Joutuuks mun jono lähtee altavastaajana prl![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Mitä lyhyempi letka, sitä ripeemmät mutkat. Mä otan mun kahvin sit mustana kiitos![]()
Viime keskiviikkona ensi kertaa hitaassa mukana (vanha musta cbr). Ja nyt on muutamat sukulaiset suututettu ja menot peruttu. Eli mukana ollaan hitaassa letkassa!
PS. Voisiko joku heittää yksityisviestinä numeron joka tarvittaessa voisi lähtöpaikalle opastaa mikäli suuntavaiston kanssa ongelmia tulee.
Näin ensikertalaisena lähden mielelläni mukaan tähän hidas-/maisemaajoon
Tavataan.
http://www.hok-elanto.fi/index.php?id=3085
Tää alkaa näyttää siltä että Tompan viikkoraha ei riitä voittajaletkan kahveihin![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Täältä vois nopeaan letkaan tulla.
Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
taidan varailla litran termoksen tankkilaukkuun... Tai vaihtoehtoisesti laitan rataslicksit alle...
Taidan noudattaa Reiskan esimerkkiä ja käydä laittamassa lämppärit päälle ja säätää rengaspaineet kohdalleen...
Meinasin sinne Hangon suuntaan lähteä lauantailetkaan mutta taidanpakin vaihtaa tänne!
Onko nopeet miten eri menoa kun PK:ssa? Ehkä se on parempi mennä Anun taakse varmuudenvuoksi..
Ja edittiä vielä sen verran, että olovarauksella. Tänään olin 04-06 uimassa Hietsussa![]()
Hymm...katotaan jospa sitä ehtis herätä tähän tapahtumaan pöriseen..
Ultrafast KTM machine .
Jos mä löydän vaaralaan eikä oo pää jumissa vois lähtee, ehkä mahdollisesti. Aikataulu on vähän kämänen joten voipi olla että paahdan kääntöpaikalta motaria pitkin pois.
Jos menis tohon GW:n porukan hännille antamaan Anulle tasotusta. Tai sitte Anun joukkoon kummaan, jos täällä meinataan rengaslämppäreitä pyöritellä alleJos nyt sinne APSIlle löytäisin näin ensalkuun
Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
Jos herään ajoissa voisin tuohon Miss Heinäkuun ryhmään tullaolis tän vuoden neitsytajot
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
Tullaan mukaan, eli raahaan myös avokin paikalle![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Sääennusteita kattellessa paluumatkalla saattaa sade iskeä niskaan Forecan mukaan. Yr.no taas väittää että sade tulee vasta illalla myöhemmin... Ota noista ny si selvää. Mut startti on klo 11.00![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Tulen mukaan hitaisiin.
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."
- Dirty Harry
Mahtuisko kahviporukkaan ei-hesalainen? Tarkoitus olis lähtee ajelemaan Imatralta, jos p..kaselkäni taipuu pyörän päälle. Tosin en juo kahvia, mutta kokista kyllä.
Jos ketjun alullepanijat ei enää kerkeä vastaamaan niin tulen paikanpäälle Kouvolaan selkävarauksella.
Englisman in New York.
SV 1000
Kyl mun letka ainaski ajatteli ehtiä sateen alta pois...
Ei vaineskaan, tauot lyhyemmiks ja Taukoväli pidemmäks niin kaiken järjen mukaan on erittäin hyvät mahdollisuudet ehtiä loistavasti alta pois.
No totta hel****ssä
Sekaan vaan.
Ps. Ei näissä kutsuissa nämä paikkakunnat rajaa ketään ikinä pois, ne vaan ilmoittaa lähtöalueen ja sitämyötä oletetun ajoalueen etäisyyden. Jos se täällä seisoo, on se kaikille avoin kutsu kunhan muuten täyttää letkailun perusteet ettei kenkään joudu henkiriepunsa puolesta pelkäämän.
nonnih johan tässä on makoiltu! se olis sit tapahtumapaikalle liukuminen -----> jos joku eis sit tiiä missä tuo vaaralan abc on niin aika kovis on ko löytää KEHÄ III ja nousee hakunilan rampista ylös näkyy samantien vasemmalla![]()
Honda VTR 1000F -01
Veturin Kuljettaja
Paikalle tullaan, arvon sopivan letkan paikanpäällä
Life is a trip
Do it on two wheels!
--F850GS--