Minkälainen liike tuo on?
On osunu aina silmiin ko. liikkeen ilmoituksia nettimotossa ja pyörät kuvien perusteella siistejä ja hinta kohdallaa (tietenki vero päälle)
Noh laitoin sähköpostia tallinnaan ja kyselin löytyiskö alle 10v. vanhaa mustaa nakubandiittia.
Vastaus tuli, että löytyy hopea -05 , mutta 300€ lisähinnalla maalaavat sen mustaksi.
Sepä tässä onkin juju, että millainenhan työnjälki on tuolla ja onko kellään osto/osto & maalautus kokemuksia tuolta?
Kenenkään Suomalaisen MP-kauppiaan ei sitten kannata kommentoida tähän.. *![]()
Jostain täält luin et ei oo paikan päällä ihan niin siistejä, mutta ei muuta ku lauttaan ja kattomaan sillä se selviää![]()
Z 750-06
CBR1000RR- 05
Mä muistelen että tuo koski motodepoo:ta.(guide5 @ Touko. 14 2010,18:06) kirjoitti
Minä olen kuullut bikepointista paljon hyvää,mutta omaa kokemusta ei ole...
Lahjattomat treenaa
Bikepointille täydet pisteet sekä asiakaspalvelusta että tuotteista. Ei ole valittamista heidän kauttaan ostetusta moposta.
Ducati 996 -00, Aprilia: Pegaso 650 -92 & 125 -90 x6, Tuareg 660 -22 & 350 -87, AF1 Futura Sport Pro -92 x2 & Futura -91 x4 & Replica -90 x2 & Sintesi -90 x2, Cagiva: Supercity -98, Alazzurra 350 -87, Tamanaco 125 -90, Gilera: RC 600 -90 & SP01 -90
Eihän nyt juma****a alkuperäisiä ja ehjiä pyöriä aleta maalailemaan..![]()
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Niin ne vaan tarjos kun mustaa kyselin.(Elmeri H. @ Touko. 17 2010,19:20) kirjoitti
Ihmettelin vaan , että halpa on maalaus kun 300€ pyytävät.
Sillä juuri kyselinkin, että onko joku oikeasti sellaista teetättäny?
En ole ostanut ko. liikkeestä mitään mutta 10R kyselin tuolta tässä keväällä. Suoriin kysymyksiin ei saanut suoria vastauksia. Lopulta sain puhelimitse vastauksen että ko. pyörä on hyvässä kunnossa, pidetty aina vakiona putkien ym osalta (tämä kertoi kuulemma positiivisesti pyörän käyttötavasta) eikä ole tiedossa että on kaaduttu.
Olin jo menossa ostamaan kunnes löysin saman pyörän edellisen myynti-ilmoituksen jossa pyörässä oli slipari kiinni ja selvät kaatumisen jäljet kyljessä. Tiedustelin tästä ja lopulta tarina muuttuikin; slipari oli myyty toisen pyörän mukana jne. Ymmärsin että pyörä on tullut liikkeeseen nimenomaa edellä mainitussa kunnossa ja varusteilla.
Omat kaupat jäivät tekemättä tämän ei niin vakavan valkoisen valheen takia. Ei antanut kovin luotettavaa kuvaa myyjästä moinen toiminta.
Plussana liikkeestä mainittakoon 1000km/1kk takuu joka nettijuttujen perusteella jopa toimii jotenkin, että siinä mielessä liikkeestä voisi ostaakkin vaikka vähän epäilyttävämmänkin laitteen.
ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
Italian ja usa:n tuonteja Virossa kauppaavat, "halpa" hinta, "ei halvalla hyvää saa" on totta.
No voin omani sieltä viime kesänä ostaneena kertoa että ei kyl ihan täsmänny oikeestaan mikään siinä vehkeessä paitsi runkonumero (onneks) mitä kerto puhelimessa.
"alkuperäinen" musta osoittautu sinisen päälle maalatuksi, kelpaahan tuokin mut ens talvena tarkotus maalata uusiks.
"ei kaaduttu" tarkottaa vissiin viroks kaaduttua eli naarmut,vaimentimen lommot,yms. pienet, pahin oli kuitenki mutkalla oleva etuvanne! joka todellakin vemppas ku hepalla laitumella, tämä ei kuulunut takuun piiriin koska minä olin kuulemma kaatunut sen, tarjoutuivat kuitenkin suoristamaan vanteen jos olisin lähettäny sinne.
kolmosvaihde huusi hoosiannaa mut hiljeni ku vaihdoin öljyt?!
liikkeen koeajossa ei kuulemma ollu mitään vikaa missään, outoo eikös mutta puhelun loppua kohti koeajo olikin suoritettu vaan parkkipaikalla vähän pyörimällä
eipä siinä, tietoinen riski kun ostin puhelimen kautta ja halpahan se toki oli mutta olis pikkusen vähemmän voinu valehdella... *
hyvä puoli tässä asiassa oli että Italialaiset paperit mikkä sain täsmäs ja katsastus oli läpihuuto ilman minkäänlaisia ylimääräsiä paperihommia! *
nyt oon sen vajaan kymppitonnin ajanu ja tyytyväinen olen...
loppuyhteenvetona vois todeta että puhelimessa puhuu paskaa, eli kannattaa käydä paikanpäällä ja tutkia nyrkkituntumalla (se motskari) *![]()
Näillä mennään toistaiseksi...
Yamaha Tenere 700 -22
KTM XC350F -11
Honda CR500 -99
Yamaha DT Tenere125 -91
Hei,(b0bb0 @ Touko. 17 2010,23:54) kirjoitti
Tiedustelit meiltä sinista 10r pyöra. Toi saapui meille ilman naarmuja, juuri niin kuin kuvat lähetin sinulle.
Niisa kuitenkin ei näy missään selviä kaatumisen jälkia..?!
Pyöran mukaana tuli alkuperainen putki, mikä vaihdetiin, koska sa halusit pyöran hinnan huomatavasti alle viiten tonnin.
Terv
Tarvo
Hei,(Soikka83 @ Touko. 18 2010,00:45) kirjoitti
Mattamusta SV1000 pyöraa ei ole meidän tiedääkseen koskaan tehtyy. Sanoin sen heti, että pyörassa ei ole alkuperainen väri, myöskin olit tiedollinen siitä että pakoputkilla on jäljet. Oli ne myöskin kuvassakin näkyvilla.
Kolmosvaihdesta ei ole ollut puhetta tähän asti.
Etuvanteesta pahoitelen, en me todellakaan ajaa maantieta 10 km jokaisella pyöralla.
Terv
Tarvo
jep jep, aika kultaa muistot!
myönnän tuon että vaimentimien hiomajäljistä oli kyllä puhetta ja näky kuvissakin, kaatumajäljet on eri asia! *
eipä tässä enään mitään, vehje tuntuu toimivan muuten hyvin! palautteesta silti pitäis ottaa oppia, negatiivisestakin joten vähemmän diipadaapaa puhelimessa kiitos!
Näillä mennään toistaiseksi...
Yamaha Tenere 700 -22
KTM XC350F -11
Honda CR500 -99
Yamaha DT Tenere125 -91
+ Bikepointille.
Itse hain Bikepointista Tarvolta viime kesänä Maxiskootterin ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Ystävällinen palvelu. Voisin kuvitella hakevani toistekin pyörän sieltä.
Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
Vähän sekä hyvää että huonoa sanottavaa kyseisestä liikkeestä. Ostin pari kuukautta sitten vuoden -01 CBR 600 F Sportin kyseisestä liikkeestä puhelimen/sähköpostin välityksellä. Kaupan teko sujui näppärästi ja pyörä toimitettiin suoraan kotipihaan edullisin toimituskuluin.
Pyörän kunto vastasi melko lailla täysin ilmoitettua. Nokkaketju tosin ääntää (kuten tässä pyörässä tapana taitaa ollakin). Lähinnä tässä häiritsee se, että kysyin asiasta erikseen etukäteen ja vastaus oli että ketju ei pidä ääntä. Jännitteensäädin tuosta meni myös vaihtoon ja se ei kuulemma kuulu takuun piiriin.
Paha maku kaupanteosta jäi lähinnä siitä syystä, että myyjän mukaan pyörä oli viimeisen vuoden ajan huolettu heidän omassa huollossaan. Näistä huolloista piti tulla kuitit mukaan pyörän toimituksen yhteydessä. Kuljettalla ei sitten kuitenkaan ollut näitä kuitteja mukana. Asia sovittiin niin, että saan kuitit myöhemmin sähköpostilla. Niitä ei kuitenkaan alkanut kuulua, joten aloin kysellä siiden perään. Sähköpostiviesteihin asian tiimoilta en saanut vastauksia. Puhelimessa taas lupailtiin hoitaa asia, mutta kuitteja ei kuitenkaan ilmestynyt. Jossain vaiheessa kyllästyin sitten itsekin niiden perään kyselemiseen.
Eli vaikka kaupanteko onnistuikin kivuttomasti ja pyörä vastasi kerrottua lähes täysin, niin ei tuohon toimintaan nyt täysin tyytyväinenkään voi olla.
Kolmatta pyörää olen nyt tarvolta ostamassa ja olen erittäin tyytyväinen. Kuljetuspalvelusta erityisesti plussaa.. mielummin maksan muutaman satasen ja saan pyörän ehjänä kotipihaan kuin sählään itse remmien kanssa. Palvelu pelaa ja valikoimaa ainakin tuntuu löytyvän!![]()
http://www.wheelgood.fi TALVISÄILYTYSPAIKKOJA MOOTTORIPYÖRILLE!
Näyttäis toimivan taas.
Itsellä ei ostokokemuksia ko. liikkeestä mutta kun kävin oman pyöräni hakemassa virosta, oli samassa laivassa kaksi bikepointista haettua pyörää ja juttelin molempien omistajien kanssa. Kummatkin tyytyväisiä ja ainakin toinen oli saanut tingattua kaupantekijäisiksi uudet kumit mukaan.
Mitä tulee tuohon "kaikki on usa ja italia paskaa halvalla ei saa hyvää" -kommenttiin. Omalla US-pyörällä olen ajanut 11tkm, ei mitään ongelmia ja oli reilusti edullisempi kuin vastaava olisi suomesta ollut. Rekisteröinti oli hankala mutta se oli vain ja ainoastaan TüV:n ansiota. Ostovaiheessa toki voi omaa oloaan helpoittaa katsomalla tyyppikilpeä.
E: Tulipa kommentoitua vanhaa kommenttia.![]()
Triumph Sprint ST 1050
ex: Suzuki SV1000s
Tuli kanssa viimekesänä haettua tarvolta pyörä ja ei voi kun tyytyväinen olla. Pyörä sellainen mitä mainostettiin yhtä kosmeettista pikkuvikaa lukuunottamatta. Pyörä toimii hyvin ja huollossa kehuttiin kuntoa jne.
Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
Honda VTR 1000F vm 2000
Honda cbr 600F vm 1992
Yamaha Virago 535 vm 1999
10.5-12 ostin bikepointista yamaha DTM -03,toivat kotiovelle 150e,tyytyväinen olen pyörään![]()
saako pyörän ajaa suomessa satamasta kotiin? mites tarviiko hommata jostain joku vastaavuustdistus? olis ihan kohtuullinen ehdokas tarjolla.
Saa ajaa, kun käytät sitä siinä sataman vieressä olevassa Tulli-rakennuksessa. Ne vääntää sulle teipillä siirtokilvet jotka on sen pari kolme kuukautta voimassa. Sitten ei muutakun tankkaus siitä vierestä huoltsikalta ja kovaa ajoa. Nimim. Yhden maxiskootterin sieltä kerran hakeneena.
Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
Saako 3kk kilvet hoidettua tullin kanssa postin kautta? Veroilmoituksenhan saa nykyään. Mietin tuota Bikepointin rahtia ja he eivät hoida noita 3kk kilpiä.
Vastaavuustodistuksen tarvii vain Euroopan ulkopuolelta tuotaville vehkeille, jotka ovat uudempia kuin 4.4.1999. Vaatimustenmukaisuustodistus tarvitaan jos pyörässä ei ole Ey tyyppihyväksyntänumeroa ja se on uudempi kuin 1.1.1991.
Ey-tyyppihyväksyntä numero alkaa kirjaimella e, esim. e1*XXX/XXX*XXX. Jos pyörässä tuo numero on ei mitään ylimääräisiä lappuja tarvitse. Jos ei ole niin tuon saa maahantuojaa edullisemmin esim. TÜV Nord Finlandilta.
Laitetaan omia kokemuksia Bikepoint Tallinnasta, jotka ei ole niin ruusuisia. Yammu FZ1 ja 20 tkm mittarissa. Venttiilien säätö ja uusi kytkin ensimmäisessä huollossa paikoilleen (kaiken "perus" öljy, tulpat, neste yms. lisäksi), joten mittarilukeman todellisuudesta ei voi olla kovin varma ja huoltoja ei varmasti ole tehty.
Kytkimenhän nyt saa rikottua vaikka rekasta... Mutta miten nuo venttiilinvälykset yllättäen säädettäväksi tuossa vaiheessa tuli? Huolto-ohjelman mukaanhan noita ei edes tarkisteta ennen 40000km huoltoa?
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
Pitääkö tätä varten tähdätä virka-aikaan / tiettyyn terminaaliin Helsingin päässä saapuvaan lauttaan? Mietin vaan, että onko Tullilla valmiudet ylläpitää ympärivuorokautista toimintaa jokaisessa toimipisteessä siirtokilpiä varten..
Ajattelin mahdollisesti itsekin poiketa ensi viikolla Tallinnassa, jos hinnasta päästään alustavaan sopuun![]()