Moro. Onko kuopion seudulla mitään hyvää ja edullista firmaa rengastöille? Tilasin saksasta nakit ja pitäisi käydä vaihdattamassa jossakin. Olen kuullut juttuja, että jotkin firmat ottaa hyvät hinnat rengastöillä, jos ei osta sieltä renkaita.
Kannattaa käydä kysymässä Yamaha Centeriltä tai vaikka Mototrimiltä. En usko, että montaa kymppiä ottavat. Itse vaihdatin takakumin Centerillä vuosi sitten ja parikymppiä muistaakseni otti. renkaan olin tilannut Saksasta.
Yamaha V-Max 1200
Tilaan itsekin renkaat Saksasta. Vien ne ja pyörän renkaat irrotettuina Kuopion Pyörään ja Mopoon. Hyvää palvelua olen saanut siellä...![]()
ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
ex-GSX-F 600 K6
ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
ex-GSX-R 1000 K8
Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
Triumph Speed Triple 955i 2002
Nyt on renkaat vaihdatettu kuopion pyörä ja mopo liikkeessä. Ei voi muuta kuin kehua.Homma hoitui nopeasti ja rahaa meni vähän yli 20€/rengas.
Kukahan Kuopiossa myy ja asentaa prätkänrenkaita ihan alta alle laitettuna? Netistä löytyy hyvin nihkeästi mitään tietoa asiastaSitä varten se netti on, että tietoa voisi hakea ilman jumalatonta soittorumbaa ympäri kyliä.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Hinnat, vaihtotyö, saatavuus, koska onnistuu vaihto...? Asia on kuitenkin ratkennut, kiitos kuopion yamaha centerille. Mopoon löytyi heti alle 12-paistolla olevat z6:set. Valikoima oli hieman suppea, mutta kyllä nuo minulle kelpaavat.
Heidänkään sivuiltaan ei löytynyt mitään tietoa asiasta vaan piti ihan itse marssia huollon tiskille kysymään.
esim. pohjolan rengan vaihtaa alta alle odottaessa. Tietysti saattaa olla joskus kiirettä niin ettei aina noi pääse tekemään.
"Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
Jos ei ihan pakko kuopion keskustassa vaihdattaa niin Tuusniemeltä löytyy tuo Lekasteel. Erittäin asiallinen paikka, voin suositella.![]()
990 Adventure '06
EXC Racing 250 '06