Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Moikka !

Kävi eilen niin että tankkasin ajatuksissani Banditin 1200 S vm.2000 DIESSELILLÄ, perkele jos niin sanoisin. Bandit kulki n. 5 km jonka jälkeen se alkoi matalilla kierroksilla pörisemään jonka jälkeen se sammui. Ten varteen jäin ihmettelemäään mitä kävi, ei aikaakaan kun saman kylän motoristi pysähtyi ja tarjosi apuja mutta ei siinä mitään voinut motskarille tehdä. Motoristin kyytiin ei voinut mennä koska se oli yksi paikkanen customi. No ei muuta kun liftaamaan, eka auto pysähtyi ja autokuski tarjoutui viemään minut kotiovelle asti vaikka hän oli menossa omaan kotiin ja minun kotiovelle oli 20 km lisälenkki. Mutta syykin selvisi miksi hän minut kotiovelle toi, hän sanoi perillä että on uskon mies ja auton etuoven kotelossa on kirja jos ottaisit sen, no otin ja sehän oli motoristin "uusitestamentti" n. 2cm paksuinen kirjanen. Itse en ole mikään uskon mies ja kirja jää "arkistoon".
    Naapurin ukon kanssa haettiin Bandit peräkärryllä kotiin, tankki kaasareiden kautta tyhjäksi ja bensat sisään mutta bandit ei lähtenyt tulille, tankki tyhjäksi bensasta ja irti --> tulpat olivat aivan noessa eikä kipinästä ollut tietoakaan, putsasin tulpat ja bandit tulille--> no lähtihän se käyntiin ja vähän ryki ja sitten täyteen käyntiin. OK mutta olihan kokemus !!! Täytyy vielä ajella pari tankkia tyhjäksi ja sitten vielä vaihdan tulpat, noin varmuuden vuoksi ja onhan tulpilla ajettu n.35000km ja 11 vuotta, niin on ne aika vaihtaakin.

PS. vaimo sanoi että näin oli tarkoitettu ja niin että uskon mies tuli ja tarjosi kyydin yms, sanoisin että höpö höpö sattumaa vain.
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Onhan suhde vaimonkanssa kunnossa? Kannattaa tollasia "näin on tarkoitettu -uskonmiehiä" varoa jos vaimo alkaa niistä enemmän haav…juttelemaan!

Jaaniin hyvä että bandiitti alko toimiin! Itsekin kerran katselin mustaa kahvaa ja rutiinilla siinä alkoin tankkaamaan, sitte säpsähdin että en kai vaan ottanut sitä mustaa kahvaa... En sentään, mutta joskus näitä aivo-ohoja käy.
    Hyvä että toimii.
    Välillä itsekin pelästyy. Perheessä kun on 4 kulkinetta, joista vain kahteen tankataan samaa tavaraa.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joo mulla kans toi pelästys kävi juuri sen jälkeen kun isäukko oli ostanut diisselivolkkarin ja siksi se musta kahva otti silmiin.
    Älä nyt just sisäänajettuja tulppia pois heitä! Vähän santapaperia ja niillä pyöräyttää vielä toisen mokoman
    GSF1200S
    Mulla kävi yhtenä keväänä sama, kun talvi oli tankattu kahteen autoon dieseliä, niin se meni vähän niin kuin vanhasta muistista. Sitten kun laitoin pistoolin takaisin paikoilleen niin huomasin, että nyt tuli tehtyä käyttäjävirhe. En onneks kerinnyt lähtee ajelemaan. Siinä huoltamon pihassa sitten tankki irti, tyhjäksi, huuhtelu ja bensaa tilalle. Eli melkein niin kuin säikähdyksellä pääsi.

Vaimo joskus leikkas nurmikkoa "dieselleikkurilla", sit se vaan sammui jossain välissä. Yllättävän paljon se sai sillä kyllä leikattua.

Sitä Raamattua kyllä kannattaa silmäillä välillä.
    jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother
  7.  
    MOI !

Vaimon kanssa suhteet kunnossa, paremmin ei voisi olla, kyllä ne tulpat ovat finaalissa ovat kuluneet niin loppu että tulpan väliästä nuppi kulunut olemattomiin, eli vaihdan ne tulpat näin juhannuksen kunniaksi !!!