Keleistä ei ota sissikään taas selvää mutta toistaseks huomisilta näyttää ihan hyvältä. Lähettäskö ajeleen Bembölen kahvituvalta kello 17.30, vauhti kuten ennen, muistakaa tankata kahvituvan vieressä olevalla Shellillä taikka St1:lläReitin pituus noin 225 kilsaa. Eka tankkimahis 70 kilsaa, toka 186 kilsaa. Kaffet ekalla tankkitauolla kun sattuu oleen motoristikahvi vain 50 snt. Kokonaistaloudellista
Bembölen kahvitupa täällä http://www1.smilehouse.com/fl_static/bembolenkahvitupa/
Go tai no-go tähän viestiin huomispäivän aikana. Kytätkää siis foorumiaJoo mennään vaan, mutta muutetaan lenkkiä. Ei siis mennä vihtiin ja pusulaan päin jos joku oli sinne tuloillaan...
Viimeksi muokannut: -Anu-; 26.06.2012 klo 10:57. Syy: GO
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Mä tuun sun perääs mutta sen verran kapinoin että tankkaan ST ykkösellä![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Kokoontuminen noin lähellä kotia niin pakko on lähteä ihmettelemään mitä reittejä se Anu on keksinyt.![]()
Voi tehä tiukkaa että kerkeenkö... mutta yritetään!
Edit: Ei kerkiä!
Viimeksi muokannut: Go-Za; 26.06.2012 klo 08:07.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Voishan tuota lähteä kasvattamaan letkailu-kokemusta, nyt kun tuli keskiviikkona innostuttua![]()
Lahjomaton myyttinen sankarihahmo
YZF-R6R -06
&
FZ6-S -05
En pääse. ei oo renkaita
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Vika tupakkitauko Siippoon Nesteellä josta 41 kilsaa Stadiin Vanhaa Porintietä. Kattotaan jaksaako porukka siitä vielä eteenpäin ni siitä voipi vedellä samaan paikkaan mistä lähetäänkiAlkuviestissä lisätietoo lenkistä ja tankkailuista, kävin just ajelemassa siellä päin.
Loistoo!Hänskä kirjoitti
![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Nokitan, mahdollisesti 2 uutta kaveria mukana riippuen kuun ja tähtien asennosta![]()
Mä voisin kanssa lähteä messiin. Eipä oo tullut letkoissa ennen ajeltua, mutta enköhän mä pysy vauhdissa mukana![]()
Honda CB1000R
Mukana, toivottavasti uudella takanakilla.
Honda XL 750 Transalp
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Tota. Hmmmmm. Pannaan harkintaan.![]()
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Pusulan sääennuste näyttää vähän ilkeältä toistaiseksi. Mennään nyt pyörällä kuitenkin töihin, josko se siitä kirkastuisi. Sade sade mene pois![]()
Forecan mukaan sataa, yr.no (joka oli viime kesänä tarkempi) väittää että sataa klo 16-18 Vihdissä ja Pusulassa ja illalla ei satais reitin varrella, pahanilmanlaitoksen mukaan sataa. Mitä tässä ny si uskois? Katotaan vielä iltapäivällä miltä näyttää.
Mopovapaa vuosi
Kyl mä ehkä sittenkin teen liikaa töitä, taas mä oon töissä ku tapahtuu. Stupid me!
Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-