400Nm. Hiukka pelottaa ton DSG:n väännön kesto mutta jos hajoo niin se on semmosta.
    On toi DSG kyllä helvetin hieno loota!
    Kannattaa varmaankin tuota vääntöä miettiä vielä kertaalleen. On sen verran kallis tuo laatikkoremppa. Hyvä loota tosiaan VAG-groupilta, sitä ei käy kieltäminen, mutta itse rajaisin ehkä hieman alemmas tuosta tavoitteestasi. Hieman lisää piristystä, mutta siten että kestää lootakin mukana

    Ainakin esim. Volvon D5 (automaatti ja miksei manuaalikin) kohdalla, ammattimiehet tietää minkä loota vielä kestää ja sen mukaan sitten otetaan jotain hieman päälle 400 nyyttöniä ulos, toki tuolla tulee kyllä korkeammalle mennessä myös suuttimet vastaan

    - P
    Viimeksi muokannut: Perkele; 04.07.2012 klo 19:50.
  21. #81
    Lainaa Staga kirjoitti Katso viesti
    Venekäytössä 4t-koneen lasketaan kuluttavan karkeasti laskien gallonan tunnissa per 10hp teho, eli jos tehoa noin 160 pollee ja kaikki pelissä niin 16 gallonaa tunnissa = 60 litraa tunnissa eli täydellä tankilla ajaisi noin 20 minuuttia läpät levällään.
    Luulisin MP-moottoreissa olevan parempi hyötysuhde mutta tokko sillä nyt puoltatuntia pidempään lasettaa täysillä.
    Veneessä on vedenvastus hiukan isompi kuin ilmanvastus :-). Busa vie nopeassa ajossa n 14 litraa/100km. Jos ei jatkuvasti aja ihan +300 mittarissa ( pitää max 280) niin kulutus tippuu johonkin 12 paikkeille. Eniten palaa bensaa jos joutuu jatkuvasti jarruttamaan ja hidastamaan. Ainakin A1 oli pari viikkoa sitten aika täynnä tietöitä, ei pitkiä vetoja saanut harrastettua, jonkin Verran Hollannin rajan lähellä , en muista mikä sen numero oli. Rajoituksiakin on tullut aika paljon, tosin ei niistä kaikki paikallisetkaan välitä.
  22. #82
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Kuinka paljon tehoa ajattelit Busan tarvitsevan pitämään yllä 280kmh nopeutta? Olisko joku 150-160 pollea?

    Laskeppas paljonko bensaa moisen energiamäärän tuottamiseen tarvitaan kun gaso antaa noin 9kwh per litra ja polttomoottorin hyötysuhde on parhaimmillaan n.30%.


    Huvikseni laskeskelin...
    150hp= ~ 112kw, 112/9=12,4 litraa, hyötysuhde huomioiden tuntikulutus joku 40 litraa tolla nopeudella. Jos vie paljon vähemmän olet keksinyt jotain mistä autotehtaat maksaa sulle miljoonia

    Toi 30% hyötysuhde on kai hiukka yläkanttiin ainakin jos tätä on uskominen:



    Eli polttomoottorin käyttämästä energiasta vain 25% saadaan liike-energiaksi, 5% kuluu kitkahäviöihin moottorissa ja voimansiirrossa (energia muuttuu lämmöksi), loput poistuvat taivaan tuuliin lämpönä joko syylärin kautta tai pakokaasuina.
    Dirty Nasty Furriner
  23. #83
    Lainaa Staga kirjoitti Katso viesti
    Kuinka paljon tehoa ajattelit Busan tarvitsevan pitämään yllä 280kmh nopeutta? Olisko joku 150-160 pollea?

    Laskeppas paljonko bensaa moisen energiamäärän tuottamiseen tarvitaan kun gaso antaa noin 9kwh per litra ja polttomoottorin hyötysuhde on parhaimmillaan n.30%.


    Huvikseni laskeskelin...
    150hp= ~ 112kw, 112/9=12,4 litraa, hyötysuhde huomioiden tuntikulutus joku 40 litraa tolla nopeudella. Jos vie paljon vähemmän olet keksinyt jotain mistä autotehtaat maksaa sulle miljoonia
    Mikä tuossa on epäselvää? Jos tunnissa etenee 300 km, on kulutus 13.33 l/100km, mikä on vähän alakanttiin. En ole ikinä ajanut kaasu pohjassa mutta jos olisin, olisi blade vienyt sellaiset 17-20 litraa/100 km.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  24. #84
    vähän reilu 20l/100km näyttää kawan ajotietokone...
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  25. #85
    Viiiittttuuuu, on teillä syöppöjä vehkeitä mun Pannari vie nelijä litraa saalle ja joskus viis ku oikein vettää.
    Pan European 1300
  26. #86
    Lainaa Pohjanpoika kirjoitti Katso viesti
    Viiiittttuuuu, on teillä syöppöjä vehkeitä mun Pannari vie nelijä litraa saalle ja joskus viis ku oikein vettää.
    Juuri sopivasti oli uusimmassa Motorradissa mitattu kulutukset superbikeille tasaisella 250 km/h nopeudella. Mukana kisassa Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Kawa, KTM, MV, Suzuki ja Yamaha.
    Pikkuruokaisin oli Kawa, 11.3 l/100 km ja syöpöin Yamaha lukemalla 14.4.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  27.  
  28. #87
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Eiköhän panna tää topiikki lukkoon, ku täällä alettu viritellä rutinoffeja ja vertaillaan veneen kulutusta Kawan huippunopeteen!
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123